برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کودکان و بزرگسالان زبان ها را متفاوت می آموزند

به هر گروه سنی که آموزش می دهید ، درک مراحل مختلف یادگیری زبان که در طول زندگی اتفاق می افتد کمک می کند.

توانایی طبیعی کودکان در به دست آوردن زبان های جدید قبل از بلوغ قوی است. تلفظ به راحتی انجام می شود و در این مدت واژگان می چسبند. در واقع ، زبان شناسان نمی گویند کودکان یک زبان را یاد می گیرند بلکه آنها آن را فرا می گیرند. در واقع نیازی به آموزش زبان به بچه های جوان نیست زیرا آنها این زبان را انتخاب می کنند. آنها به طور ضمنی یاد می گیرند تا صریح. آسان است ، درست است؟

هر کسی که هر زمان را با بچه ها گذرانده باشد ، به شما خواهد گفت که تلاش برای حفظ تمرکز و علاقه آنها است ، نه اینکه آنها را به یادگیری برسانید. بنابراین ، آموزش به بچه ها به همان اندازه که مهارت تدریس زبان را دارد ، به مهارت های کوچک در مدیریت شخص نیز نیاز دارد.

نکاتی برای آموزش ESL به کودکان

نحوه آموزش ESL: نکاتی برای آموزش ESL به کودکان

کودکان کوچک انگیزه رانندگی برای یادگیری زبان ندارند. توجه آنها با کنجکاوی و تخیل تقویت می شود. هر چیزی و همه چیز برای کودک خردسال به طور بالقوه جالب است. برای آموزش به آنها انرژی زیادی نیاز است ، به خصوص تمام مدت در طول یک هفته ، اما اگر خلاق و مشتاق باشید ممکن است یک کار ایده آل برای شما باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام آموزش به کودکان در خاطر داشته باشید.

1. حرکت را حرکت دهید

کلاسهای با کودکان به صورت خلبان خودکار اجرا نمی شود و شما کمتر از برنامه های درسی تعیین شده کمتر از تدریس به بچه های بزرگتر هستید. حتی ممکن است این شما باشید که کلاسهای خود را از ابتدا برنامه ریزی کنید.

اگر گروهی از کودکان 6 ساله کاری برای انجام دادن ندارند ، انتظار نداشته باشید که آنها مانند فرشتگان آرام بنشینند و منتظر بمانند تا آماده شوید. به همین دلیل مهم است که همیشه مطالب خود را قبل از کلاس آماده کنید و برای دوره هایی که برنامه A از بین می برد ، دوره های پشتیبان را پشت سر بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد