برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برخی از پروژه های انجام شده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان توسط شرکت کنندگان به آنها کمک کرد تا مهارت های خود را توسعه دهند که به آنها در یافتن شغل در آینده و مسیر شغلی آنها در طولانی مدت کمک می کند. به عنوان مثال کد اساسی، توسعه بازی های مجازی و جشن ها، ساخت اپلیکیشن موبایل، طراحی وب سایت. ، ضبط صدا، طراحی گرافیکی، آموزش کمپوست سازی و ایجاد پلان ها و مدل های کف خانه در مسکن مقرون به صرفه. شرکت کنندگان SYEP ما در Food Business Path یک تجربه غذاخوری برای خانواده ها و سایر افراد جامعه علاقه مند ایجاد کردند که به آنها این فرصت را داد تا مشاغلی را که می خواستند توسعه دهند و در ایجاد طرح کسب و کار برای این منظور شرکت کردند. بیشتر این برنامه ها با موضوعات عدالت اجتماعی، مانند تغییرات آب و هوا، حقوق غذا، قلدری، و ایده های ضد مهاجر، مانند این وب سایت ضد قلدری که آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان توسط یک گروه ایجاد شده است، سروکار دارند.

 

در اینجا در Y، ما به اهمیت کارکنان خود در توسعه و تأثیر همه بر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  برنامه هایی که ایجاد می کنیم متعهد هستیم. تنها نگه داشتن جوانان در خیابان در حالی که در حال کسب درآمد هستند نیست. فرصت های توسعه شغلی را برای آنها فراهم می کند تا بتوانند به پتانسیل کامل خود دست یابند. به گفته مارتین یافه، مدیر ارشد برنامه ما، که به جوانان در مسیر شغلی مراقبت های بهداشتی گفت، بسیاری از جوانان عمو یا پدربزرگ ایرانیان سایبر و مادربزرگ خود را ندارند که اولین شغل خود را به آنها بدهند یا فرصت شروع کار را داشته باشند. ارائه شده توسط SYEP. او همچنین اشاره کرد که چگونه مادرا فینیکس ما که از مدیر گروه مدرسه پاره وقت به مدیر SYEP-Young People منتقل می‌شود، تعهد ما را به رشد در دفترمان، نه تنها برای شرکت‌کنندگان، بلکه برای کارکنان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ما نیز نشان می‌دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SYEP ما و اینکه چگونه می توانید شغل خود را ترک کنید یا برای یک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جلسه آموزشی تابستان آینده درخواست دهید، اینجا را کلیک کنید. انتخاب یک دانشگاه، یک محل تخصص - گام مهمی در زندگی هر ورودی است. در منطقه Tver، بسیاری از مدارس تحصیلات تکمیلی و موسسات آموزش متوسطه تخصصی ذهن خود را بر روی دانشگاه ایالتی Tver بسته اند، که طیف گسترده ای از مهارت ها را ارائه می دهد. یکی از دپارتمان ها یک سازمان یاد گرفته - تدریس است. او یکی از اعضای دانشگاه است. معلمان، مربیان، پزشکان و مربیان آینده حقوق آموزشی TSU را تولید می کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان فارغ التحصیلان آموزش برنامه نویسی کارمند سریع ترین و دارای رتبه بندی بهترین شغل در بازار هستند.

 

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

این هدف با آموزش دانش آموزان در موضوعات زیر محقق شد:

 دیالکتیک که به «هنر گفتار» معروف است. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان معلمان شاگردان خود را با آموزش دو سخنرانی درباره یک ایده و متقاعد کردن به آنها آموزش دادند.

ریاضیات، موضوعاتی که شامل سایر موضوعات نجومی، نجومی، نجومی و نجومی بود.

بگو: «هنر بیان». به لیز آموزش داده شد که بتواند از طریق کلمه مخاطب را متقاعد کند. آماده سازی جوانان برای کار

Y یک سال موفقیت آمیز از برنامه اشتغال تابستانی (SYEP) را به پایان رساند که از 771 جوان و بزرگسال جوان با قرار دادن آنها در محل های کاری که نه تنها می توانستند در تابستان درآمد اضافی کسب کنند، بلکه مهارت هایی را برای آماده شدن برای کار آینده خود توسعه دهند، حمایت کرد. امسال، اداره جوانان و توسعه جامعه (DYCD)، آژانس شرکتی شهر که به SYEP پرداخت می کند، تصمیم گرفت رویکرد جدیدی را با جوانان در این برنامه اتخاذ کند، جایی که 14 و 15 سال سنینی هستند که قبلاً تجربه آموزشی و عملی کسب کرده اند. به استقرار آنها در محل کار. این خوب است که به Y's بیشتر در مورد مدیریت SYEP خود فکر کنیم، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زیرا از پتانسیل بی پایانی که یک تجربه SYEP معنی دار می تواند برای جوانانی که با آنها کار می کنیم در صورت داشتن فرصت هایی برای یادگیری و رشد، فراهم کند، آگاه هستیم.

 

شرکت کنندگان برنامه جوانان ما بر اساس علایق شغلی خود در چهار مسیر قرار گرفتند: مراقبت های بهداشتی، FIND (علم، فناوری، هنر، فناوری، و ریاضی)، تجارت غذا، و تئاتر و هنرهای نمایشی. برای رسیدن به این هدف، ما با گروهی از سازمان‌های نوآور که برنامه درسی را ارائه کردند، کار کردیم. در تجارت مواد غذایی، ما با پروژه Insurgo، یک آژانس محلی که با مزارع محلی و فروشگاه های مواد غذایی تجاری همکاری می کند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تا غذاهای سالم را برای جامعه مقرون به صرفه کند، شریک شد. نوجوانان ما در مسیر STEAM با STEM Kids NYC کار کردند، آژانسی که با Y در سایر برنامه های ما کار کرد، و یک توسعه دهنده نرم افزار STEM Kids NYC را برای بهبود دسترسی به آموزش تاسیس کرد. STEAM برای کودکان محروم .. گروه تئاتر ایرانیان سایبر و هنرهای نمایشی با هم همکاری کردند. با برنامه تئاتر مردم، که شرکتی را در منهتن شمالی تأسیس کرد که بر ارائه نمایش برای مهاجران و سایر جوامع فراموش شده متمرکز است. برای مسیر صنعت مراقبت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان های بهداشتی، انتخاب شراکت با بیمارستان پرزبیتریان نیویورک (NYPH) است، که ما همچنین از طریق مرکز جوانان بالای شهر با آنها کار می کنیم.

 

در طول این شش هفته، شرکت‌کنندگان این فرصت را داشتند که به‌طور حرفه‌ای سایه بزنند، پروژه‌هایی را توسعه دهند که در هفته آخر جلسه آموزشی خود ارائه شده‌اند، انواع مختلف کار را بررسی کنند، و یاد بگیرند که چگونه از همان ابتدا به یکدیگر متصل شوند. افراد حرفه ای مانند وکیل یک شرکت غیرمالی و قاضی قانون اجرایی با جوانان ما در مورد مسیرهای شغلی خود برای به دست آوردن رهبری و چشم انداز قوی صحبت کردند. و مدیر فروش خود ما، مردی سابقه ای به آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان عنوان یک رهبر جامعه دارد و معلم دبیرستان که در آن زمان به او گفته شد که این مشاغل مشابه شغل فعلی آموزش برنامه نویسی او هستند.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

جنبه های دانش آتن

La Division زمانی تشکیل شد که به هفت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  سال رسید. سپس پسران در مدرسه دولتی یا didascaleo شروع به کار کردند. در آنجا، گرامر به آنها خواندن و نوشتن آموزش داده شد، علاوه بر این، آنها را با موضوعات رایج ریاضیات آشنا کردند. دانش آموزان روی بالشتک ها می نشستند و برای انجام تکالیف خود از تخته های مومی و پاپیروس استفاده می کردند. تنبیه بدنی طبیعی است، به خوبی تحمل می شود. آموزش موسیقی در تمام اشکال آن یکی از مهمترین موارد است. معلم این کار به کاراوهیتا معروف بود.

 

از 12 سالگی بچه ها با ورزش آشنا شدند: مارمولک، پریدن، توری، پازل، شنا... بچه ها ساعت های زیادی را در آزمایشگاه سپری کردند، اما خودشان را تقویت کردند. سرگرمی های زیادی روی صفحه نمایش، همیشه برهنه و تحت نظارت مرزی اهمیت ورزش به این دلیل است که با آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان گذشت زمان مدارس تحصیلات تکمیلی برنامه ورزشی شناخته می شوند.

 

 

 

در سن 18 سالگی، نوجوانان به افبوس تبدیل می شوند. افبیای دو ساله جزء مهمی در شکل گیری نوجوانان آتنی است. در این مدت، آنها در هنرهای رزمی (آموزش نظامی) آموزش دیدند و آموزش دیدند تا رهبرانی تأثیرگذار، آگاه و پیشرو برای مردم باشند.

 

آموزه های اسکندر مقدونی

ارسطو (معلم) و اسکندر (دانشجو) در مجسمه سازی قرن XNUMX.

 

جوانان خانواده های ثروتمند تحصیلات خود را ایرانیان سایبر  به دست متخصصان و مربیان با استعداد بیش از 21 سال افزایش داده اند. یکی از موارد معروف اسکندر مقدونی جوان است که تحصیلات او در آتن توسط ارسطو بزرگ انجام شد.

 

یکی از جنبه های بحث برانگیز آموزش آتن (و آموزش یونانی به طور کلی) نیاز آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آنها به ایجاد رابطه نزدیک بین معلم بزرگسال و دانش آموز جوان است. گاهی اوقات این روابط به عنوان صریح جنسی، مورد قبول جامعه دیده می شد.

 

سوفیست شناسی و آتن شناسی

علاوه بر ورزش، هنرهای رزمی و موسیقی، آموزش کودکان و جوانان آتن نشان داد که موضوعات یا پروژه‌های خاصی در ایجاد شهروندی برای پولیس اهمیت دارد. این اصول توسط سوفیست ها به دانش آموزانی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که می خواستند بعد از قسمت افبیا درک بیشتری داشته باشند، آموزش داده شد.

 

سوفیست ها چه کسانی هستند؟ البته کایاک ها از دانش بیشتر مطالعات او هدف خاصی را دنبال می کرد: تشکیل روشنفکران و خبرچینان. این ویژگی‌ها برای موفقیت در دنیای سیاسی ضروری هستند، جایی که اکثر تصمیم‌ها بر توانایی سخنرانان برای پر کردن شکاف‌های یک عقیده یا نظرآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آموزش برنامه نویسی دیگر متکی است.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

47 صندلی آنها بخش غذا در آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ساکسونی آنهالی و بابیرا و رویداد EDEKA را اشغال خواهند کرد. با برنامه HOSTELERAA، 58 جوان قادر به آموزش و کار در هتل ها و رستوران های برلین، باواریا و درسدن خواهند بود. همه چیز متفاوت عمل می کند.

 

تاریخ نامزدی به عنوان روز پادشاهان، 6 ژانویه معتبر است. شما باید کودکان بین 18 تا 35 سال و دانش آموز مدرسه یا ESO باشید که به عنوان کارمند بیکار در SERVEF ثبت نام کرده اید و ملیت آن از یک کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس است. هر بار که به یونان کلاسیک نگاه می کنیم، مقایسه ها و تضادهایی را بین آتن و اسپارت مشاهده می کنیم. این در آموزش نیز رخ می دهد: آموزش آتنی در مقابل آموزش اسپارتی.

 

تفاوت های قابل توجهی بین دو شهر بزرگ وجود دارد. ارتش مردان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جوان اسپارتی به نام آگوگه، ترامپ سابق را اداره می کرد. هدف ساده این است که کودکان را به عنوان سربازان آینده آموزش دهیم. با این حال، در آتن، آموزش از این نظر منحصر به فرد است که دیدگاه گسترده تری نسبت به جهان دارد، اگرچه تفاوت ها بر اساس هر معلم متفاوت است. با وجود خرد، کودکان باید بدن و ذهن خود را پرورش دهند. در پاراگراف های بعدی توضیح خواهیم داد که این رویکرد چیست.

 

 قبل از هر چیز باید توجه داشت که تنها کودکان به این دانش دسترسی داشتند. دختران در خانه کشته شدند و توسط زنان در ژینوسیوم آموزش داده شدند. هدف این است که این جوانان آتنی در دنیای بزرگسالان مادر و خانه دار شوند. به استثنای تفاوت های جزئی، این امر در همه شهرهای یونان رایج است.

 

الگوریتم

 

1 Paideia

1.1 جنبه های دانش آتن

2 سوفسطایی و آتن شناسی

Te Paideia

سیستم آموزشی کلاسیک آتن به نام Paideia شناخته می شد. به طور ایرانیان سایبر  کلی، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هدف این آموزش این است که پسران پسر را قادر به سوار شدن بر ارزش‌های مسلط کند. در سطح عملی، هدف این است که برای شهروندان افرادی فراهم شود که به خوبی آماده باشند تا بار دنیای سیاسی و نظامی را که باید به عنوان شهروندان بالغ تحمل کنند، تحمل کنند.

 

مجسمه سقراط

سقراط توسط اکثر جوانان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اشراف آتنی آموزش دیده بود تا اینکه به اتهام ظلم به جوانان به اعدام محکوم شد.

