برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

ربات هوشمند KOSMOS

ربات هوشمند KOSMOS

پیشنهاد KOSMOS 620585 Proxi کیت آزمایش ربات برنامه نویسی میکرو بیت شما

KOSMOS 620585 Proxi کیت آزمایش ربات برنامه نویسی میکرو بیت شما

روباتی که مثلاً "قیچی ، سنگ ، کاغذ" بازی می کند ، می تواند محاسبه کند ، تبدیل به قطب نما یا تاس دیجیتالی شود که ...

مغز رایانه ای تک برد قدرتمند آن - میکرو اصلی BBC: بیت - و گرافیکی بصری ...

 

ربات KOSMOS Proxi یک هوش مصنوعی واقعی است. این ربات با کودک قیچی ، سنگ و کاغذ بازی می کند ، دما را محاسبه یا اندازه گیری می کند. Proxi می تواند به یک قطب نما یا مکعب دیجیتالی تبدیل شود. این مدل از راه دور با یک برنامه قابل کنترل است. Proxi مجهز به میکرو بیت (BBC) است. زبان برنامه نویسی بصری کودکان را قادر می سازد تا برنامه نویسی را از طریق بازی یاد بگیرند. زبان برنامه نویسی در بسیاری از پروژه های برنامه نویسی با دستورالعمل های کاملاً روشن توضیح داده شده است. Proxi برای کودکان ده ساله و بالاتر مناسب است.

 

این کیت ربات KOSMOS برای همه طرفداران فن آوری ضروری است. شاخه ، کلیک و پیچ کردن شعار بازوی ربات KOSMOS است. این مدل از 200 قسمت جداگانه تشکیل شده است که می تواند به صورت بازوی هیدرولیکی مونتاژ شود. هیدرولیک را می توان دقیقاً فقط توسط نیروی آب کنترل کرد. در این فرآیند ، کودکان نحوه کارکرد هیدرولیک را می آموزند ، همچنین می آموزند که چگونه می توان قدرت تحمل بازو را بهبود بخشید. کودکان همچنین می فهمند که فشار هوا چه ارتباطی با آن دارد. همانند سایر ربات ها ، طرفداران این فناوری کوچک می توانند همه چیز را در تصاویر بیشمار پیدا کنند. بازوی رباتیک برای کودکان از دوازده سالگی مناسب است.

 

علاقه مندان به فن آوری کوچک می توانند از بین هشت نوع مختلف ربات با KOSMOS Robot Master یکی را انتخاب کنند. هنگام ساخت یک ربات ، کودکان انتخاب یک ربات انسان نما را دارند. این مجهز به دو موتور و یک سنسور اولتراسونیک است. این اجازه می دهد تا او نسبت به محیط اطراف خود واکنش نشان دهد.

نوع دیگر شامل یک تمساح ربات است که حمله می کند و قاپ می زند.

 

دستورالعمل ها گام به گام نحوه ساخت مدل های مختلف را توضیح می دهند. همچنین نحوه عملکرد برنامه نویسی و نحوه کنترل ربات با رایانه لوحی یا تلفن هوشمند از طریق بلوتوث را توضیح می دهد. سن توصیه شده دوازده سال است.

این ربات بازی کیتی است که شامل یک دست ربات قابل کنترل است. این دست امکان درک یا برداشتن چیزها را فراهم می کند ، او حتی می تواند بنویسد. این مدل همراه با دستورالعمل های ساخت یافته و یک کمیک ماجراجویی است. کودکان می توانند بسازند ، قلع و قمع کنند ، تحقیق کنند و آزمایش کنند. آنها چیزهای زیادی در مورد هیدرولیک و فشار آب می آموزند. دانش نمی تواند جالب تر منتقل شود. کودکان از ده سالگی با این مدل دنیای فناوری و فیزیک را می شناسند.

 

KOSMOS Codix

کودکان با Codix برنامه نویسی را بدون تلفن هوشمند یا رایانه می آموزند. Codix اصول برنامه نویسی را کاملاً مکانیکی به کودکان می آموزد. 150 قطعه امکان ساخت پنج مدل مختلف را با هم دارند.

Codix عملکردهایی مانند طراحی ، درک ، پرتاب بسکتبال ، بازی فوتبال و ضدحمله را ارائه می دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد