برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

بهترین پروژه های تمرینی پایتون

در این آموزش Code With Tomi، یاد می گیرید که چگونه پروژه های تمرینی پایتون  برنامه ای بسازید که بتواند به هر پوشه ای در رایانه شما رفته و نام همه فایل ها را بر اساس شرایط تعیین شده در کد پایتون تغییر دهد.

 

برنامه آب و هوا پروژه پایتون

در این آموزش Code With Tomi، یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه ای بسازید که داده های کاربر را در یک مکان خاص جمع آوری می کند و جزئیات آب و هوای آن مکان ارائه شده پروژه های تمرینی پایتون را خروجی می دهد. این یک پروژه عالی برای شروع یادگیری نحوه دریافت داده از API است.

 

کد یک ربات Discord با پایتون - میزبانی رایگان در ابر

در این آموزش Beau Carnes، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ربات خود را بسازید که در Discord کار می کند، که پلتفرمی است که افراد می توانند دور هم جمع شوند و به صورت آنلاین چت کنند. این پروژه نحوه کار با Discord API و Replit IDE را به شما آموزش می دهد.

 

پس از انتشار این ویدیو، Replit نحوه ذخیره متغیرهای  پروژه های تمرینی پایتون محیط خود را در برنامه خود تغییر داد. لطفاً این آموزش را در مورد نحوه صحیح ذخیره متغیرهای محیطی در Replit بخوانید.

 

بازی مهاجمان فضایی پروژه پایتون

در این آموزش buildwithpython یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Pygame یک بازی مهاجمان فضایی بسازید. شما اصول اولیه زیادی را در توسعه بازی مانند حلقه های بازی، پروژه های تمرینی پایتون  تشخیص برخورد، رویدادهای فشار کلید و موارد دیگر یاد خواهید گرفت.

 

اگر تا اینجا مطالعه کردید، از نویسنده تشکر کنید تا به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. تشکر کن

 

آموزش کدنویسی رایگان برنامه درسی منبع با پروژه های تمرینی پایتون ز freeCodeCamp به بیش از 40000 نفر کمک کرده است تا به عنوان توسعه دهنده شغل پیدا کنند. شروع کنید

 

تبلیغات

 

freeCodeCamp یک سازمان خیریه 501(c)(3) معاف از مالیات است که توسط اهداکنندگان حمایت می شود (شماره شناسایی مالیاتی فدرال ایالات متحده: 82-0779546)

 

ماموریت ما: کمک به مردم برای یادگیری رایگان کدنویسی برنامه نویسی نوجوانان . پروژه های تمرینی پایتون  ما این کار را با ایجاد هزاران ویدیو، مقاله و درس کدنویسی تعاملی انجام می دهیم - همه به صورت رایگان در دسترس عموم هستند.

 

کمک‌های مالی به freeCodeCamp به طرح‌های آموزشی ما می‌رود  Python practice projects و به پرداخت هزینه سرورها، خدمات و کارکنان کمک می‌کند.

برش دهید

بهترین پروژه های تمرینی پایتون

در این آموزش Code With Tomi، یاد می گیرید که چگونه پروژه های تمرینی پایتون  برنامه ای بسازید که بتواند به هر پوشه ای در رایانه شما رفته و نام همه فایل ها را بر اساس شرایط تعیین شده در کد پایتون تغییر دهد.

 

برنامه آب و هوا پروژه پایتون

در این آموزش Code With Tomi، یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه ای بسازید که داده های کاربر را در یک مکان خاص جمع آوری می کند و جزئیات آب و هوای آن مکان ارائه شده پروژه های تمرینی پایتون را خروجی می دهد. این یک پروژه عالی برای شروع یادگیری نحوه دریافت داده از API است.

 

کد یک ربات Discord با پایتون - میزبانی رایگان در ابر

در این آموزش Beau Carnes، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ربات خود را بسازید که در Discord کار می کند، که پلتفرمی است که افراد می توانند دور هم جمع شوند و به صورت آنلاین چت کنند. این پروژه نحوه کار با Discord API و Replit IDE را به شما آموزش می دهد.

 

پس از انتشار این ویدیو، Replit نحوه ذخیره متغیرهای  پروژه های تمرینی پایتون محیط خود را در برنامه خود تغییر داد. لطفاً این آموزش را در مورد نحوه صحیح ذخیره متغیرهای محیطی در Replit بخوانید.

 

بازی مهاجمان فضایی پروژه پایتون

در این آموزش buildwithpython یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Pygame یک بازی مهاجمان فضایی بسازید. شما اصول اولیه زیادی را در توسعه بازی مانند حلقه های بازی، پروژه های تمرینی پایتون  تشخیص برخورد، رویدادهای فشار کلید و موارد دیگر یاد خواهید گرفت.

 

اگر تا اینجا مطالعه کردید، از نویسنده تشکر کنید تا به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. تشکر کن

 

آموزش کدنویسی رایگان برنامه درسی منبع با پروژه های تمرینی پایتون ز freeCodeCamp به بیش از 40000 نفر کمک کرده است تا به عنوان توسعه دهنده شغل پیدا کنند. شروع کنید

 

تبلیغات

 

freeCodeCamp یک سازمان خیریه 501(c)(3) معاف از مالیات است که توسط اهداکنندگان حمایت می شود (شماره شناسایی مالیاتی فدرال ایالات متحده: 82-0779546)

 

ماموریت ما: کمک به مردم برای یادگیری رایگان کدنویسی برنامه نویسی نوجوانان . پروژه های تمرینی پایتون  ما این کار را با ایجاد هزاران ویدیو، مقاله و درس کدنویسی تعاملی انجام می دهیم - همه به صورت رایگان در دسترس عموم هستند.

 

کمک‌های مالی به freeCodeCamp به طرح‌های آموزشی ما می‌رود  Python practice projects و به پرداخت هزینه سرورها، خدمات و کارکنان کمک می‌کند.

برش دهید

آموزش سریع اسکرچ جونیور


کدگذاری به عنوان سواد جدید قرن بیست و یکم بیان  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور می شود. بنابراین، در آینده ای نه چندان دور، همه باید بدانند چگونه کدنویسی کنند.

 

بنابراین آیا یادگیری کدنویسی برای کودکان خردسال دشوار است؟

قطعا نه. در واقع، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که کودکان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  در این گروه سنی سریعتر از بزرگسالان یاد می گیرند.

 

پس مزایای کدنویسی برای کودکان در این سن چیست؟

مهارت های تفکر تحلیلی را فراهم می کند.

به شما اجازه می دهد تا روابط آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  بین رویدادها یا موقعیت ها را ببینید.

به آنها کمک می کند تا خلاقانه فکر کنند.

توانایی حل مسئله را افزایش می دهد.

به کودکان اجازه می دهد تا به طور آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  سیستماتیک فکر کنند.

این به درک منطق کار ماشین ها کمک می کند.

یادگیری کدنویسی کودکان به آنها امکان می دهد تا در حرفه و کل زندگی خود تغییر ایجاد کنند.

اپلیکیشن Scratch Junior برای کودکان 5 تا 7 ساله ارائه شده است. Scratch Junior برای یادگیری کدنویسی با ساخت بازی‌ها و داستان‌های تعاملی توسعه داده شد. بنابراین، همزمان با یادگیری کدنویسی، به رشد عاطفی، شناختی و اجتماعی نیز کمک می کند.

 

با ScratchJR، کودکان می توانند بلوک ها را برای آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  جابجایی اشیا و تعامل با اشیاء دیگر متصل کنند. در واقع، آنها می توانند بازی هایی را که توسعه می دهند با قرار دادن عکس های خود بر روی برخی از اشیاء حتی زیباتر کنند.

این نسخه کودکان کوچکتر Scratch است، پلتفرم بسیار محبوب یادگیری نرم افزار بالای 8 سال، که در اصل توسط MIT توسعه یافته است.

با ScratchJr، کودکان می توانند داستان های زیبایی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  با قهرمانان رقصان خلق کنند یا بازی های زیبایی خلق کنند.

 

با داستان ها و بازی های موجود در CoddyKit، کودکان هم سرگرم می شوند و هم یاد می گیرند. گاهی با یک خرس قطبی بدخلق قطب شمال را تعقیب می کنیم و گاهی با یک بازی اتومبیل رانی مفهوم سرعت را یاد می گیریم.

یا اگر سیبی را از درخت بیاندازیم و مقدمه ای کوتاه

Scratch junior software training  بر قانون گرانش نیوتن داشته باشیم، اشکالی ندارد؟

 

برنامه اسکرچ 3 را دریافت کنید


صفحه اصلی » Code for Kids Corner » چگونه یک پروژه  دانلود برنامه اسکرچ 3 اسکرچ را به Exe، Apk و Jar صادر کنیم

Scratch نرم افزار پیشرو برنامه آموزشی است که امروزه در دسترس است. هیچ پلتفرمی به اندازه Scratch در یادگیری کدنویسی رضایت بخش نیست.

 

بسیاری از پلتفرم‌های مشابه تحت تأثیر Scratch قرار گرفته‌اند، اما Scratch همچنان در صدر قرار دارد. با Scratch، می‌توانیم بازی‌های تعاملی، انیمیشن‌ها، و پروژه‌های علمی نیز ایجاد کنیم، دانلود برنامه اسکرچ 3 در حالی که سرگرمی زیادی داشته باشیم.

 

 

وقتی چیزی ایجاد می کنید همیشه می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و Scratch همچنین به شما اجازه می دهد پروژه های خود را به اشتراک بگذارید. در اینجا قصد دارم در مورد نحوه صادرات یک پروژه Scratch به Exe، Apk و Jar صحبت کنم.

 

فهرست مطالب

ویرایشگر آنلاین Scratch

ویرایشگر آفلاین را خراش دهید

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

تبدیل پروژه اسکرچ به EXE

تبدیل پروژه اسکرچ به برنامه اندروید

تبدیل پروژه اسکرچ به JAR

اجازه دهید این را با دو نسخه Scratch، ویرایشگر آنلاین،  دانلود برنامه اسکرچ 3 و ویرایشگر آفلاین، و نحوه ذخیره و به اشتراک گذاری پروژه ها با استفاده از این دو ویرایشگر درک کنیم.

 

ویرایشگر آنلاین Scratch

برای شروع با ویرایشگر آنلاین Scratch 3، یک رویکرد کلاسیک برای ذخیره پروژه ها در Scratch 3، این است که به طور پیش فرض دارای یک گزینه ذخیره است که با هر پروژه ارائه می شود و همچنین توانایی به اشتراک گذاری پروژه های ما با سایر کاربران را دارد.

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

ویرایشگر آفلاین را خراش دهید

1. OpenScratch. با رفتن به منوی Start و جستجوی Scratch می توانیم به ویرایشگر آفلاین دسترسی پیدا کنیم. اگر در اسکرچ 3 تازه کار هستید، ابتدا باید به اسکرچ بپیوندید.

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

2. روی تب File کلیک کنید. در بالای صفحه شما قرار دارد.

 

3. بر روی Save to your computer کلیک کنید

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

اکنون که یاد گرفتید چگونه پروژه ها را با استفاده از ویرایشگر آنلاین  دانلود برنامه اسکرچ 3 و آفلاین Scratch 3 ذخیره کنید، بیایید ببینیم چگونه می توانیم این پروژه های ذخیره شده را به exe، برنامه یا jar تبدیل کنیم.

 

درباره رباتیک برای کودکان بیشتر بدانید یک زمینه آموزشی است که بر آموزش اصول، طراحی و برنامه نویسی ربات ها به کودکان تمرکز دارد.

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

تبدیل پروژه اسکرچ به EXE

اولین قدم این است که پروژه Scratch خود را در یک مکان مناسب مانند دسکتاپ در رایانه خود ذخیره کنیم.

 

اکنون، فایل this.sb3 باید به یک فایل Flash تبدیل شود.

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

پس از بارگذاری فایل در مبدل آنلاین، گزینه Convert to SWF را انتخاب کنید  دانلود برنامه اسکرچ 3 تا فایل فلش جدید دانلود شود.

 

مبدل های SWF به EXE زیادی وجود دارد، اما قابلیت اطمینان آنها به طور قابل توجهی متفاوت است.

 

بهترین راه حل دانلود برنامه ای به نام VaySoft SWF to EXE Converter است که دانلود آن به مدت یک ماه رایگان است.

 

پس از نصب، پروژه را باز کنید و گزینه Add Files را که  دانلود برنامه اسکرچ 3 با فلش 1 نشان داده شده است را انتخاب کنید تا فایل SWF خود را اضافه کنید.

 

 

پس از آن باید محل ذخیره فایل EXE را مشخص کنیم.

 

نام اجرایی که در هنگام بازی Scratch در بالای پنجره ظاهر می شود، می تواند با فلش 3 داده شود. در نهایت، پس از انجام هر سه مرحله، "تبدیل" را انتخاب کنید که با فلش 4 نشان داده شده است، به شما این امکان را می دهد که فایل اجرایی خود را بسازید

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

تبدیل پروژه اسکرچ به برنامه اندروید

هنگامی که یک پروژه Scratch ایجاد کردیم، باید آن را  دانلود برنامه اسکرچ 3 با استفاده از دستورات "Share project" از داخل محیط Scratch به اشتراک بگذاریم.

 

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

در نهایت پس از تبدیل پروژه اسکرچ به اپلیکیشن اندروید، به App Geyser رفته و گزینه “Create App” و سپس “Website” را انتخاب کنید.

پس از تکمیل، می توانیم برنامه اندروید را در قالب یک فایل APK دانلود کنیم.

 

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

تبدیل پروژه اسکرچ به JAR

بر روی تمام سیستم عامل هایی که زمان اجرا جاوا نصب شده است، مانند مکینتاش، ویندوز و لینوکس کار می کند. اگر زمان اجرا جاوا ندارید، می توانید آن را در اینجا نصب کنید!

 

1. ScratchToJAR را دانلود کنید

2. فایل .zip را اکسترکت کنید

3. در پوشه To JAR، روی پوشه برنامه و سپس روی پوشه dist و سپس روی فایل ToJAR.jar دوبار کلیک کنید.

4. برنامه To JAR را مطابق شکل زیر راه اندازی می کند:

چگونه یک پروژه اسکرچ را به Exe، APK یا Jar صادر کنیم

5. روی گزینه first select کلیک کنید Download the Scratch 3 program  و فایل ورودی (SB) را انتخاب کنید.

6. یک خروجی na را انتخاب کنید

مشاور برنامه نویسی راهنمایی‌های حرفه‌ای برای توسعه نرم‌افزار


0 یا 5000 دلار به شما، و شما آن را با خونسردی نگه م مشاوره برنامه نویسی ی دارید تا زمانی که به بازار برسید و درآمدی برای تامین مالی آن داشته باشید.

 

وقتی درآمد را به دست می آورید، صدها مورد از آن چیزهای قفسه بندی شده وجود دارد، و باید مواردی را اجرا کنید که بیشترین درآمد را در حال حاضر افزایش می دهند. ویژگی های مورد علاقه شما ممکن است در لیست برتر نباشد. شما باید یاد بگیرید که با آن کنار بیایید و همچنین به کارمندان خود توضیح دهید که مشاوره برنامه نویسی  چرا نمی توانید به آنها اجازه دهید دو ساعت برای کاری که می خواهند انجام دهند وقت بگذارند.

 

مدیریت و تنظیم یک پروژه به گونه ای که بودجه خود را تامین کند و بهینه سازی رشد آن تحت این محدودیت، بالاترین هنر در جهان است.

 

هر چه زودتر آن را یاد بگیرید. این چند دهه از زندگی شما را نجات می دهد.

 

4. در مراحل اولیه به سراغ یک فناوری بروید، از یک فناوری در حال مرگ خارج شوید

هوش مصنوعی

من چندین دهه از شبکه های عصبی اطلاع داشتم. من 18 سال  مشاوره برنامه نویسی پیش یک کلاس در مورد آنها داشتم و یک شبکه بی اهمیت ساختم. هیچ TensorFlow یا هیچ چیز دیگری وجود نداشت، من مجبور شدم یک کلاس C++ برای یک پرسپترون با دست ایجاد کنم، و همه چیز را از آن سطح به بالا. در پایان سال، من این دانش را کنار گذاشتم: بسیار خوب، می‌توان ویرایشگرهای متن، ماشین‌حساب، مشتری‌های ایمیل، و اکنون نیز برخی از شبکه‌های عصبی ایجاد کرد. برای من، آن چیز "یکی از" بود، نه برجسته.

 

در همان زمان، همه می دانستند که هوش مصنوعی در آینده بر این صنعت تسلط خواهد یافت. با این حال، من آن دانش و مهارت جدید خود را به چیزهایی مرتبط نکردم که وقتی کلاس تمام شد، روی آن‌ها دست بگذارم.

 

3 سال بعد فرصت دیگری داشتم که به من پیشنهاد شد روی  مشاوره برنامه نویسی سیستمی کار کنم که سرقت مواد غذایی را از یک جریان ویدیویی تشخیص می‌دهد، و آن در سال 2008 بود! من نپذیرفتم زیرا "کسب و کار" خودم را می خواستم.

 

اکنون در راه اندازی فعلی من، به هوش مصنوعی نیاز دارم که تشخیص دهد یک قطعه کد از چه الگوریتم هایی استفاده می کند. این بسیار ساده تر از لبه برش صنعت است، اما برای من سخت است که سرم را به اطراف بپیچم و کار را به تعویق می اندازم.

 

برنامه های موبایل

عکس دیگر با اپلیکیشن های موبایل بود. 17 سال پیش یک کلاس  مشاوره برنامه نویسی در مورد توسعه موبایل داشتم. در آن زمان نسخه جاوا موبایل بود و هیچ کدنویسی مخصوص سیستم عامل وجود نداشت، اما اینکه می‌توانستید چیزهای کوچکی را در جیب خود اجرا کنید، شگفت‌انگیز بود. خوب، من یک تتریس در JavaME ساختم، آن را آنلاین گذاشتم و آن را فراموش کردم.

 

 

14 سال به جلو، و همه چیز موبایل است. من شروع به یادگیری فلاتر بدون هیچ دانش قبلی از توسعه اندروید و iOS کردم. اکثر آگهی‌های شغلی برای Flutter نیاز به تجربه بومی موبایل دارند و فلاتر را به عنوان یک اسباب‌بازی فانتزی در کنار آن می‌بینند، بنابراین من به خوبی مناسب نیستم.

 

یکی از دوستان من در استودیویی که "12 سال توسعه موبایل" مشاوره برنامه نویسی  را پشت سر می گذارد، رهبر فناوری است. مشتریان آنها عبارتند از KFC، Burger King، SAP و Mars. من می توانستم چنین استودیویی راه اندازی کنم. اما من ندارم.

 

PHP

به جای آن، 20 سال پیش وارد PHP شدم. راه اندازی یک استارتاپ برنامه نویسی نوجوانان  در عرض 3 ماه کار درستی بود، اما من برای مدت طولانی در آن ماندم.

 

من متوجه شدم که 4 سال پیش زمانی که تصمیم گرفتم به جای شغل آزاد "یک شغل واقعی" پیدا کنم. مشاغل PHP خسته کننده بودند. بنا به دلایلی، شرکت‌های بزرگ تقریباً از هر چیز دیگری برای پشتیبان پروژه‌های جدید استفاده می‌کردند.

 

این زمانی است که حقیقت به من برخورد کرد. قبلاً وقتی چیزهای امیدوارکننده دیگری در حال ظهور بودند، آن را در افق دیدم: Node.js، Go، و غیره. اما من امن بودم، مشتریانم را داشتم که PHP به دلایل بسیاری بهترین راه حل برای آنها بود. با این حال، کانون توجهات از بین رفته است و بازار PHP در حال کاهش بود.

 

اگر نشانه‌های اولیه مرگ یک فناوری را نخوانید، باید علائم  مشاوره برنامه نویسی سخت‌تر را بخوانید و هزینه‌های بیشتری بپردازید. بازار وب سایت های شرکت های کوچک توسط خدمات وب سایت بدون کد کشته شد. سپس شرکت‌های بزرگ‌تر دور شدند.

 

یک فناوری بی دلیل رها نمی شود. دلیل تناسب ضعیف است. اگر می گویید که محبوبیت مهم نیست اگر فناوری با هدف شما مطابقت دارد، دقیق تر نگاه کنید. چیز دیگری که با الزامات صنعت مطابقت دارد، بنابراین به احتمال زیاد با شما نیز سازگاری دارد.

 

با PHP، مشکل این بود که کتابخانه استاندارد ترکیبی ناسازگار از همه سبک‌هایی است که می‌توانید تصور کنید، تایپ ضعیف و پیکربندی سخت. من هفته‌ها را صرف تعمیر و پیکربندی لاینتر برای آخرین کار PHP خود کردم، چیزی که با یک زبان کامپایل‌شده تایپ‌شده مانند Go، Dart یا TypeScript بیرون می‌آید.

 

گفتن مرحله زندگی

به سختی می توان گفت که آیا یک فناوری نوظهور یک روند مختصر است یا بر این حوزه مسلط خواهد شد. با این حال، در یک نقطه مشخص می شود. به زودی ندیدن آن برای خود دروغ می شود. در مورد مردن یک چیز قدیمی هم همینطور است.

 

در حالت ایده آل، زمانی که چشم انداز مطمئن شد، تغییر دهید. حداقل وقتی متوجه شدید که به خودتان دروغ می گویید تغییر دهید.

 

به طور فعال سوال کنید

شما باید فعال باشید. به طور فعال سؤال کنید "آیا این هنوز هم همینطور است؟"

 

اطرافیان شما علاقه ای به ترک این فناوری ندارند.

 

کارفرمایان به شما نیاز دارند تا میراثی را که دارند حفظ کنید. مشاوره برنامه نویسی  همکاران در ترس خود به تأیید شما نیاز دارند تا پشته خود را تغییر دهند. اگر بگذارید همه چیز به طور طبیعی پیش برود، در نهایت کار مرده‌ای انجام می‌دهید که ناامیدانه وانمود می‌کند که زنده است، و اگر همچنان بتوانید، زمان بسیار بدی را در حال تغییر خواهید بود.

 

به نمودار دستمزد توسط StackOverflow نگاه کنید:

 

 

آنها هزینه بیشتری برای Objective-C می پردازند Programming advice  تا شما را از تغییر به سویفت باز دارند. wi هم همینطور