برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان


 

 

خوب، به نظر می رسد که شما با یک مرورگر وب بسیار ماهر هستید. کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  بنابراین شاید وقت آن رسیده که حرفه ای شوید و وب سایت ها را به عنوان یک شغل پولی و سرگرم کننده مرور کنید!

 

معرفی UserTesting - پلتفرمی که به افراد روزمره برای بررسی انواع وب سایت ها و برنامه ها پول می دهد. هر بررسی حدود 20 دقیقه طول می کشد و از طریق Paypal 10 دلار (6.50 پوند) برای شما هزینه می کند.

 

به سادگی در UserTesting ثبت نام کنید، یک بررسی آزمایشی را تکمیل کنید کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  و منتظر دریافت وب سایت ها در صندوق ورودی خود باشید.

 

TestingTime سایت دیگری است که برای بررسی وب سایت ها و برنامه ها و همچنین محصولات و خدمات جدید به شما پول می دهد.

 

راز "Disney Vault"

برای بالا نگه داشتن تقاضا در بین نسل‌ها، استودیو دیزنی عرضه برخی از آثار  کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان کلاسیک نسخه خانگی را محدود می‌کند. بلو-ری های فیزیکی به مدت 8 تا 10 سال قبل از انتشار برای مدت کوتاهی در "طاق" محبوس می شوند.

 

آنها را در این پنجره با قیمت خرده فروشی معمولی بخرید، و می توانید سود خوبی را در زمانی که برای یک دهه دیگر از فروش خارج می شوند، بدست آورید.

 

به عنوان مثال، در سال 2011 شما می توانید Beauty and the Beast را  کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان در بلوری سه بعدی فقط با 24.99 پوند خریداری کنید. تنها در عرض چند سال با قیمت خیره کننده 74.99 پوند در آمازون بود!

 

طاق دیزنی

 

نکته مهم این است که همه نسخه‌های دیزنی مشمول طاق ن آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می‌شوند و فقط کلاسیک‌های واقعی چنین تقاضایی را حفظ خواهند کرد.

 

در حال حاضر فقط 2 عنوان از خزانه وجود دارد که من توصیه می کنم آنها را جدا کنید. آنها Bambi Diamond Edition Blu-ray و The Lion King Diamond Edition Blu-ray هستند.

 

سایت های "دریافت پول".

مانند کسب درآمد از نظرسنجی های کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  آنلاین، سایت های GPT برای تکمیل پیشنهادات یا فعالیت های مختلف آنلاین به شما پول نقد و کوپن می دهند.

 

محبوب ترین سایت های امروزی عبارتند از مصاحبه های کاربر، Toluna، Swagbucks و InboxPounds.

 

برای بهترین فرصت ها هر ماه به لیست پستی "پول درآوردن" ما بپیوندید.

نام کوچک

آدرس ایمیل

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

 

تحویل انجام دهید

به عنوان راننده تحویل کسب درآمد کنید

 

دوچرخه، موتور یا ماشین دارید؟ در مورد گوشی هوشمند کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  چطور؟ این تنها چیزی است که برای کسب درآمد اضافی با تحویل غذا یا افراد در هر زمان که وقت آزاد دارید، نیاز دارید.

 

در شرکت های متخصص تحویل مانند Deliveroo که همیشه در جستجوی سواران جدید هستند، ثبت نام کنید. آنها به شما این امکان را می دهند که هر زمان که می خواهید کار کنید و غذا را از رستوران ها به درب مشتریان تحویل دهید، انعطاف پذیری کامل داشته باشید. می توانید تا 16 پوند در ساعت درآمد داشته باشید.

 

فرصت‌های خود را با تماس مستقیم با فروشگاه‌های محلی و زنجیره‌های بزرگ‌تر مانند Dominos دو برابر کنید تا ببینید آیا آنها کار تحویل دارند یا خیر.

 

کتاب الکترونیکی Kindle را منتشر کنید

اگر دانش‌آموزان در هر کاری خوب باشند، آن تحقیق و نوشتن است. کسب درآمد در خانه برای دانش آموزان  با فروشگاه کیندل، هر کسی می‌تواند کتاب الکترونیکی منتشر کند و در آمازون کسب درآمد کند.

 

برنامه Kindle اکنون در هر دستگاهی در دسترس است، بنابراین بازار جهانی شما بزرگ است!

 

کتاب خود را با قیمت 1.49 تا 6.99 پوند فهرست کنید و 70 درصد از فروش را به دست خواهید آورد. با توجه به اینکه آمازون ماشین فروش نهایی است (و به یاد داشته باشید، مردم به دنبال خرج کردن هستند)، این یک معامله فوق العاده است.

 

کتاب های الکترونیکی را روشن کنید

 

کلید موفقیت با کتاب های الکترونیکی خلق ارزش و نوشتن غیرداستانی است. جمع‌آوری اطلاعاتی که درباره یک مشکل رایج تحقیق و گردآوری کرده‌اید (مثلاً «اسرار» برای یافتن شغل) و سپس ارائه آن‌ها در قالبی برای هضم آسان (یک کتاب الکترونیکی) کسی را توجیه می‌کند که چند دلار برای آن هزینه کند.

 

یک جلد حرفه ای طراحی کنید که برجسته باشد (اینها را مرور کنید).

 

هنگامی که کتاب الکترونیکی شما در فروشگاه Kindle منتشر شد، مهم است که برخی از نظرات را دریافت کنید تا در نتایج بالاتر نشان داده شود. خوانندگان را تشویق کنید تا در پایان کتاب شما یک بررسی صادقانه بگذارند.

 

بهترین چیز در مورد این ایده پرسود این است که زمانی که زمان (مثلاً 20 ساعت) را صرف کردید، برای سال‌های آینده درآمد غیرفعالی کسب خواهید کرد!

 

برای نکات بیشتر به راهنمای ما در مورد کسب درآمد از کتاب های الکترونیکی مراجعه کنید.

 

بازاریابی وابسته

awin affiliate اگر دنبال کننده رسانه های اجتماعی یا وب سایتی دارید، می توانید بلافاصله با تبلیغ انواع شرکت ها، محصولات، خدمات و پیشنهادات آنلاین شروع به کسب درآمد کنید.

 

به عنوان یک ناشر در شبکه Awin ثبت نام کنید. وبلاگ پیشنهادات آنها را بررسی کنید یا فهرست های تاجر را مرور کنید تا چیزی را پیدا کنید که فکر می کنید دنبال کنندگان شما به آن علاقه دارند. سپس پیوند وابسته خود را بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید.

 

اگر شخصی با استفاده از پیوند شما خرید کند، کمیسیون خوبی دریافت خواهید کرد (تا 90 روز می تواند باشد).

 

با راهنمای ما برای بازاریابی وابسته بیشتر بیاموزید.

 

بازیافت تلفن همراه

بازیافت موبایل

 

شما می توانید با بازیافت موبایل های قدیمی و سایر وسایل بلااستفاده خود درآمد کسب کنید و به محیط زیست کمک کنید. از والدین خود بپرسید که آیا آنها هم در اطراف دروغ می گویند.

 

به صفحه ما در مورد کسب درآمد از تلفن های قدیمی برای بهترین شرکت ها برای استفاده و نحوه اطمینان از دریافت تمام پول نقدی که به صورت آنلاین به شما ارائه می شود، بروید.

 

یک «کارگر کلیک» شوید

مفهوم Clickworker.com بر اساس «جمع‌سپاری اینترنتی» است که در آن کسب‌وکارها وظایف خاص و مقیاس‌پذیری را تبلیغ می‌کنند که نیاز به تکمیل سریع دارند. و برای ما، این یک راه آسان برای کسب درآمد سریع از خانه است.

 

کلیک کارگر

 

وظایف مختلفی وجود دارد، اما معمولاً شامل ورو Earn money at home for students د اطلاعات بی‌معنا، تحقیق در وب یا پر کردن فرم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد