برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

خرید و فروش عمده باتری

آنها معمولاً از نوعی رویکرد بلوک ساختمانی خرید و فروش عمده باتری استفاده می کنند، نه اینکه سعی کنند کد واقعی را آموزش دهند. بنابراین، بچه ها از طراحی و اجرای یک بازی بدون نیاز به یادگیری کد لذت می برند.

آنها می توانند بازی ها یا ویدیوهای کوچک یا هر چیز دیگری بسازند. اغلب این برنامه برای کودکان بزرگتر انعطاف پذیرتر و پیشرفته تر می شود.

نکته خوب این است که آنها عموماً طوری ساخته شده اند که یک بچه می تواند ببیند نرم افزار چگونه کنار هم قرار گرفته است و چه چیزهایی را باید به خاطر بسپارد. بنابراین آنها در حال یادگیری جنبه های مختلف توسعه نرم افزار هستند که زمانی که تصمیم به یادگیری یک کد توسعه بگیرند، جهانی و مفید خواهد بود.

بهترین چیز این است که چندین برنامه رایگان وجود دارد، بنابراین تقریباً هر بچه ای می تواند این شانس را داشته باشد که این کار را انجام دهد. اگر پدر و مادر هستید، به احتمال زیاد بحث‌های بی‌پایانی درباره تأثیر تماشای تلویزیون بر کودکان شنیده‌اید. و در حالی که همیشه ایده خوبی است که فرزندان خود را تشویق کنید تا تلفن‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های خود را کنار بگذارند تا کمی هوای تازه داشته باشند، ایرادی ندارد که به فرزندان خود کمی خرید و فروش عمده باتری وقت بگذارید

- مخصوصاً اگر آنها در حال یادگیری چیزی با دستگاه خود هستند. . به دنبال چند بازی آنلاین آموزشی هستید که فرزندان شما واقعاً از آنها لذت ببرند؟ سپس می‌خواهید بهترین وب‌سایت‌ها و بازی‌های برنامه‌نویسی برای کودکان را بررسی کنید، که می‌توانند همه چیز را از مهارت‌های حل مسئله گرفته تا تفکر انتقادی و خلاقیت پرورش دهند.

یادگیری کدنویسی مزایای زیادی دارد که می تواند به بچه ها در آینده نیز کمک کند. علاوه بر اینکه مهارتی است که در نیروی کار از ارزش بالایی برخوردار است، کدنویسی به افراد یاد می دهد که چگونه کارآمدتر و منطقی تر کار کنند. همانطور که استیو جابز زمانی گفت:

"همه در این کشور باید برنامه خرید و فروش عمده باتری نویسی یک کامپیوتر را ایرانیان سایبر یاد بگیرند، زیرا به شما یاد می دهد که چگونه فکر کنید." البته ممکن است قبل از شروع فرزندانتان کمی بیشتر در مورد کدنویسی و مزایای آن بدانید (و نه، آموزش کدنویسی به فرزندتان به این معنی نیست که انتظار دارید استیو جابز بعدی شود). آنچه باید در مورد برنامه های کدنویسی برای کودکان بدانید در اینجا آمده است:

کدنویسی به زبان ساده چیست؟

به زبان ساده، کدنویسی به رایانه یا ماشین می گوید که چگونه یک کار را انجام دهد. همانطور که یکی از نمایندگان بنیاد Raspberry Pi توضیح می‌دهد، "کدنویسی یکی از جنبه‌های ساخت دیجیتال است. وقتی کد می‌نویسید، دستورالعمل‌هایی را می‌نویسید که رایانه باید از آن پیروی کند."

همانطور که ممکن است پیچیده به نظر برسند، کامپیوترها در واقع دستگاه های ساده ای هستند، بنابراین به همین دلیل است که شما باید دستورالعمل های بسیار ساده ای را به آنها بدهید که سپس مجموعه ای پیچیده از قوانین را ایجاد کنید. و یادگیری نحوه ارائه این دستورالعمل‌ها فقط برای رایانه‌ها مفید نیست، بلکه برنامه‌نویسان را به چالش می‌کشد تا با رایانه‌ها به روشی منطقی ارتباط برقرار کنند.

چرا کدنویسی برای بچه ها خوب است؟

آموزش کدنویسی به فرزندتان نه تنها باعث می‌شود که او به یک کامپیوتر هوس کند، بلکه مهارت‌های  خرید و فروش عمده باتری ارزشمند دیگری را نیز به او می‌آموزد. نماینده بنیاد Raspberry Pi می‌گوید: «وقتی به جوانان فرصت‌هایی برای یادگیری و ایجاد کد داده می‌شود، می‌توانند کارهای باورنکردنی انجام دهند، از بیان خلاقانه تا برجسته کردن مسائل دنیای واقعی یا کنترل یک ربات.

کدنویسی همچنین به توسعه انعطاف‌پذیری و مهارت‌های حل مسئله جوانان کمک می‌کند، زیرا اشکال‌زدایی بخش مهمی از فرآیند است تا اطمینان حاصل شود که کد آنها به درستی کار می‌کند. بله، آنها ممکن است گاهی ناامید شوند، اما همه اینها بخشی از روند است!

کودک از چه سنی می تواند کدنویسی را شروع کند؟

درست مانند هنگام یادگیری یک زبان جدید، یادگیری مهارت های کدنویسی فروش عمده باتری از سنین پایین هم بهتر و هم راحت تر است. نماینده بنیاد Raspberry Pi توضیح می دهد: «تحقیقی در مورد کودکانی که می توانند جنبه های کدنویسی را از سن سه سالگی و همچنین در دوران مهدکودک و اوایل دبستان یاد بگیرند، وجود دارد.

خرید و فروش عمده باتری

برخی از برنامه‌های نرم‌افزاری رایانه‌ای برای کودکان خرید و فروش عمده باتری به منظور تشویق خلاقیت هستند. برخی از برنامه‌های نرم‌افزاری رایانه‌ای برای کودکان به منظور تشویق خلاقیت هستند.

عطش نیکول برای دانش، او را به تبدیل شدن به یک نویسنده EasyTechJunkie الهام بخشید، و او عمدتاً بر موضوعاتی مانند آموزش در خانه، والدین، سلامت، علم و تجارت تمرکز دارد. نیکول وقتی نمی نویسد یا با چهار فرزندش وقت نمی گذراند، از مطالعه، کمپینگ و رفتن به ساحل لذت می برد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید تماشا کنید: گردشگران منظره نادری از زایمان یک نهنگ را ثبت می کنند تماشا کنید: گردشگران منظره نادری از زایمان یک نهنگ را ثبت می کنند لینک حمایت شده 30 شغل عجیب و غریب که افراد مشهور قبل از شهرت داشتند 30 شغل عجیب و غریب که افراد مشهور قبل از شهرت داشتند لینک حمایت شده عکس‌های قدیمی و متروک بیمارستان روانی که شما را غمگین می‌کند

عکس‌های قدیمی و متروک بیمارستان روانی که شما را غمگین می‌کند لینک حمایت شده نفرین شده ترین فیلم های هالیوود نفرین شده ترین فیلم های هالیوود لینک حمایت شده  تماشا کنید: چاله شنا بهشت ​​جویندگان هیجان است تماشا کنید: چاله شنا بهشت ​​جویندگان هیجان است لینک خرید و فروش عمده باتری حمایت شده 4 نفر که مردند و به جهنم رفتند و برگشتند 4 نفر که مردند و به جهنم رفتند و برگشتند لینک حمایت شده

حیواناتی که در طول زندگی شما منقرض خواهند شد حیواناتی که در طول زندگی شما منقرض خواهند شد لینک حمایت شده پسر معروف "که از بهشت ​​برگشت" اعتراف کرد که دروغ بوده است  پسر معروف "که از بهشت ​​برگشت" اعتراف کرد که دروغ بوده ست لینک حمایت شده توصیه شده

مقالات مرتبط انواع مختلف برنامه نویسی کامپیوتری برای کودکان چیست؟ مهارت ایرانیان سایبر های اولیه کامپیوتر چیست؟ انواع مختلف نرم افزار کامپیوتر مکینتاش چیست؟ انواع مختلف نرم افزار کامپیوتر دی جی چیست؟ چگونه می توانم به فرزندم اسپانیایی بیاموزم؟انواع مختلف نرم افزارهای آموزشی چیست؟ چگونه فرزندانم را هنگام آنلاین ایمن نگه دارم؟ نظرات بحث

BYTHEWELLJANUARY 14، 2012

شما در واقع می توانید کامپیوترهای کاملی خرید و فروش عمده باتری را که برای کودکان طراحی شده اند، تهیه کنید.آنها معمولاً بسیار ارزان تر و محکم تر از یک کامپیوتر معمولی هستند. به طور کلی آنها فقط می توانند چند کار را انجام دهند.

من همچنین یک بار برای پسر عموی جوانی این سیستم را خریدم که برای استفاده با یک کامپیوتر معمولی طراحی شده بود.

داردصفحه‌کلیدی که روی صفحه‌کلید معمولی قرار می‌گرفت، اما کلیدهای بزرگ‌تری برای دست‌های کودکان داشت و نرم‌افزار رایانه خواندن و ریاضی را برای کودکان خردسال بارگذاری می‌کرد.

کمی بد بود، بنابراین نمی‌دانم چقدر از آن استفاده شده است، به خصوص زمانی که والدینش یک تبلت گرفتند. بچه‌ها نحوه استفاده از این نوع چیزها را خیلی سریع متوجه می‌شوند و داشتن یک صفحه نمایش لمسی باعث می‌شود پسر عموی من هر کاری را که می‌خواهد با آن انجام دهد (بدیهی است که تحت نظارت زیاد!) بسیار آسان‌تر است.

BROWNCOAT 13 ژانویه 2012

برادرزاده من واقعاً چند برنامه تلویزیونی مانند باب اسفنجی و دورا کاوشگر خرید و فروش عمده باتری را دوست دارد. بنابراین، هر زمان که با هم بازی انجام می‌دهیم، سعی می‌کنم یک بازی آموزشی پیدا کنم که شامل آن شخصیت‌ها باشد.تعداد کمی از آنها برای انتخاب وجود دارد. اگرچه آنها می توانند کم و بیش آموزشی باشند.

به نظر من دورا اغلب بسیار خوب هستند. این نمایش خود آموزشی است بدون اینکه برای بزرگسالان خیلی خسته کننده باشد و نرم افزار رایانه آموزشی نیز به طور کلی رویکرد مشابهی دارد.

این خوب است زیرا برادرزاده من هنوز آنقدر بزرگ نشده است که به طور مستقیم بفهمد که با یک بازی رایانه ای چه کار کند.

اما، او دورا را درک می کند، بنابراین او نحوه بازی  فروش عمده باتری کردن را خیلی سریع تشخیص می دهد.IRONTOENAIL 13 ژانویه 2012برنامه های شگفت انگیزی برای آموزش توسعه نرم افزار به کودکان وجود دارد.

آموزش برنامه نویسی

نتیجه ابهامات مربوط به کیفیت و روش شناسی مطالعات و آموزش برنامه نویسی معنای دقیق مفاهیم و تعاریف به کار رفته در مقالات توسط تیم تحقیق روشن شد.

رویکردها/مدل های موجود آموزش برنامه نویسی کامپیوتری

چندین عامل/چالش پژوهشگران را برانگیخت تا رویکردهای مؤثرتری برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی به‌ویژه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارائه دهند. این موارد عبارتند از: افزایش میزان شکست در ارزیابی در دوره های برنامه نویسی، دشواری در مدیریت کلاس های بزرگ، مشارکت غیرفعال دانش آموزان در یادگیری، دانش پایه و زمینه ضعیف از سطح تحصیلات قبلی دانش آموزان به ویژه در دستیابی به مهارت های ریاضی و انتزاعی.

مطالعه‌ای برای یافتن دلیل شکست  آموزش برنامه نویسی دانش‌آموزان در دوره‌های برنامه‌نویسی کامپیوتر با استفاده از دانشگاهی در نیجریه به عنوان مطالعه موردی انجام شد. آنها در یافته‌های خود فقدان انگیزه درونی، فقدان انتظارات آینده، اضطراب، تأثیرات همسالان، و مهارت‌ها و رفتار ضعیف سخنران را به عنوان چالش‌هایی که منجر به نرخ شکست بالا در دوره‌های برنامه‌نویسی مقدماتی می‌شوند، شناسایی کردند [11].

 علاوه بر این چالش‌ها، مطالعه‌ای در غنا نیز نشان داد که اگرچه تحقیقاتی در مورد شکست در دوره‌های برنامه‌نویسی انجام شده است که بر ناتوانی یا ضعف دانش‌آموز در درک مفاهیم متمرکز شده است، اما آنها دریافتند که روش‌های تدریس نیز از عواملی هستند که باعث ایرانیان سایبر می‌شوند به میزان بالای شکست دروس برنامه نویسی کامپیوتر کمک کرد [7]. بر اساس این چالش‌ها، پژوهشی برای شناسایی روش‌های آموزشی مختلف مورد استفاده معلمان برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی کامپیوتر انجام شد. این روش‌ها توسط دانش‌آموزانی که دوره‌های برنامه‌نویسی را گذرانده‌اند، رتبه‌بندی شده‌اند، این در جدول 1 نشان داده شده است. از یافته‌های آنها، از هشت راهبرد ذکر شده، آموزش برنامه نویسی آنها توصیه کردند که معلمان باید راهبردهای تدریس خصوصی، برنامه‌نویسی زوجی/گروهی و راهبردهای آموزش حل مسئله را به یادگیرندگان تطبیق دهند.

 فرصت های بهتری برای تعامل با همسالان و معلمان خود به امید اینکه این امر باعث کاهش میزان شکست دانش آموزان در دوره های برنامه نویسی شود [7]. برای پرداختن به موضوع فقدان انگیزه درونی، یک بررسی نشان داد که پذیرش بازی های آموزشی می تواند برای آموزش برنامه نویسی کامپیوتری مورد استفاده قرار گیرد، زیرا این روش انگیزه درونی دانش آموزان را از طریق احساس چالش ها تقویت می کند [8].

 در ایالات متحده، مطالعه ای برای آموزش برنامه نویسی اجرای یک روش تدریس ترکیبی برای ارزیابی انگیزه دانش آموزان برای یادگیری زبان های برنامه نویسی انجام شد. محقق از راهبردهای یادگیری فعال همراه با توانایی آنها در تفکر منطقی و یادگیری خدماتی برای کمک به دانش آموزان برای افزایش مشارکت فعال و گسترش تجربه آموزشی خود استفاده کرد. در مجموع، فعالیت ها پروژه های خارج از کلاس را ترویج می کردند که به افزایش اعتماد به نفس آنها کمک می کرد [10].

روش ها استراتژی هاسخنرانی ها تدریس صریحتمرین آزمایشگاهی آموزش سبک فرماندهیپروژه ها آموزش بر اساس وظیفهآموزش الکترونیکی آموزش حل مسئلهسمینارها و آموزش ها سخنرانی های از پیش ضبط شدهسفرهای میدانی یادگیری مبتنی بر گیجارزیابی مستمر و امتحانات برنامه ریزی زوج/گروه

آموزش مشکل محور تدریس خصوصی

مدیریت کلاس های بزرگ در هنگام آموزش برنامه نویسی کامپیوتری مشکلات متعددی را ایجاد کرده است. این مورد توسط کر [12] تأیید شد، جایی که او اظهار داشت که در چنین محیطی، دانش آموزان ممکن است احساس انزوا و گمنامی کنند و آنها را به کناره گیری و جدا شدن از حضور سوق دهد.

 برای مقابله با این موضوع، [9] طرحی از راه حل یادگیری ترکیبی برای آموزش کلاس های بزرگ برنامه نویسی مبتنی بر تئوری یادگیری سازنده و استفاده از فناوری های منبع باز و آزاد ارائه کرد، اجرای این رویکرد باعث بهبود عملکرد بیش از 200 دانش آموز شد. یک ترم برخلاف این، [13] رویکرد متفاوتی را برای حل چالش مدیریت کلاس های بزرگ پیشنهاد کرد. این محقق اتخاذ اصول چابک و شیوه های برنامه نویسی زوجی را در آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به یک کلاس بزرگ پیشنهاد کرد.

این مطالعه نشان داد که از آنجایی که توسعه نرم‌افزار Agile محبوبیت و برنامه نویسی مقبولیت گسترده‌ای در صنعت نرم‌افزار به دست آورده است، همین رویکرد می‌تواند در آموزش برنامه‌نویسی کامپیوتر به دانشجویان کارشناسی ادغام شود. علاوه بر این، محقق محدودیت های اتخاذ این رویکرد را برجسته کرد. وی تصریح کرد: حضور معلمان در کنار دانش آموزان در تمام کلاس ها ضروری است.

آموزش برنامه نویسی کودکان

کتاب‌های زیادی در مورد Lua موجود نیست، اما آموزش برنامه نویسی کودکان این کتاب به کودکان نشان می‌دهد چگونه اشیا و بازی‌های جدیدی را در دنیای Roblox ایجاد کنند: از انتقال اشیاء از راه دور (یا رایانه‌های شخصی/NPC!)، اضافه کردن و اعمال قدرت بالا، ایجاد تابلوی امتیازات، و به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی های خود را ذخیره کنند. این کتاب شما را با اصول اولیه ابزار استودیو راهنمایی می کند،

آموزش هایی را برای اقدامات و خلاقیت های خاص ارائه می دهد، سپس توضیح می دهد که چگونه از همه آن دانش برای ایجاد دنیای بازی منحصر به فرد خود استفاده کنید! این کتاب با دستورالعمل‌های دقیق، اسکرین‌شات‌های نمونه، و توضیحات ساده در مورد کدهایی که باید استفاده کرد و چگونه از آن استفاده کرد، یک راهنمای ضروری برای هر طرفدار Roblox خواهد بود.

مشاهده کتابصفحات کتاب Placeholder Book5. جاوا (مورد استفاده در ماینکرافت)جاوا یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است اما یادگیری آن دشوارتر است. این زبان همچنین زبانی است که در Minecraft استفاده می شود و اولین آموزش برنامه نویسی کودکان تجربه بسیاری از کودکان از کدنویسی، ایجاد تغییرات ("mod") در بازی است.

بهترین برای: دانش آموزان یا نوجوانان علوم کامپیوتر متوسطه؛ طرفداران ماین کرافت

Minecraft Modding For Kids For Dummies به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های اولیه کدنویسی را برای اصلاح بازی‌های Minecraft خود ایجاد کنند. این کتاب به صورت تمام رنگی است و صاف قرار گرفته است تا بتوانید در حین بازی نگاه کنید.

مشاهده کتاب

6. C++

قطعا C++ پیشرفته ترین زبان این لیست است. این بسیار ریاضی است بنابراین ایرانیان سایبر می تواند برای برخی از دانش آموزان ناامید کننده باشد، اما برای کودکان پیشرفته یا دارای ذهنیت ریاضی عالی است. اکثر برنامه نویسان برتر امروزی کدنویسی را با C++ شروع کردند و بیشتر بازی های ویدیویی برتر امروزی تا حدی با C++ نوشته شده اند. همچنین، C++ احتمالاً قدیمی‌ترین زبانی است که امروزه هنوز رایج است و ریشه آموزش برنامه نویسی کودکان آن به سال 1979 باز می‌گردد.

بهترین برای: بچه‌هایی که می‌خواهند درک عمیق‌تری داشته باشند، به‌ویژه نوجوانانی که علاقه‌مند به حرفه‌ای با استفاده از رایانه هستند.

به دلیل پیچیدگی C++، کتاب‌های زیادی برای کودکان وجود ندارد که روی آن تمرکز کنند، اگرچه ممکن است بتوانید یکی از آنها را در بخش بزرگسالان مانند این راهنمای C++ برای Dummies پیدا کنید.

7. بلوکی

Blockly زبان نسبتا جدیدی است که توسط گوگل توسعه یافته است. این زبان شبیه اسکرچ است اما از نظر فنی زبان مخصوص به خود نیست زیرا از زبان های از پیش نوشته شده استفاده می کند. با استفاده از Blockly هر کسی می‌تواند یک برنامه اندرویدی کارآمد ایجاد کند. کاربران بلوک ها آموزش برنامه نویسی کودکان را به ترتیب مرتب می کنند و برنامه از نظر بصری جذاب است زیرا رابط کاربری شبیه جعبه بلوک های رنگی کودک است.

بهترین برای: یادگیرندگان بصری که مشتاق شروع توسعه برنامه هستند.سایر کتابها و اطلاعات مفید زبان های دیگری که ممکن است با آنها برخورد کنید عبارتند از:

- سی شارپ، زبان پیشرفته ای شبیه جاوا و استفاده در بسیاری از پلتفرم ها، از جمله ویندوز، این همان چیزی است که بسیاری از بازی های موبایل با آن ساخته می شوند.

- اپل سوئیفت (شما می توانید در اینجا بیشتر بخوانید)- روبی، یک زبان متنی واضح که برای ایجاد توییتر استفاده می شود.

همچنین کتاب‌های زیادی درباره کدنویسی وجود دارد که بر روی برنامه نویسی کودکان زبان‌های خاصی تمرکز نمی‌کنند، اما به خوانندگان کمک می‌کنند تا بیشتر در مورد نحوه کار رایانه‌ها درک کنند و وظایف و نکاتی را ارائه کنند. لیست ما را در زیر بررسی کنید و کدنویسی دریافت کنید!

آموزش برنامه نویسی کودکان

7 زبان برتر برنامه نویسی برای کودکان آموزش برنامه نویسی کودکان صفحات کتاب Placeholder Book1. خراش

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که برای افراد 8 تا 16 ساله مناسب است و یادگیری آن آسان است. با کشیدن و رها کردن بلوک‌های کد می‌توانید در عرض چند دقیقه بازی‌های ساده بسازید. Scratch یک جامعه کاربری تثبیت شده دارد که می تواند به عیب یابی کمک کند و راهنمایی کند و محبوب ترین زبان برای مدارس ابتدایی بریتانیا است.

 

بهترین برای: اولین مقدمه برای کد. یادگیرندگان بصری این کتاب از Usborne مقدمه ای بر کدنویسی برای مبتدیان کامل است. این بسیار در دسترس است و اصول اولیه را به کودکان آموزش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا به داخل کد رایانه خود وارد شوند و بازی ها و انیمیشن های آموزش برنامه نویسی کودکان ساده را روی صفحه ایجاد کنند.

مشاهده کتاب در اینجا ویدیویی از DK است که در مورد Scratch از کتاب آنها بازی‌های برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای کودکان نوشته کارول وردرمن گرفته شده است.صفحات کتاب Placeholder Book

2. پایتون

برخلاف اسکرچ، پایتون یک زبان مبتنی بر متن و زبانی است که توسط برنامه نویسان حرفه ای در انواع مشاغل و صنایع مختلف استفاده می شود. پایتون اصول اولیه طرح‌بندی کد و دقت مورد نیاز برای برنامه‌نویسی پیشرفته‌تر را بعداً آموزش می‌دهد، بنابراین یک نقطه شروع عالی برای تسلط بر زبان‌های دیگر است. اگرچه این زبان مبتنی بر متن است، اما زبان مانند گفتار خوانده می شود، بنابراین درک آن از بسیاری از زبان های متنی دیگر آموزش برنامه نویسی کودکان آسان تر است، اما تسلط بر آن نسبتاً دشوار است. دوره‌های مبتنی بر بازی‌های زیادی وجود دارد که بچه‌های 8 ساله می‌توانند از آنها استفاده کنند، اما احتمالاً برای کودکان کمی بزرگ‌تر بهترین است.

بهترین برای: مبتدیانی که می خواهند بیشتر بیاموزند ایرانیان سایبر و کسانی که مایلند یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند که در آینده بتوان از آن استفاده کرد.

این کتاب گام به گام از Usborne نحوه شروع و نوشتن یک برنامه ساده را نشان می دهد. دستورات جدید با مثال وتصاویر رنگارنگ به طوری که در پایان کتاب، خوانندگان می توانند بازی ها، نقاشی ها و موارد دیگر را کدنویسی کنند. شامل کمک اضافی و دانلودهای آنلاین است.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book 3. JAVASCRIPT

تقریباً همه چیزهایی که ما در یک مرورگر وب استفاده می کنیم (گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر) با استفاده از این زبان ساخته شده است اما ابزاری برای برنامه نویسی پیشرفته تر است. با جاوا اسکریپت، بچه ها می توانند یاد بگیرند که چگونه صفحات وب بسازند و آنها را به برنامه ها و بازی آموزش برنامه نویسی کودکان های تعاملی تبدیل کنند. اکثر کاربران با اسکرچ یا پایتون شروع می کنند و با استفاده از جاوا اسکریپت بالای 10 سال کار می کنند

بهترین برای: کسانی که کمی تجربه دارند. بچه های علاقه مند به طراحی وب

این کتاب به بچه ها کمک می کند تا پنج بازی سرگرم کننده رایانه ای را با استفاده از HTML و جاوا اسکریپت کدنویسی کنند. از ماریو تا Minecraft، مفاهیم اساسی بازی های رایانه ای مانند حلقه ها، تیک ها، امتیازات، گرافیک و هوش مصنوعی را کشف کنید. سپس مراحل آسان بازی Builds را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه پنج بازی پیشرو از جمله Noughts و Crosses، Snake و Tennis روی میز کدنویسی کنید. توضیحات کوتاه و ساده در کنار نمونه هایی از کد ارائه شده است و در صورت گیر افتادن یک وب سایت پشتیبانی کننده وجود دارد.

مشاهده کتاب صفحات کتاب Placeholder Book4. LUA (ROBLOX)

Lua یک کد مبتنی بر متن شبیه پایتون است برنامه نویسی کودکان استفاده و تعبیه آن در برنامه ها آسان است و Angry Birds و Roblox Studios (یک پلتفرم محبوب برنامه نویسی کودکان) بر اساس این کد هستند. همچنین یک انجمن آنلاین حمایت کننده وجود دارد.

بهترین برای: کودکان علاقه مند به بازی های برنامه نویسی. طرفداران Roblox