برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کلاس های تابستانی

بچه ها کد طراحی می کنند - به سادگی از طریق کشیدن و کلاس های تابستانی  رها کردن، کنترل از راه دور، و اشاره و کلیک کردن - تا آرتی خطوطی را که می خواهند ترسیم کند.این ربات حتی توسط منسا آمریکایی تایید شده است.از مبتدیان (برنامه نویسی بلاک و سریع! بصری) به پیشرفته (پایتون و جاوا اسکریپت) می رسد.

هیچ اتصال اینترنتی لازم نیست زیرا Artie 3000 با سرور داخلی Wi-Fi خودش (مطمئن نیست چرا باید Artie باشد) ارائه می شود، اما برای کنترل Artie به تبلت، رایانه یا تلفن نیاز دارید. این بدان معناست که کلاس های درس و خانه ها می توانند چندین ربات Artie را به طور همزمان اجرا کنند

طرح‌ها، اشکال و بازی‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌ای وجود دارد، بنابراین مبتدیان می‌توانند از آن استفاده کنند و بلافاصله شروع به کدنویسی کنند.

در جعبه، ربات Artie 3000، چهار نشانگر قابل شستشو، کلاس های تابستانی راهنمای شروع سریع و سه کارت فعالیت دریافت می کنید. شما باید چهار باتری AA را اضافه کنید.

اسباب‌بازی جدید Artie Max با سه نشانگر داخلی قابل تعویض به جای نشانگر Artie رنگ اضافی اضافه می‌کند و همچنین زبان برنامه‌نویسی محبوب C++ را در کنار سایر زبان‌ها آموزش می‌دهد.1x1 پیکسل موچی - عالی برای کودکان 3-6 ساله ربات موچی189 دلارسن: 3-6

این بازی برنامه نویسی بدون صفحه نمایش سازگار با لگو برای کودکان 3 تا 6 ساله ایرانیان سایبر طراحی شده است. این به کودکان کمک می کند تا اصول برنامه نویسی را به روشی عملی و بدون افزایش زمان صفحه نمایش خود بیاموزند.

بازیکنان پازل هایی را برای تکمیل و مشکلاتی برای حل کردن دریافت می کنند. در واقع آنها الگوریتم ها و دنباله هایی را ایجاد می کنند و به موچی می گویند که کجا برود و چه کاری انجام دهد. وقتی به درستی انجام شود، بازخورد فوری دریافت می کنند.

بچه‌ها می‌توانند ماجراجویی خود را از کتابخانه داستان کلاس های تابستانی انتخاب کنند - کاوش در سیارات، رنگ‌ها، ABCs، درون سلول‌های گیاهی، بیوم‌های زمین و موارد دیگر.

ربات دارای لوازم جانبی از پیش ساخته شده است، یا می توانید لگو یا کاردستی خود را اضافه کنید تا موچی برای ماجراجویی آماده شود.

با وجود اینکه موچی مبتنی بر صفحه نمایش نیست، صدای تعاملی، حرکت، آهنگ ها و بازخورد بصری را ارائه می دهد.Botzees - کیت با پازل های واقعیت افزوده Botzees99 دلارسن: 4-9

Botzees یک کیت رباتیک کدنویسی دستی با پازل های واقعیت افزوده، برای کودکان 4 تا 9 ساله است. این کیت ترکیبی از خلاقیت، ساخت و ساز و کدنویسی است.

بچه‌ها می‌توانند شش Botzee از پیش طراحی شده را کلاس های تابستانی برنامه‌ریزی کنند یا از 130 بلوک رنگارنگ که به راحتی در دست می‌آیند، خود را بسازند.

مجهز به دو موتور، یک سنسور و اتصال بلوتوث، ربات ها می توانند با استفاده از برنامه رایگان (iOS و Android) حرکت کنند، درام بزنند، برقصند، صدا ایجاد کنند و روشن شوند.

بچه‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از بلوک‌های کد با قابلیت دنبال کردن، کشیدن و رها کردن، کدنویسی کنند.30 پازل تعاملی واقعیت افزوده به صورت بصری مفاهیم کدگذاری اساسی مانند توالی، حلقه زدن و کدگذاری شرطی را آموزش می دهند.

1x1 پیکسل کیت ماشین ربات هوشمند Elegoo – بهترین برای 13+Elegoo Smart Robot Cat Kit 3.084.99 دلارسن: 13+

این کیت ربات - برای سنین 13 سال به بالا - از یک برد آردوینو استفاده کلاس تابستانی می کند و به آموزش برنامه نویسی، مونتاژ الکترونیکی دستی و رباتیک کمک می کند. آردوینو یک فناوری منبع باز محبوب است که برای عملیات ورودی/خروجی و محاسبات کوچک عالی است.

کلاس های تابستانی

ماتریس ساده 8-x-8 64 LED imagiCharm را می توان کلاس های تابستانی برای نمایش هزاران طرح مختلف مانند ایموجی ها، حیوانات خانگی دیجیتال، صورت ها و گل ها کدگذاری کرد.

کد نویسی بر اساس زبان قدرتمند پایتون است که یک ابزار سطح حرفه ای است اما محبوب است زیرا یادگیری آن پیچیده نیست. این جزء اصلی برنامه درسی آموزشی علوم کامپیوتر است.کاربران برنامه های کاربردی دنیای واقعی و در نتیجه امکانات برنامه نویسی را یاد خواهند گرفت.

این شرکت می بیند که کاربران imagiCharm را به کوله پشتی، جاکلیدی و کت وصل می کنند. بچه‌ها همچنین می‌توانند طرح‌ها و تکنیک‌های کدنویسی خود را در یک جامعه درون‌برنامه به نمایش بگذارند.

فراتر از شخصی سازی imagiCharm، اپلیکیشن imagiLabs به کلاس های تابستانی دختران کمک می کند تا اصول کدنویسی پایتون را از طریق آموزش های تعاملی یاد بگیرند.

1x1 پیکسلDJI RoboMaster S1 – یک اسباب‌بازی کدنویسی از برند معروف هواپیماهای بدون سرنشینDJI Robomaster S1499 دلارسن: 14+

RoboMaster S1 اولین ربات در نوع خود از DJI است، و اگرچه ممکن است مانند اکثر محصولات DJI پرواز نکند، اما یک ربات جذاب است که به کودکان کمک می کند کدنویسی را یاد بگیرند – و همچنین بازی با آن به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است.

در ظاهر ممکن است شبیه یک خودروی RC استاندارد به نظر برسد که با چرخ‌های مکانیومی و شش موتور 100 واتی براشلس کامل شده است، اما چیزهای بسیار بیشتری در آن وجود دارد. تمرکز خلاقانه‌ای وجود دارد، و زمانی شروع می‌شود که کلاس های تابستانی جعبه را باز می‌کنید و S1 را در 107 قطعه آماده برای ساخت پیدا می‌کنید.

RoboMaster S1 پس از کنار هم قرار گرفتن، به لطف مجموعه ای از 31 حسگر داخلی و دوربین تثبیت شده HD FPV 1080p قادر به دیدن، حس و شنیدن دنیای اطراف خود خواهد بود. کاری که با آن سنسورها انجام می دهید کاملاً به شما بستگی دارد، زیرا اکثر عملکردها باید به صورت دستی از طریق Python یا Scratch 3.0 کدگذاری شوند. این یک تجربه یادگیری لمسی‌تر از کلاس‌های کدنویسی مبتنی بر نرم‌افزار در بازار است که هنگام ایرانیان سایبر برنامه‌نویسی ربات، بازخورد فوری دنیای واقعی را ارائه می‌دهد.

می‌توانید RoboMaster S1 را طوری برنامه‌ریزی کنید که انسان‌ها را بشناسد و دنبال کند، نشانه‌ها را بخواند و حرکات را با دنبال کردن آموزش‌های درون‌برنامه‌ای مختلف تشخیص دهد، به شما این امکان را می‌دهد که با ربات خود خلاق شوید، اما این به عملکرد از پیش تعریف‌شده محدود نمی‌شود.

می‌توانید S1 را طوری برنامه‌ریزی کنید که از درب اتاق خوابتان محافظت کند، یک قوطی کوکاکولا برای شما تهیه کند یا حتی یک آهنگ بخواند - این به شما بستگی دارد و چه چیزی را کدگذاری می‌کنید. کدنویس‌ها و قلاب‌زنان مطمئن می‌توانند کلاس های تابستانی کیت DIY اختیاری را انتخاب کنند که به شما امکان می‌دهد عملکردهای اضافی - مانند یک بازوی قابل افزایش - را برای ربات خود برنامه‌ریزی کنید.

گذشته از کدنویسی، S1 دسترسی به طیف وسیعی از بازی‌ها را فراهم می‌کند – برخی بازی‌های چندنفره، و به زودی بازی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا با سایر واحدهای S1 روبه‌رو شوید. این می تواند به عنوان راهی برای نشان دادن مهارت های جدید رمزگذاری شده خود برای جلوگیری از شلیک گلوله های دریافتی و برتری بر حریف، یا فقط راهی برای از بین بردن قدرت زمانی که به اندازه کافی برای آن روز کدنویسی کرده اید، استفاده شود.

مطمئناً ارزان ترین گزینه در نمودار ما نیست، اماRoboMaster S1 ترکیبی عالی از سرگرمی و آموزش را ارائه می دهد - سرگرمی آموزشی، اگر بخواهید - و کنترل آن نیز بسیار سرگرم کننده است.

1x1 پیکسلArtie 3000 و Artie Max - هنر را با کدنویسی ترکیب کنیدArtie 300069.99 دلارسن: 7+

STEM (ریاضیات مهندسی فناوری علوم) عالی است، اما برخی از کودکان به طور طبیعی خلاقیت هنری بیشتری دارند، بنابراین مخفف جدید در شهر STEAM است که هنر را به ترکیب آموزشی اضافه می کند.

Artie 3000، از Educational Insights، یک اسباب بازی کلاس تابستانی سرگرم کننده ربات کدنویس است که سطحی از خلاقیت هنری را به یادگیری STEM اضافه می کند - که برای سنین 7 سال به بالا طراحی شده است.

کلاس های تابستانی

1x1 پیکسل بسته هدیه Agent Asha - سرگرمی برنامه نویسی کلاس های تابستانی بدون صفحه بسته هدیه نماینده Asha41.99 دلار با احتساب حمل و نقل سن: 7-11

خس... به شما نگفتم، درست است، اما آژانس جاسوسی کودکان (CSA) یک محصول کدنویسی جدید ارائه کرده است، و ماموریت آن این است که بچه ها را به برنامه نویسی و علوم کامپیوتر و همچنین تبدیل شدن به متفکران انتقادی تبدیل کند.

بسته هدایای آژانس جاسوسی کودکان (برای سنین 7 تا 11 سال) یک کتاب ماجراجویی جاسوسی و بسته فعالیت با بازی آشا جوشی است که یک کدنویس 11 ساله و مامور مخفی آژانس جاسوسی کودکان است.

Agent Asha به بچه ها می آموزد که چگونه مخفیانه (ایمنی اینترنت)، طراحی ابزارها (برنامه نویسی کامپیوتری)، اجتناب از بدهای تشنه داده (سواد دیجیتال)، تجزیه و تحلیل اطلاعات (اخبار جعلی) و موارد دیگر را کلاس های تابستانی آموزش دهند.

این یک راه داستان محور و بدون صفحه برای ورود به برنامه درسی محاسبات KS1 و KS2 است. این کتاب نحوه شکستن کدها را نشان می‌دهد و اصول کدنویسی را آموزش می‌دهد و پر از الگوهای مختلف و مقدار مشخصی از طنز توالت است.

ایده بزرگ این است که همه بچه ها را برای یک دآینده مجازی: اخبار جعلی، نظارت جمعی، خواهر و برادر واقعا آزاردهنده و غیره.

نویسنده سوفی دین در کد کلاب، در کنار گوگل و وزارت آموزش بریتانیا، برای کمک به معرفی برنامه درسی کدنویسی جدید در مدارس ابتدایی کار می کرد.

بسته هدیه Agent Asha از Bright Little Labs (خالق Detective Dot) شامل همه چیزهایی است که برای راه اندازی یک واحد CSA محلی نیاز دارید:کتاب داستان ماجراجویی Agent Asha: Mission Shark Bytes (منتشر شده توسط Walker Books)دعوت کلاس های تابستانی شخصی به آژانس جاسوسی کودکان (CSA)شش فعالیت آموزشی جاسوسی STEMنقشه دیواری مامور مخفی کارت عضویت مامور مخفی CSAکارت ایرانیان سایبر های ابزار CSAبرچسب های رسمی CSAدسترسی به دنیای آنلاین همهجانبه CSA (برنامه iOS/Android)

همچنین یک بسته نرم افزاری جدید Ultimate Spy Coder (34.99 پوند) وجود دارد که شامل همه چیزهای موجود در بسته هدیه Agent Asha به همراه سه کتابچه راهنمای آموزشی CSA (هویت جاسوسی، پایگاه های جاسوسی + ارتباطات جاسوسی - معمولاً هر کدام به قیمت 5.99 پوند به فروش می رسد).

همه توسط کارگران با حقوق نسبتاً پایدار چاپ و ساخته می شوند.1x1 پیکسلآزمایشگاه کد - کدگذاری دستی الکترونیککیت کدگذاری فراگیر آزمایشگاه کد199.99 دلارسن: 8+

بسیاری از اسباب‌بازی‌ها و کیت‌های کدنویسی از تماس نزدیک با رایانه‌های واقعی اجتناب می‌کنند، اما Code Lab برد مدار را در مرکز آموزش کدگذاری STEAM قرار می‌دهد.

برای کودکان 8 سال و بالاتر، Code Lab دارای یک برد کلاس های تابستانی مدار بزرگ برای برنامه‌ریزی کودکان با 50 پیکسل مینی LED است. دارای LED های بزرگ، بلندگو، دکمه های آرکید و سنسورهای نور، صدا و دما است.

برد به رایانه متصل است (نه رایانه لوحی یا تلفن)، که برنامه دسکتاپ مانند مرورگر (ویندوز، مک و کروم بوک) را روی آن دانلود کرده اید.

بچه‌ها 100 پروژه را با توضیحات ویدئویی و برنامه‌های نمونه با سرعت خودشان دنبال می‌کنند و کدگذاری C++ را بدون تجربه قبلی می‌آموزند.1x1 پیکسلimagiCharm - بهترین برای دختران نوجوان (و پسران)imagiCharm79 دلار

imagiLabs یک استارت‌آپ سوئدی کاملاً زن است (منشأ گرفته از Google برای استارت‌آپ‌ها و کمپ کارآفرینی اپل) با هدف پر کردن شکاف جنسیتی در کدنویسی با imagiCharm، یک دستگاه کوچک اما هوشمند که می‌توان آن را از نظر بصری با کدنویسی در یک برنامه تلفن همراه (iOS و Android) شخصی‌سازی کرد. ).

این هدف برای دختران نوجوان است، اما به همان اندازه برای کلاس تابستانی پسران خلاق و ذهن باز که علاقه مند به یادگیری اصول اولیه کدنویسی هستند، مرتبط است.