برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش جستجوی سایت در گوگل

ارزیابی کنید که آیا تصاویر ، فیلم ها یا پادکست ها می توانند آگاهی از نام تجاری شما را در سطح محلی افزایش دهند. پیامهای خود را به طرز چشمگیری گسترش دهید بخشی از رنسانس خونه به خونه شوید ،آموزش جستجوی سایت در گوگل اشتیاق برای کیفیت و تخصص گذشته را برآورده کنید ، یا مانند همیشه در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید و وارد آن شوید. فروش دیجیتال. گزینه ها و امکانات جذاب هستند و برای هر اتاق یک راه حل مناسب وجود دارد. امضا کردن. نکته کلیدی: گرفتار دنیای Google نشوید - با مشتریان خود از مکانی باز برای فرصت ها ایجاد کنید.

نگاهی به آینده Google برای کسب و کار من

 

گوگل با ظاهر شدن ، و شاید حتی شروع به جمع آوری کمیسیون ها برای فروش موجودی زمان واقعی ، اقدامات بیشتری را در تجارت محلی انجام خواهد داد. مارک هایی که با آنها معامله می کنید باید تصمیم بگیرند که آیا از طریق Google ، از طریق وب سایت های آموزش جستجوی سایت در گوگل  شرکتی خود یا هر دوی آنها بفروشند. ممکن است گوگل ویژگی ای را منتشر کند که بخش های توزیع طراحی شده برای مارک های فیزیکی را توصیف می کند. تحویل در خانه برای ماندن است و اگر این برای مارک هایی که معامله می کنید مهم است ، اکنون زمان غرق شدن است. گوگل پنجره زمانی محدودی دارد تا ببیند آیا می تواند منجر به پذیرش پیام رسانی Google به عنوان یک بستر ارتباطی برای مصرف کننده شود. پنج سال آینده در این زمینه آشکار خواهد بود و مارک هایی که با آنها تجارت می کنید iranian cyber  باید در مورد تمایل آنها برای دعوت از Google برای مشارکت در مکالمات خود با مشتریان صحبت کنند. Google می تواند نظرات عمومی را به Google Posts اضافه کند تا تعامل آنها آموزش جستجوی سایت در گوگل  را افزایش دهد و مارک ها را مجبور به استفاده بیشتر از این ویژگی کند. Nextdoor این ویژگی را در پست های خود دارد و کمی تعجب آور است که Google از آن استفاده نمی کند. هنوز راهنمای اساسی استراتژی SEO محلی نیست.

 

معرفی ورزش و تناسب اندام یک بازی واقعا سخت است. برای فهرست کردن این صفحات (و نگهداری آنها در آنجا) باید سخت کار کنید. علاوه بر این ، احتمالاً باید در مورد چگونگی تبدیل این کاربران آنلاین به مشتری فکر کنید. خوشبختانه ، برای دستیابی به اهداف SEO خود در ورزش و تناسب اندام ، نیازی نیست که متخصص فناوری باشید. این پنج نکته هدفمند را برای رتبه بندی سایت های تناسب اندام و تناسب اندام خود بررسی کنید!

SEO و تناسب اندام SEO: بازی خود را بهبود بخشید!

 

برای مشاغلی مانند سالن های ورزشی که دارای "مکان و خدمات فیزیکی" هستند ، رقابت آنلاین آموزش جستجوی سایت در گوگل  دشوار است. اما مهمتر از آن من نمی خواهم اگر کسب و کار شما قبلاً این کار را نکرده باشد در نتایج جستجوی Google فهرست شود.

 

در این مقاله ، ما برخی نکات SEO را برای سایت ورزشی و تناسب اندام شما مورد بحث قرار می دهیم. اگر هنوز وب سایت ندارید ، می توانید به راحتی وردپرس بسازید. همچنین به شما کمک می کند تا ابتدا اصول SEO خود را بیاموزید

، اگر در سئو کاملاً تازه کار هستید. اگر نه ، زمان آرامش و شروع کار است!

1. نقاط قوت خود را تقویت کنید

 

به طور کلی SEO برای ورزش و تناسب اندام بسیار رقابتی است. پس از همه ، هنگام تلاش برای رقابت با مارک هایی مانند آدیداس و نایک ، بعید است که با عبارات جستجو مانند "کفش های دویدن" در GH رتبه کسب کنید آموزش جستجوی سایت در گوگل . این فقط مارک های لباس ورزشی نیست - از زنجیره های بزرگ تناسب اندام گرفته تا تمرینات آنلاین ، بسیاری از شرکت های تناسب اندام موجود برای جلب توجه مبارزه می کنند. با این حال ، با شناسایی نقاط قوت خود و هدف قرار دادن تلاش های خود ، می توانید راه هایی برای به دست آوردن سهم بازار پیدا کنید

آموزش جستجوی سایت در گوگل

مدیریت منابع Google شما زمان بر است  آموزش جستجوی سایت در گوگل ، اما اجازه ندهید که تمام وقت شما را بگیرد. از آنجا که صاحبان مشاغل محلی بسیار شلوغ هستند و گوگل در همه جا حضور دارد ، تله ای ایجاد شده است که ممکن است به نظر برسد GMB تنها بازی در شهر است.

 

ضرب المثل قدیمی Sur Eggs در سبد خرید هر زمان که گوگل دارای نقصی ناامیدکننده باشد ، برای کسب و کارهایی که یکبار در زندگی درآمد کسب می کنند یا به رقبای خود و تولیدکنندگان اصلی اجازه می دهد تا مکان خود را در جایی که فکر می کند فضای شما است پارک کنند ، به کار می رود. گاهی اوقات دیدگاه گوگل از نوار به سادگی با واقعیت های دنیای واقعی مطابقت ندارد ، و چیزی مانند یک دسته گمشده یا یک ویژگی توسعه نیافته که شما به آن احتیاج دارید آموزش جستجوی سایت در گوگل ، مانع از آن می شود که آنچه را که کسب و کار شما ارائه می دهد به طور کامل بیان کنید.

 

مزیت آن این است که دیوارهای Google می تواند آنقدر بالا باشد که مرزها و محدودیت های سیستم عامل آنها را به عنوان بازاریابی جستجوی محلی اشتباه بگیرند.

 

4) راه موفقیت

مقاله من در مورد نحوه تغذیه ، مبارزه و بازگشت به Google

 

یکی از پرخواننده ترین ها در وبلاگ Moz در سال 2020 بود. با نزدیک به 14000 بازدید از صفحه منحصر به فرد ، این پست همان چیزی است که من در سال 2021 دو برابر می کنم:

برای اینکه مشاغل مورد بازاریابی خود را مهمترین پاسخ برای افراد iranian cyber  نزدیک به مکان های تجاری بدانید ، به Google هر چیزی را بدهید تا مشاغلی که تبلیغ می کنید به منابع اصلی اصلی در فهرست Google تبدیل شوند.

 

برای از بین بردن رقابت های کاذب و نامناسب و محافظت از همسایگان در برابر تقلب و اتخاذ مواضع سیاسی در موضوعات مهم ، با نامه های مزاحم در جوامعی که تجارت می کنید مبارزه کنید. شما و مشتریان خود ، با مردم ارتباط نزدیک برقرار کنید و آموزش جستجوی سایت در گوگل  آینده ای بهتر در محل کار و زندگی خود داشته باشید.

سناریوی آنلاین را تغییر دهید که در آن Google ثروت مشاغل محلی را در یک محیط فردی کنترل می کند که در آن شما کنترل کاملی بر ایجاد تجربه مشتری فوق العاده به اندازه کافی برای به دست آوردن مشتریان مکرر و ارجاع WOM ، خارج از حلقه GMB دارید. مشتری chaai را که Google شما را به عنوان یک ناظر ارسال می کند ، به طور مستقیم با شما - و نه Google - در مورد چندین تراکنش ، ارسال می کند.

 

GMB حیاتی است ، اما چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد!

رتبه بندی در چندین سیستم عامل

 

و ارزیابی های خود را به طور کامل درگیر آنها کنید. به سایتهای محله Nextdoor یا انجمنهای مدرسه قدیمی آموزش جستجوی سایت در گوگل  که هیچکس جز مردم محلی از آن استفاده نمی کند ، ارزش سخاوتمندانه ای بدهید. اتحاد B2B ایجاد کنید و به جنبش بپیوندید

 

آموزش بازی سازی به کودکان

برای یادگیری اسکرچ نیازی آموزش بازی سازی به کودکان  به مهارت های کامپیوتری ندارید. شما منابع اینترنتی رایگان زیادی در اختیار دارید تا آن را با فرزندان یا دانش آموزان خود یاد بگیرید و لحظات سرگرم کننده و غنی را با آنها به اشتراک بگذارید.

برای شروع ساخت بازی های ویدئویی Scratch کافی است یک حساب Scratch ایجاد کرده و با رایانه یا رایانه لوحی خود وارد آدرس https://scratch.mit.edu/ شوید. "

راه ایده آل برای شروع برنامه نویسی با Scratch ساخت بازی ها و پروژه های کوچک است که در آن کودکان می توانند به خلاقیت خود اختیار دهند. در این راهنما ما نحوه توسعه یک بازی ویدئویی در Scratch را به عنوان راهی برای کودکان برای یادگیری آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه نویسی توضیح می دهیم ، زیرا آنها هم از ایجاد و هم بازی با آن لذت خواهند برد.

ما پیشنهاد می کنیم که ایجاد یک بازی ویدئویی را در سه مرحله سازماندهی کنیم تا کودکان عادات مفید برنامه ریزی و سازماندهی را هنگام توسعه یک پروژه ، که می تواند یک بازی ویدئویی یا هر نوع دیگری باشد ، به دست آورند. این تقسیم پروژه به مراحل و وظایف مبتنی بر تکنیک "تقسیم و تسخیر کنید" است ، که هدف آن کاهش پیچیدگی یک پروژه به کارهای کوچکتر است که به راحتی انجام می شود.

ما قصد داریم از یک بازی ویدئویی نمونه برای نشان دادن مراحل ایجاد آن استفاده کنیم که نام آن "نیکو حشرات را جمع می کند" است ، شاید اگر می خواهید قبل از خواندن آن کمی آن را بازی کنید ، اگر اینگونه است پیوند آن را فشار دهید.

1. مرحله اول ایجاد ایده بازی ویدیویی خواهد بود

در این مرحله به س questionsالات زیر پاسخ داده می شود: نام بازی ویدیویی چیست؟ ایده بازی ویدئویی از کجا می آید؟ هدف بازی های ویدئویی چیست؟  آموزش بازی سازی به کودکان چگونه در بازی های ویدئویی برنده و چگونه بازنده هستید؟ ایرانیان سایبر  به کسانی که قصد بازی با آن را دارند چه دستورالعملی می دهید؟ بازی ویدئویی در چه سناریویی اتفاق می افتد؟ چه شخصیت هایی در بازی ویدئویی ظاهر می شوند و هر کدام از آنها چه اقداماتی را انجام می دهند؟ از فرزندان یا دانش آموزان خود بپرسید که آیا ایده ای برای ساختن یک بازی ویدیویی دارند یا خیر و به آنها بگویید که این سوالات را تکمیل کنند.

برای ایجاد ایده بازی ویدئویی نمونه ، ما از طرح فصل "در مورد شکار ببر در حال سگ" از کتابی که من به نام "نیکو ، کارآگاه کوچک" نوشته ام ، الهام گرفته ایم. در این فصل یک گربه در محله وجود دارد ، به نام "Michifú" ، که برای دم کشیدن در باغ خانه نیکو استفاده می شود. ماموریت نیکو این است که گربه را از دفع مدفوع منصرف کند تا مادرش بتواند عصبانیت او را کنار بگذارد. می توانید از هر  آموزش بازی سازی به کودکان کجا ایده ای برای یک بازی ویدیویی دریافت کنید. من مطمئن هستم که فرزندان یا دانش آموزان شما با ایده های سرگرم کننده ای که به ذهنشان می رسد شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

وقتی به بچه های خود در حال بازی های ویدئویی نگاه می کنید ، ممکن است نگران باشید که آنها وقت و انرژی خود را به طور منفعلانه به صفحه خیره می کنند و دکمه ها را فشار می دهند. اما اگر زمان بازی آنها در واقع یک خروجی خلاق بود که تخیلات آنها را تقویت می کرد ، چه می شد؟ بیشتر و بیشتر بازی ها ، برنامه ها و وب سایت ها به کودکان در سنین کودکی اجازه می دهند تا هر چیزی را که فکر می کنند ایجاد کنند - و نیازی به زمان زیادی ندارد. حتی بهتر آموزش بازی سازی به کودکان  از این ، اکثر این ابزارها نیازی به برنامه نویسی ماهر یا متخصص کامپیوتر در طراحی و ایجاد تجربه های خلاقانه و سرگرم کننده ندارند.

 

این که آیا فرزندان شما از ایجاد عناصر سرگرم کننده جدید بازی ، ویرایش محتوای بازی موجود یا طراحی کامل بازی های خود از ابتدا لذت می برند ، این برنامه ها می توانند به نمایش ایده های آنها کمک کنند.

 

موارد سرگرم کننده ایجاد کنید

 

Blox 3D Junior ، 5 سالگی. اگرچه Blox 3D Junior به عنوان یک اسباب بازی مدل سازی در نظر گرفته می شود ، بازیکنان می توانند اشیاء سه بعدی پیکسله شده را به دلخواه ایجاد ، تخریب و متحرک کنند. انتخاب آموزش بازی سازی به کودکان  و درک عناصر طراحی آسان است ، و همه از بچه ها تا بزرگسالان از ایجاد و تجزیه موجودات دیجیتالی در عرض چند ثانیه لذت خواهند برد.

مناسب برای: کودکانی که به ساختن و شکستن مدلهای سه بعدی مانند Legos دیجیتال علاقه دارند.

خوب است بدانید: بازیکنان می توانند با ضربه زدن روی صفحه تبلت با یک انگشت آموزش بازی سازی به کودکان  ، مدل ها را کنترل کرده و آنها را بسازند

آموزش بازی سازی به کودکان

: مکانی است که در آن بازی آموزش بازی سازی به کودکان  ویدیویی شما انجام می شود. شما می توانید یک سناریو را از بین مواردی که بصورت پیش فرض در Scratch ارائه می شود انتخاب کنید یا عکس یا نقاشی ای را که ساخته اید بارگذاری کنید. مرحله دارای عناصر زیر است:

کد اینها برنامه هایی هستند که می توانید با سناریو مرتبط کنید. وجود برنامه های مرتبط با سناریو اجباری نیست.

پس زمینه مرحله می تواند یک یا چند بک دراپ مرتبط داشته باشد.

صداها: صحنه می تواند صداهایی مرتبط با آن داشته باشد که می تواند در برنامه های آن استفاده شود.

Sprites: آنها شخصیت هایی هستند که در بازی ویدئویی با هم تعامل دارند. می توانید کاراکترهایی را که به صورت پیش فرض در Scratch آمده اند انتخاب کنید یا شخصیت های خود را ایجاد کنید ، آنها را به صورت اولیه ترسیم کنید یا نقشه ها یا عکس آموزش بازی سازی به کودکان  های خود را بارگذاری کنید. اسپریت ها دارای عناصر زیر هستند:

کد: آنها برنامه هایی هستند که حرکت و سایر اقدامات اسپریت را مدیریت می کنند ، هر اسپریت دارای یک یا چند برنامه مرتبط با آن خواهد بود.

لباس: هر اسپریت می تواند یک یا چند لباس مرتبط با خود داشته باشد که می تواند در برنامه های خود استفاده شود.

صداها: هر اسپریت می تواند صداهای مربوط به خود را داشته باشد که می تواند در برنامه های خود استفاده شود.

 

"خراش زبان ایده آل برای شروع برنامه نویسی رایانه برای کودکان است ، زیرا از یک زبان بصری و تعاملی استفاده می کند که به آنها امکان می دهد با بازی یاد بگیرند."

برای یادگیری Scratch نیازی به آموزش بازی سازی به کودکان  مهارت های کامپیوتری ندارید ، "می توانید Scratch را از ابتدا یاد بگیرید" با منابع آموزشی رایگان موجود در اینترنت. توصیه می کنم آن را با فرزندان یا دانش آموزان خود یاد بگیرید. هزینه شما بیشتر از آنها خواهد بود زیرا شما باید چیزهایی را که در راه بزرگسالی از دست داده ایم بازیابی کنید (کنجکاوی برای یادگیری چیزهای جدید ، استفاده از آزمون و خطا بدون ترس از اشتباه ، موانع ذهنی اشتباه که ما ایجاد کرده ایم برای خودمان مانند: "من نمی توانم این را یاد بگیرم" و غیره). یادگیری خراش به همراه فرزندان یا دانش آموزان باعث ایرانیان سایبر  می شود لحظات سرگرم کننده و غنی کننده ای را  آموزش بازی سازی به کودکان با آنها به اشتراک بگذارید.

منابع آنلاین رایگان فراوانی برای یادگیری Scratch در اختیار شما قرار دارد. آموزش های خراش MIT همیشه یک ابزار کامل برای شروع برنامه نویسی Scratch از ابتدا به کودکان بوده است. آنها می توانند با راهنمای شروع به کار Scratch ایجاد شده توسط خود MIT شروع کنند.

 

هنگامی که کودکان با رابط کاربری و برخی از گزینه ها آشنا می شوند ، MIT پروژه های آغازین مرتبط با زمینه ها و اهداف مختلف را ارائه می دهد. کودکان می توانند پروژه پایه را آزادانه تغییر دهند ، عناصر را با توجه به معیارهای خود تغییر داده یا اضافه کنند.

هر پروژه منتشر شده در Scratch می تواند به عنوان مبنایی برای یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. کافی است "داخل آن را ببینید" تا بدانید کدی که با آن ساخته شده است را بشناسید و آن را تغییر دهید یا آزادانه آن را تطبیق آموزش بازی سازی به کودکان  دهید. اگرچه آنها پروژه ها یا بازی هایی با ساختار ثابت هدایت می شوند که باید از آنها پیروی کنند ، اما توصیه می شود که خود بچه ها بتوانند با عناصری که هدف اصلی تمرین برنامه نویسی را تغییر نمی دهند اما به آنها کمک می کنند ، تصمیمات شخصی سازی یا آزمایش/خطا را بگیرند. تا بیشتر درگیر یادگیری آنها شوند.

در همه این پروژه های اولیه ما همچنین می توانیم از کارت های به اصطلاح Scratch Coding استفاده کنیم ، که می تواند چاپ شود و در اختیار کودکان قرار گیرد تا آنها مرجع بصری اقدامات یا تمرینات گام به گام کوچک باشند که با آنها پروژه های کامل تری بسازند. به با استفاده از کارت های کدگذاری خراش ، می توانید یاد بگیرید که چگونه بازی های تعاملی ، داستان ها ، موسیقی ، انیمیشن ها و موارد دیگر ایجاد کنید. علاوه بر منابع آموزشی که از تیم Scratch در اختیار ما قرار گرفته است ، می توانید بسیاری از دوره های رایگان Scratch را در اینترنت پیدا کنید.

شروع به سرگرمی و یادگیری با Scratch سریع ، آسان و رایگان است. نسخه جدید Scratch 3.0 به ما این امکان را می دهد که تقریباً در هر دستگاه فعلی (رایانه ، تلفن همراه یا رایانه لوحی) بدون مشکل استفاده کنیم. از طریق مرورگر وب ، از وب سایت https://scratch.mit.edu/ کار می کند آموزش بازی سازی به کودکان  ؛ فقط به آدرس وب Scratch بروید و شروع به کار کنید.

