برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت


Minecraft یک بازی sandbox در سال 2011 است  اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت که توسط Mojang Studios ساخته شد و در ابتدا در سال 2009 منتشر شد. این بازی توسط Markus "Notch" Persson به زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده است. پس از چندین نسخه آزمایشی خصوصی اولیه، ابتدا در می 2009 عمومی شد و در 18 نوامبر 2011 به طور کامل منتشر شد، با کناره گیری Notch و Jens "Jeb" Bergensten مسئولیت توسعه را بر عهده گرفت. Minecraft با بیش از 300 میلیون نسخه فروش و نزدیک به 140 میلیون بازیکن فعال ماهانه تا سال 2023 به پرفروش اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت  ترین بازی ویدیویی تاریخ تبدیل شده است. طی سال های پس از انتشار، این بازی به پلتفرم های مختلفی از جمله رایانه شخصی، موبایل و انواع مختلف پورت شده است. کنسول ها

 

در Minecraft، بازیکنان دنیای سه‌بعدی و بلوک‌دار، پیکسل‌شده و رویه‌ای را با زمین تقریباً بی‌نهایت کاوش می‌کنند. بازیکنان می توانند مواد خام، ابزارها و اقلام را کشف و استخراج کنند و سازه ها، اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت  کارهای خاکی و ماشین آلات بسازند. بسته به حالت بازی انتخابی خود، بازیکنان می توانند با اوباش متخاصم مبارزه کنند، و همچنین با دیگر بازیکنان در همان جهان همکاری یا رقابت کنند. حالت های بازی شامل حالت بقا (که در آن بازیکنان باید منابعی را برای ساختن در جهان و حفظ سلامتی به دست آورند)، حالت خلاق (که در آن بازیکنان منابع نامحدود و توانایی پرواز دارند)، حالت تماشاگر (که در آن بازیکنان می توانند پرواز کنند، از آن عبور کنند). بلاک می کند و وارد بدن بازیکنان و موجودیت های دیگر می شود، حالت ماجراجویی (که در آن بازیکنان باید بدون توانایی ساختن و قرار دادن بلوک ها زنده بمانند) و اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت حالت هاردکور (که در آن سختی روی Hard تنظیم می شود و مرگ باعث می شود بازیکن ببازد. توانایی آنها برای بازی در آن دنیا). انجمن بزرگ بازی همچنین طیف گسترده ای از محتوای تولید شده توسط کاربر را ارائه می دهد، مانند تغییرات، سرورها، پوسته ه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  ا، بسته های بافت و نقشه های سفارشی، که مکانیک ها و امکانات جدید بازی را اضافه می کنند.

 

Minecraft مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، جوایز متعددی را  اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت برنده شده و برخی از آنها به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی که تا کنون ساخته شده است، یاد می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی، تقلید، اقتباس‌ها، کالاها و کنوانسیون‌های سالانه Minecon نقش برجسته‌ای در محبوبیت بازی داشتند. این بازی همچنین در محیط های آموزشی برای آموزش شیمی، طراحی به کمک کامپیوتر و علوم کامپیوتر استفاده شده است. در سال 2014، Mojang و مالکیت معنوی Minecraft توسط مایکروسافت به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری شد.  اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت چندین اسپین آف نیز ساخته شده است، از جمله Minecraft: Story Mode، Minecraft Earth، Minecraft Dungeons و Minecraft Legends. علاوه بر این، فیلمی لایو اکشن با همین نام قرار است در سال 2025 اکران شود.

 

گیم پلی

 

این بخش برای تأیید نیاز به نقل قول های اضافی دارد. لطفاً با افزودن نقل قول به منابع معتبر در این بخش به بهبود این مقاله کمک کنید. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند.

یافتن منابع: "Minecraft" - اخبار · روزنامه ها · کتاب ها · محقق · JSTOR (ژانویه 2024) (با نحوه و زمان حذف این پیام آشنا شوید)

Minecraft یک بازی ماسه‌بازی سه‌بعدی است که هیچ هدف لازمی برای اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت  دستیابی به آن ندارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آزادی زیادی در انتخاب نحوه انجام بازی داشته باشند.[17] با این حال، یک سیستم دستاورد وجود دارد، [18] که به عنوان "پیشرفت" در نسخه جاوا بازی، "غنائم" در پورت های پلی استیشن، و "دستاوردها" در نسخه Bedrock و پورت های ایکس باکس شناخته می شود.[نیازمند منبع] گیم پلی بازی است. در منظر اول شخص به طور پیش فرض، اما بازیکنان گزینه یک دیدگاه سوم شخص را دارند.[19] دنیای بازی از اشیاء سه بعدی خشن تشکیل شده است - عمدتاً مکعب ها و مایعات، و معمولاً "بلوک" نامیده می شوند - که نشان دهنده مواد مختلفی مانند خاک، سنگ، سنگ معدن، تنه درختان (معروف به "لوگ")، آب و گدازه است. گیم پلی اصلی حول محور برداشتن و قرار دادن این اشیا می چرخد. این بلوک ها در یک شبکه سه بعدی چیده شده اند، در حالی که بازیکنان می توانند آزادانه در سراسر جهان ح اموزش بالا بردن کیفیت ماینکرافت رکت کنند. بازیکنان می‌توانند بلوک‌ها را «ماین» کنند و سپس آن‌ها را در جای دیگری قرار دهند، و آنها را قادر می‌سازد تا چیزهایی بسازند.[20] بسیاری از مفسران سیستم فیزیک بازی را غیر واقعی توصیف کرده اند.[21] این بازی همچنین حاوی ماده ای به نام redstone است که می توان ازTraining to improve the quality of Minecraft  آن برای ساخت وسایل مکانیکی اولیه، مدارهای الکتریکی و سیاهه استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد