برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

ماینکرافت هاردکور

قدرت پردازنده و رم نقش بسیار زیادی در عملکرد سرور  ماینکرافت هاردکور بازی دارند. هنگام تنظیم دقیق پیکربندی سخت افزار سرور Minecraft، باید مطمئن شوید که قدرت محاسباتی کافی را ارائه می دهید. نمی توان به طور کلی تعریف کرد که واقعاً به چه مقدار CPU و RAM نیاز دارید، زیرا عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، تعداد بازیکنان روی سرور شما و نحوه تعامل آنها با دنیای Minecraft بسیار مهم است. در حالی که آیتم پخش کننده فقط حدود 50 تا 100 مگابایت رم را اشغال می کند، سرور اغلب مجبور است حافظه بسیار بیشتری را به هر بازیکن اختصاص دهد اگر:

شما از چانک های مختلف بازدید می کنید (به عنوان بخش های دنیای Minecraft نامیده می شود) حرکت بین تکه ها با سرعت بسیار زیاد (مثلاً با قایق یا قطار)

جهان بزرگتر می شود

اگر مورد دوم اتفاق بیفتد، عملکرد مورد نیاز CPU به طور خودکار افزایش می‌یابد، که این امر به عواملی مانند تعداد عناصر redstone برای Minecraft الکترونیک و Mobs نیز بستگی دارد.

برای به دست آوردن یک ایده کلی  ماینکرافت هاردکور از نیازهای قدرت محاسباتی سرور Minecraft خود، ارزش دارد به توصیه های Majong نگاهی بیندازید، که بر اساس تنظیمات پیش فرض در فایل server.conf است (به عنوان مثال، توانایی نمایش تا یک حداکثر 10 شی) و دنیای جدیدی را فرض کنید: مولد جهان Minecraft PE از مجموعه ای از حروف و اعداد به نام "seeds" برای ایجاد دنیای بازی استفاده می کند.

این دانه‌های تصادفی دنیاهای تصادفی ایجاد می‌کنند، اما با وارد کردن یک ایرانیان سایبر دانه خاص می‌توانید همان دنیایی را که همه کاربران دیگری که از آن استفاده کرده‌اند کشف کنید. می‌توانید تقریباً در هر سایت یا انجمن طرفدارانی در Minecraft PE دانه‌ها را پیدا کنید، و بنابراین جهان‌های بی‌پایانی برای کاوش خواهید داشت.

مراحل

تصویر با عنوان استفاده از دانه ها در Minecraft PE مرحله 1

سعی کنید بفهمید دانه چیست. در Minecraft، "seed" مجموعه ای از حروف و اعداد است  ماینکرافت هاردکور که دنیایی را مشخص می کند که توسط برنامه ساخت بازی ایجاد شده است. این به همه کاربرانی که از آن کد استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد تا جهان مشابهی را کشف کنند، زیرا مولد همان نتیجه را با شروع از همان دانه ایجاد می‌کند.

تصویر با عنوان استفاده از دانه ها در Minecraft PE مرحله 2

توجه داشته باشید که تغییرات نسخه بر عملکرد دانه ها تأثیر می گذارد. هر زمان که ویژگی نسل جهانی در Minecraft PE به روز شود، دانه ها متفاوت از قبل عمل می کنند. این امر به ویژه در نسخه های ماینکرافت هاردکور  جدیدتر Minecraft PE، که در آن جهان های "بی نهایت" معرفی شده اند، بسیار مهم است. اکثر سایت هایی که seed ها را میزبانی می کنند نیز گزارش می دهند که برای کدام نسخه کار می کنند.

جهان های "بی نهایت" سطوحی هستند که می توانند تا بی نهایت امتداد داشته باشند و از روشی متفاوت از جهان های "قدیمی" برای خلقت استفاده کنند. این بدان معناست که دانه‌های جهان‌های قدیم زمانی که برای تولید یک جهان نامتناهی استفاده می‌شوند، نتایج متفاوتی به بار می‌آورند و بالعکس.

جهان های بی نهایت با نسخه 0.9.0 Minecraft PE اضافه شدند و در نسخه های قدیمی تر در دسترس نیستند.

تصویر با عنوان استفاده از دانه ها در Minecraft PE مرحله 3

دانه های مورد استفاده را پیدا کنید. هزاران دانه در دسترس است. اکثر سایت های طرفداران در Minecraft دارای یک بخش اختصاصی هستند که حاوی لیستی از دانه ها و توصیف جهان هایی است که تولید می کنند. توجه داشته باشید که اگر بذر یک کلمه است، ماینکرافت هاردکور  به این معنا نیست که آن کلمه لزوماً مربوط به عالم خلقت است. به عنوان مثال، بذری به نام جنگل، دنیایی پر از جنگل نمی‌سازد، و دانه‌ای به نام زمستان، منظره‌ای برفی ایجاد نمی‌کند.

ماینکرافت هاردکور

سرعت پهنای باند مگابایتی برای اینکه بازی به درستی ماینکرافت هاردکور  کار کند. سپس الزامات سیستم عامل وجود دارد: ویندوز 10 به یک یا دو گیگابایت رم (نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی) و 16 یا 32 گیگابایت فضای هارد دیسک (نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی) نیاز دارد تا شما را پیدا کند. راه دور.).

از این داده های کلیدی مشخص است که امکان اجرای برنامه های دیگر همزمان با سرور Minecraft بر روی رایانه شخصی مربوطه وجود ندارد، به طوری که به طور انحصاری به عنوان میزبان عمل می کند. خرید رایانه شخصی دوم از این نوع در کنار دستگاه واقعی خانگی، که نه تنها سهم پهنای باند موجود در چهار دیوار خود را به خود اختصاص می دهد، بلکه هزینه های عملیاتی اضافی از نظر مصرف انرژی را نیز به همراه دارد، در عمل فقط برای موارد بسیار بسیار گزینه ای است. تعداد کمی از طرفداران Minecraft

سرور چیست؟ در مقاله ما با تمرکز بر توضیح کلمه "سرور" به این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر پاسخ می دهیم و همچنین به معنای دوگانه این اصطلاح در علوم کامپیوتر می پردازیم.

جایگزین انعطاف پذیر و اغلب بسیار راحت، اجاره منابع سخت افزاری برای سرور Minecraft و در نتیجه سپردن میزبانی بازی به یک ارائه دهنده است. با استفاده از این گزینه می توانید سرور خود را به صورت جداگانه ماینکرافت هاردکور  تنظیم کنید و آزادانه تعیین کنید که آیا باید عمومی یا خصوصی باشد.

انعطاف‌پذیری به‌ویژه در مقیاس‌پذیری آسان راه‌حل‌هایی از این نوع بیان می‌شود: اکثر نرخ‌های سرورهای موجود در حال حاضر امکان افزایش یا کاهش عملکرد سخت‌افزار انتخابی را در هر زمان یا حداقل به صورت ماهانه ارائه می‌دهند. یک مزیت آشکار نسبت به داشتن سرور خانگی خود، که برای بهبود آن نیاز به خرید سخت افزار اضافی دارد، اگر جدید نباشد، و بعید است که پس از استفاده بازگردانده شود.

منابع سروری که توسط یک ارائه دهنده در دسترس قرار می گیرد، زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS) نیز نامیده می شود، به این معنی که زیرساخت فناوری اطلاعات توسط یک ارائه دهنده به عنوان بخشی از یک سرویس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

سیستم مورد نیاز برای  ماینکرافت هاردکور سرور Minecraft چیست؟

در پاراگراف قبلی ما قبلاً یک مثال محاسبه کوچک برای نیازهای سخت ایرانیان سایبر افزاری سرور Minecraft ساخته ایم که بر روی RAM و فضای هارد دیسک متمرکز شده است. اما توسعه دهنده واقعاً چه اطلاعاتی در مورد عملکرد پردازنده توصیه شده ارائه می دهد؟ و از نظر سیستم عامل و سایر نرم افزارهای اجباری چه الزاماتی وجود دارد؟ مهم ترین سیستم مورد نیاز بازی ویدیویی محبوب sandbox را برای شما خلاصه کرده ایم.

ارقام ارائه شده در زیر برای RAM، CPU و فضای هارد دیسک شامل توان محاسباتی ماینکرافت هاردکور  مورد نیاز سیستم عامل انتخابی نمی شود!

سیستم عامل و سایر نرم افزارها

برای پیکربندی سرور Minecraft خود به نرم افزار سرور Minecraft نیاز دارید. توسعه دهنده Mojang یک راه اندازی رایگان ارائه می دهد که فقط با Minecraft: Java Edition سازگار است. بنابراین یک نسخه فعلی Java Runtime Envir نیز مورد نیاز استonment (JRE).

علاوه بر این، یک سیستم عامل برای مدیریت منابع سرور و نصب نرم افزار سرور Minecraft مورد نیاز است. در مورد سرور خانگی محلی، همانطور که قبلاً ذکر شد، مطمئناً می توانید دنیای Minecraft خود را بر روی سیستم عامل های کاربر استاندارد مایکروسافت مانند ویندوز 10 یا ویندوز 8 اجرا کنید و طبق اطلاعات ارائه شده توسط توسعه دهنده، روی macOS نصب کنید. 10.4) نیز امکان پذیر است. با این حال، برای پیکربندی بهینه، سیستم عامل های سرور کلاسیک (ویندوز، یونیکس / لینوکس) توصیه می شود:

ویندوز سرور 2019 (نسخه های قدیمی تر نیز خوب هستند)اوبونتو دبیان CentOS openSUSE  N.B.استفاده از جاوا از خط فرمان ضروری است. در macOS و Linux، این گزینه باید به طور پیش فرض تنظیم شود. در ویندوز، اغلب لازم است ابتدا این گزینه ماینکرافت هاردکور  از طریق متغیر سیستم PATH فعال شود.

قدرت محاسباتی: CPU و RAM