 

 

 

روح Paideia از چهار ستون karakagathia گرفته شده است:

 

زیبایی جسمانی از طریق مراقبت از خود و فعالیت بدنی

قدرت اخلاقی، برای جدا کردن خوب از بد.

دانش، به دست آمده از دانش.

مطمئناً، استفاده از سه فنر قبلی یک کیفیت عالی است.

تا سن هفت سالگی، دختران و پسران آموزه‌های اساسی، ارزش‌ها و الگوهای رفتاری را که مادربزرگ‌ها و بردگان برای محافظت از فرزندان خود در برابر کودکان از طریق افسانه‌ها به اشتراک می‌گذاشتند، به اشتراک می‌گذاشتند: اسطوره‌ها، اشعار، داستان‌های هومری، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان داستان‌های ماقبل تاریخ. آموزش برنامه نویسی خانواده معلمان خانواده ای اصیل هستند و ایشان همیشه متولی این فعالیت ها هستند.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برای کودکان درک این دستورالعمل ها آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای نمایش عادلانه و محترمانه است.

 

همانطور که کودکان شروع به انجام ورزش های جوانان می کنند، آنها شروع به یادگیری اصول نگرش برای کودکان می کنند. البته این دلیل خوبی برای ورود جوانان به ورزش های گروهی است.

 

برای بازیکنان مبتدی، زدن شوت های بزرگ با یک تیم تهاجمی بعد از بازی ممکن است شاهکار کوچکی نباشد، بهترین چیز نیست. اما زمان ها مانند زمین زدن برای بازی واقعی است.

 

با جوانان ما در مورد این 10 موضوع اصلی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان این ورزش از سنین 5 و 6 سالگی صحبت کنید و گفتگو را همانطور که پیش می آید و همچنین بازی رقابتی ادامه دهید.

 

1. با قوانین شروع کنید.

آنها آنجا هستند تا مطمئن شوند که بازی منصفانه و سرگرم کننده است و از بازیکنان (و رئیسان) به خوبی مراقبت می کنند. بنابراین شکستن اینها علاوه بر فریب می تواند خطرناک باشد. همچنین، برندگانی که تقلب را دریافت کردند، در برنده شدن بزرگ آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مهارت خاصی نداشتند.

 

2. بازیکن تیم.

شرکت در یک انجمن به معنای داشتن قلب خوب است و فکر نکردن به اینکه قوانین و سیاست ها در مورد شما صدق نمی کند. این همچنین به معنای به اشتراک گذاشتن فضا است، بنابراین دستبند و شکوه را نگیرید. یک مربی خوب قطعا باید فرصت هایی را برای بازیکنان فراهم کند ایرانیان سایبر تا در کنار یکدیگر به نفع تیم کار کنند.

 

3. یک دوست خوب

اگر دوستی بمیرد، اشتباه است، غم انگیز است. هرگز هیچ یک از اعضای جامعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را به خاطر از دست دادن یک بازی، دادن علامت یا اشتباه متهم یا توهین نکنید.

 

وقتی به عنوان یک تیم موفق می شوید، به عنوان یک تیم بازنده می شوید.

 

4. اشتباهات خود را بپذیرید.

اگر شما کسی هستید که تابلو را می شکند، بدون تلاش برای اظهار نظر اصلاحی یا تغییر اطلاعات به دیگران، مسئولیت را بپذیرید. داوطلب در یادگیری از اشتباهات مهارت دارد (و اگر معلم در تصحیح اشتباهات مهارت داشته باشد، به لحظات یادگیری روی می آورد).

 

5. از اطلاعات شکسته خودداری کنید.

صحبت کردن درباره شما و دوستانتان (حتی اگر نمی توانید آنها را بشنوید) برای آنها، بازی مورد علاقه شما و همچنین برای شما محترم است. این هم چیز بدی است. پس کلمات را خوب نگه دارید، آنها را برای خود نگه دارید.

 

آگهی

6. بگویید «متشکرم».

شما سزاوار این هستید که از معلم خود برای تمام زمانی که به گروه شما می دهد تشکر کنید. و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان همینطور مشاوران دیگر، از جمله دستیاران معلم، حامیان مالی، نامزدها و سایر مدیران.

 

7. از رهبران بخواهید که بازی ها را بهتر کنند.

هنگامی که والدین، برادران و خواهران، سایر اقوام و دوستان آموزش برنامه نویسی برای تماشای بازی شما می آیند، باید مطمئن شوند که از این نگاه لذت می برید. به آنها یادآوری کنید که اطلاعات (برای نامزدهای هر دو تیم، مربیان و مدیران) را مثبت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و دقیق نگه دارند.