برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

مشاوره برای کودک و نوجوان

همچنین بخوانید "موج دوم اینجاست و خشونت بار است": هشدار دولت در کمتر از یک هفته پس از تشکیل مجدد برنامه

رابرت مشاوره کودک و نوجوان کوهن ، متخصص بیماری های عفونی کودکان در بیمارستان بین جمعی کرتیل ، معاون رئیس SFP ، یکی دیگر از عناصر "میزان مثبت برای افراد زیر 15 سال کمتر از 10٪ است ، در حالی که در جمعیت عمومی تقریباً به 20٪ می رسد". . نویسنده یک مطالعه اطمینان بخش در تابستان امسال ، او مایل است این کار را با توجه به سرعت جدید گردش ویروس تکرار کند. رابرت کوهن می گوید: "شما باید سازگار شوید ، این یک جنگ تحرک است ، نه یک جنگ خندق."

شما 72.33٪ از این مقاله را برای خواندن دارید. بقیه فقط برای مشترکان است.

پیشگیری از استعمال دخانیات در کودکان و نوجوانان: تمرین و توصیه های سیاستی

استعمال دخانیات همچنان مهمترین دلیل قابل پیشگیری مرگ در سراسر مشاوره کودک و نوجوان جهان است. در واقع ، سالانه تقریباً شش میلیون نفر جان خود را از دست می دهد. (1) در سال 2013 ، 14.6 درصد کانادایی های بالای 15 سال (تقریباً 4.2 میلیون نفر) سیگاری های فعال بودند. حدود 15٪ از کودکان کانادایی در خانه در معرض دود دست دوم قرار دارند. (2)

در کانادا ، از اوایل دهه 1990 میزان سیگار کشیدن در همه گروه های سنی به طور مداوم کاهش یافته است ، اما به نظر می رسد اکنون در حال کاهش است. سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض دود سیگار شخص ثالث ایرانیان سایبر همچنان مهمترین نگرانی های بهداشت ملی است. سیگار کشیدن هر ساله بیش از 37000 کانادایی را به کام مرگ می کشاند ، شش برابر بیشتر از تصادفات اتومبیل ، خودکشی ، قتل و ایدز در مجموع. با محبوبیت روزافزون سیگارهای الکترونیکی (Vaping) ، اعتیاد مشاوره کودک و نوجوان به نیکوتین همچنان یک موضوع مهم و موضعی است. در این رابطه ، به مقاله موقعیت CPS سیگارهای الکترونیکی مراجعه کنید: آیا ما سیگار کشیدن را در حالت عمومی طبیعی می کنیم؟ 

در این بیانیه موضع بحث در مورد راهکارهای جلوگیری از استعمال دخانیات در کودکان و نوجوانان و در مورد مداخلات ممکن است در محیط مراقبت های بهداشتی ارائه شود. رویکردهای مربوط به مدیریت ترک سیگار در نوجوانان در بخش عملی "راهکارهای ارتقا سیگار در نوجوانان" بحث شده است ، که در این شماره نیز منتشر شده است.

قابل اعتماد و متخصص:

اهمیت: نگرانی های شخصی مشاوره کودک و نوجوان و نگرانی های بهداشت عمومی

کاملاً مشهور است که استعمال سیگار خطر ابتلا به بیماری های مختلف و مشکلات سلامتی از جمله ریه ، مثانه ، روده بزرگ ، مری ، کلیه ، حنجره ، دهان ، گلو و سایر سرطان ها ، عفونت های تنفسی ، دیابت و بیماری عروق کرونر قلب را افزایش می دهد. میزان خطر متناسب با تعداد پاکت های سیگار دودی (3) و با تجمع اثرات سمی بر رگ های خونی کوچک ، که به ریزش مو ، ایجاد چین و چروک و خطر ابتلا به اختلال راهنمایی کودک و نوجوان نعوظ کمک می کند ، افزایش می یابد. (4) اثرات منفی در مورد سیگار کشیدن در دوران بارداری در بیانیه موضع CPS در مورد استفاده از دخانیات و سو People استفاده مشاوره کودک و نوجوان در بین افراد بومی

مشاوره کودک و نوجوان

آنها همیشه رفلکس نوشیدنی ندارند حتی در هنگام تشنگی ، یا همیشه آب در دست ندارند

آنها اغلب مشاوره کودک و نوجوان در حال حرکت هستند (بازیها ، ورزشها ...) ، با این وجود فعالیت بدنی باعث کاهش آب می شود 1

نوزادان ، حتی بیشتر از کودکان ، به دلیل عوامل مختلف در معرض کم آبی هستند:

آنها به دلیل عدم بلوغ کلیه توانایی محدودی در دفع مایعات و تمرکز ادرار دارند

آنها احتمال کمتری در ابراز احساس تشنگی دارند ، اطرافیان آنها لزوما نمی دانند که چگونه پیام های تشنگی خود را رمزگشایی کنند ، که اغلب با گرسنگی اشتباه گرفته می شوند

متابولیسم انرژی آنها بالا است

بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که به خوبی هیدراته شده اند.

نیازهای خاص آب

در نوزادان تازه متولد شده ، از 0 تا 6 ماهگی ، نیاز آب به طور معمول با شیر مشاوره کودک و نوجوان مادر یا شیر خشک ، به استثنای گرمای شدید ، یا شروع تب یا اسهال در جایی که مصرف آب کم است ، تامین می شود.

در دوران کودکی ، نیاز آب به گروه سنی و جنسیت متفاوت است. به طور متوسط ​​20 تا 30 درصد آب مصرفی از طریق غذا و 70 تا 80 درصد از نوشیدنی ها تأمین می شود.

نقش کودکان و نوجوانان در پویایی اپیدمی کوید -19 یک س centralال اصلی است. چه خطراتی برای ابتلا به این بیماری و انتقال آن به عزیزانشان وجود دارد؟ مشاوره کودک و نوجوان پاسخ به ویژه هنگامی ایرانیان سایبر که مدارس ، کالج ها و دبیرستان ها در 2 نوامبر بازگشایی شدند ، یک تغییر مهم نسبت به اولین قفل است.

در مورد بروز بیماری چطور؟ در کل ، موارد اطفال سهم اندکی (از 1٪ به 5٪) از کل موارد Covid-19 در سراسر جهان را نشان می دهد ، آژانس امنیت بهداشت عمومی بهداشت عمومی فرانسه (SPF) در ماه آگوست گفت. یافته های به اشتراک گذاشته شده توسط گزارش مرکز اروپا برای پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) - ارگان اتحادیه اروپا - منتشر شده در ماه اوت. در فرانسه ، از اول مارس ، حدود 2000 کودک زیر 14 سال در بیمارستان بستری شده اند که کمتر از 1٪ کل بستری ها در بیمارستان است. طبق تاریخ اپیدمیولوژیک SPF ، از تاریخ 3 نوامبر ، 130 نفر در بیمارستان به دلیل این عفونت بستری بودند ، از جمله 21 نفر در مراقبت های ویژه. سه مرگ باید تأسف بخورد.

"جنگ جنبش"

"در حال حاضر یک اجماع گسترده وجود دارد که می گویند کودکان کمتر در معرض عفونت هستند مشاوره کودک و نوجوان ، یک بار آن را انتقال می دهند و از آنجا که منشا زنجیره انتقال نیستند" ، توضیح داد ، در 26 اکتبر ، دکتر اپیدمیولوژیست دانیل لوی-برول ، رئیس بخش واحد عفونتهای تنفسی با SPF ، در یک دوره اپیدمیولوژیک ، براساس درسهای انجام شده و تجربیات از کشورهای دیگر.

"ارقام ارائه شده توسط SPF و وزارت آموزش ملی این امکان را فراهم می کند که بازگشت به مدرسه با فرار همه گیر معلمان یا دانش آموزان ارتباط نداشته باشد" ، نشان دهنده سندی است مشاوره کودک و نوجوان که توسط این راهنمایی کودک و نوجوان شرکت به وزارتخانه ها ارسال شده است. Française de Paediatrie (SFP) ، که ما مشورت کردیم. طبق این داده ها ، در اواسط ماه اکتبر فقط 0.2٪ کلاسها تعطیل بودند که همه سطوح با هم ترکیب شده بودند

کلاس رباتیک کودکان

برنامه تعاملی

جدول توسعه تعاملی لمسی به جلب کلاس رباتیک کودکان توجه و علاقه به روند یادگیری کودک کمک می کند ، مهارت های حرکتی را توسعه می دهد ، کودک را با فناوری رایانه آشنا می کند.

شما می توانید از جدول گروه کودکان به عنوان یک گروه از کودکان و به طور جداگانه استفاده کنید.

فناوری جدول به آن امکان می دهد تا همزمان با لمس ارتباط برقرار کند و این باعث ایجاد جو برای کار گروهی می شود.

بسیاری از آموزشهای سرگرم کننده که جدول تعاملی را ضرب می کنند.

 

تکرار تاکتیکی وظایف و وظایف نه تنها یک فرایند یادگیری است که اثربخشی یادگیری را تشویق می کند ، بلکه همچنین کلاس رباتیک کودکان خواندن در یک نمایشگاه پیش دبستانی است ، زیرا فرم بازی مربیان پیش دبستانی موثرترین است.

پروژکتور طبقه تعاملی

لپ تاپ ها کاملاً در زندگی ما جاسازی شده اند و بسیاری از معلمان آنها را برای شنیدن ضبط صدا ، کار با اسناد یا نشان دادن کودکان کارتونی به خانه می برند. اما صفحه نمایش لپ تاپ بسیار کوچک است ، صدا آرام است ، بنابراین می توان با یک گروه بسیار کوچک از کودکان منظره کامل را ترتیب داد. اما استفاده از پروژکتور کلاس رباتیک کودکان به شما امکان می دهد از قابلیت های رایانه خود نهایت استفاده را ببرید.

 

شکل ظاهری تصویر روی صفحه پروژکتور با اشکال سنتی ایرانیان سایبر متفاوت است: بزرگ ، درخشان است و توسط بسیاری از افراد به طور همزمان قابل درک است.

طراحان لگو رباتیک

Robograms "رباتیک در مهد کودک" فقط یک کلاس طراحی نیست ، بلکه یک ابزار آموزشی ابتکاری قدرتمند است. رباتیک کلاس رباتیک کودکان کارآیی بالایی را در روند یادگیری نشان داده است ، که با موفقیت مشکل سازگاری اجتماعی کودکان تقریباً در هر سنی را حل می کند. Robo2

کلاس ها رباتیک را آموزش می دهند - یک مهارت منحصر به فرد.

در این مرحله ، شما می توانید طراحان و مهندسان آینده مورد نیاز کشور را مشاهده کنید.

کودکان پیش دبستانی مهارت های طراحی ربات را در چندین مرحله تسلط دارند:

 

در مرحله اول کار ، طراح و راهنمای مونتاژ ، با مطالعه فن آوری اتصال فن آوری آشنا می شوند.

در مرحله دوم ، ما می آموزیم که طرح های ساده آموزش رباتیک کودکان را از نمونه جمع کنیم.

مرحله سوم جمع آوری مدلهای پیچیده و اتصال آنها به موتورها کلاس رباتیک کودکان است.

کلاس رباتیک کودکان

فن آوری های تعاملی اساسی برای Dow

 

از آنجا که کودکان خردسال در مهد کودک دخیل کلاس رباتیک کودکان هستند ، استفاده از فناوری پیشرفته به ویژه مهم است. فناوری های نوین بازی در مهد کودک ها شامل موارد زیر است:

 

"کار به عنوان یک زن و شوهر." این فرم به کودکان امکان می دهد مهارت های ارتباطی را توسعه دهند ، در انجام کارها با هم کار کنند.

"هوروود". به عنوان بخشی از این تمرین ، معلم با استفاده از این مبحث به کودکان می آموزد که کار را به نوبت انجام دهند. چنین فناوری هایی باید با دقت به پاسخ ها گوش فرا دهند تا مزاحم دوست شما نشوند.

"زنجیره" تصمیم ثابت برای هر یک از شرکت کنندگان را ارائه می دهد. برای رسیدن کلاس رباتیک کودکان به یک هدف واحد ، بچه ها باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و گزینه های مختلفی را برای حل وظایف ارائه دهند.

 

"چرخ کلاس رباتیک کودکان فلک" برای کارهای جفتی استفاده می شود. این به توسعه مهارت های همکاری ، پشتیبانی متقابل کمک می کند.

"درخت دانش". به عنوان بخشی از این تمرین ، معلم ورق های درختان را بر روی تصاویر ، وظایف و نمودارها آویزان می کند. کودکان به گروه ها تقسیم می شوند و وظایف را انجام می دهند. پس از آن ، یک کودک نتایج کار گروهی ایرانیان سایبر را نشان می دهد و آنها را تجزیه و تحلیل و ارزیابی می کند.

"دایره بزرگ". هدف فناوری یادگیری بازی در مهد کودک کمک به هر کودک در صحبت کردن ، رشد مهارت های ارتباطی کلاس رباتیک کودکان و نتیجه گیری است.

استفاده DW از فن آوری های تعاملی در آموزش و یادگیری ، وجود تجهیزات تعاملی را نشان می دهد.

 

در حال حاضر ، تجهیزات تعاملی برای آموزش پیش دبستانی توسط موسسه آموزشی فراهم می شود: نرم افزار تخصصی ، تابلوهای تعاملی ، جداول تعاملی ، پروژکتورها ، رایانه ها با طراحان الکترونیکی (رباتیک).

 

تابلوهای تعاملی

راه های استفاده از یک صفحه تعاملی در فعالیت کلاس رباتیک بچه ها های مشترک معلمان با کودکان در مهد کودک فقط با خیال محدود می شود.

 

آموزش کودکان خردسال با استفاده از تخته سفید تعاملی می تواند جذاب و هیجان انگیز کلاس رباتیک کودکان باشد.

آموزش کامپیوتر برای کودکان

پیمایش برنامه

در طول زندگی همه ما می دانیم که برنامه های رایانه ای آموزش کامپیوتر برای کودکان ، سیستم عامل های اینترنت و برنامه ها همه ناوبری متفاوتی دارند. دخترم از طریق بازی های آکادمی LeapFrog در حال یادگیری نحوه حرکت در صفحه اصلی پلت فرم آکادمی LeapFrog و نحوه کارکرد پیمایش به طور متفاوت در هر ماژول است. این ممکن است خیلی اساسی به نظر برسد اما باید به یاد داشته باشید که کودکان خردسال نمی دانند چگونه این کارهای ساده را در برنامه انجام دهند. گفته شد ، آنها سریع یاد می گیرند. او قادر خواهد بود همین ایده ها و اصول ناوبری را برای هر برنامه ای که هرگز دوباره استفاده خواهد کرد ، اعمال کند.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای  آموزش کامپیوتر برای کودکان یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

در آکادمی LeapFrog ، فرزندان شما می توانند از میان دسته کتابهای الکترونیکی ، بازی ها ، پازل ها ، فیلم ها ، موسیقی ، هنر و حتی موارد دلخواه خود که ذخیره کرده اند انتخاب کنند. سپس در هر یک از این مناطق می توانند خواندن و نوشتن ، ریاضیات  آموزش کامپیوتر برای کودکان ، علوم و جهان ، خلاقیت ، احساسات و سلامتی و حل مشکلات را انتخاب کنند. این یک پیمایش به اندازه کافی آسان است اما لایه های زیادی برای آن دارد تا بتواند بارها و بارها به کشف و یادگیری نحوه کار کردن بازی ها و برنامه های مختلف ادامه دهد.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

انتخاب ابزار

در بازی های آموزش کامپیوتر برای کودکان  ماژول های خاصی وجود دارد که در آن شما باید ابزارهای مختلفی را انتخاب کنید تا چیزی اتفاق بیفتد. ماژول Art به ذهن شما خطور می کند زیرا هر بار که می خواهید از رنگی جدید استفاده کنید باید آن را انتخاب کنید تا بتوانید آن را روی "کاغذ" اعمال کنید.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

تایپ اساسی

بازیهای رایانه ای زیادی وجود دارد که برای آموزش برخی آموزش کامپیوتر برای کودکان از مهارتهای اساسی تایپ کردن به کودکان واقعا خردسال طراحی شده است - جایی که باید دستان خود را روی صفحه کلید قرار دهید و نوار فاصله و ENTER چه کاری انجام می دهد. این مهارت های خارق العاده ای است که کودکان می توانند زود هنگام بدانند ، به ویژه اینکه برخی از دوره های نوشتن در مدارس را تمام می کنند.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های  بچه رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life