اگرچه برای اجرای Scratch نیازی به ثبت نام نیست ، اما توصیه می شود که برای فرزند خود حساب ایجاد کنید تا بتواند پروژه های خود را ذخیره کند. ثبت نام رایگان است و حداقل شرایط سنی وجود ندارد ، اما لازم است حساب را با ایمیل والدین/سرپرست تأیید کنید. برای ایجاد حساب کاربری ، باید روی "Join Scratch" در صفحه اصلی Scratch کلیک کنید. برای تأیید حساب خود باید به چند س questionsال پاسخ دهید و یک آدرس ایمیل ارائه دهید. فقط چند دقیقه طول می کشد ، و کاملاً رایگان است! من یک حساب کاربری با نام کاربری "gatitomario" ایجاد کرده ام و  آموزش بازی سازی به کودکان از آن برای ذخیره پروژه های فرزندم و خودم استفاده می کنیم. در سionsالات متداول ScratchQالات متداول) ، الزامات رایانه شما برای کار با Scratch و هرگونه س questionsال در مورد حساب Scratch خود را خواهید یافت.

آموزش رباتیک مبتدی

اینها ربات هایی هستند که از نظر ظاهری از یک ظرف تا یک ربات تقریباً شبیه انسان متغیر هستند. به یک

تا حدودی ، مسائل حقوق  آموزش رباتیک مبتدی  بشر شناسایی شده و مربوط به دنیای مجازی این کشور است

اینترنت همچنین برای دنیای مجازی و فیزیکی مختلط اینترنت اشیاء کاربرد دارد. با این حال ، به طور خاص

در مواردی ، فناوری های روبات در حال ظهور بر حقوق بشر به شیوه ای متفاوت تأثیر می گذارد. این فصل با هدف

این شباهت ها و تمایزهای بین اینترنت و سافت بات ها و اینترنت اشیاء و

روبات های فیزیکی

3.2 حق احترام به حریم خصوصی

حق احترام به حریم خصوصی

هرگز در تاریخ ما چنین اطلاعات زیادی در مورد این همه افراد جمع آوری نشده و در تعداد زیادی ذخیره نشده است

مکان ها و تجزیه و تحلیل و استفاده می شود. استرند و قیصر  آموزش رباتیک مبتدی   (2015 ، 13) استدلال می کنند که "قابل توجهی وجود دارد

عدم قطعیت در مورد اینکه چگونه این پیشرفت می تواند بر حق حفظ حریم خصوصی به عنوان عنصر اساسی در انسان تأثیر بگذارد

شرط رشد شخصیت در واقع ، آنها  iranian cyber اظهار می دارند که این عدم قطعیت به خودی خود یک عامل اصلی است

نگرانی. این بخش تا چه حد ، حق احترام به چالش فیزیکی روبات ها یا نرم ربات ها را بررسی می کند

حفظ حریم خصوصی با نگاه به زمینه های مختلف برنامه.

هنگام اشاره به حق احترام به حریم خصوصی ، ما به حق حفاظت از افراد اشاره می کنیم

داده هایی که به صراحت   آموزش رباتیک مبتدی در ماده 8 (1) منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپا ذکر شده است

و همانطور که در کنوانسیون 108 مقرر شده است و همچنین حق احترام به زندگی خصوصی که در ماده مقرر شده است

7 منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپا و ماده 8 ECHR.

10

ابتدا بررسی می کنیم که چگونه حفاظت از داده های شخصی توسط softbots هایی که از طریق برنامه عمل می کنند به چالش کشیده شده است

اینترنت ، بیشتر از طریق شبکه جهانی وب ، و نحوه تحت تأثیر قرار گرفتن حق حفاظت از داده های شخصی

روبات های فیزیکی ، به عنوان بخشی از اینترنت اشیاء روباتیک. سپس روی نحوه انجام نرم افزارهای ربات متمرکز می شویم

و روبات های فیزیکی ممکن است بر حق احترام به زندگی خصوصی ، چه در دنیای مجازی (اینترنت) و چه در دیگر موارد ، تأثیر بگذارند

در محیط فیزیکی. در نهایت ، ما توضیح می دهیم که چگونه روبات های فیزیکی  آموزش رباتیک مبتدی می توانند با حق تداخل داشته باشند

ایجاد و توسعه روابط با سایر انسانها.