برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی با معلم خصوصی برای کودکان


 بسیاری از توسعه دهندگان از کار داوطلبانه لذت می برند و شما ممکن است از اینکه چه تعداد ممکن است حاضر شوند پسر یا دخترتان را به صورت آنلاین یا حضوری راهنمایی کنند ، متعجب شوید. خواه این دوست ، همکار ، معلم یا معلم خصوصی باشد ، واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

تعامل با یک توسعه دهنده باتجربه می تواند بسیار ارزشمند باشد و چندین بار می تواند از طریق Skype یا سایر راه حل های اشتراک کنفرانس ویدیویی رایگان صفحه نمایش انجام شود. تعدادی از شرکت ها هستند که به طور خاص این سرویس را نیز ارائه می دهند ، بنابراین اگر کسی در حلقه شخصی شما نیست که به ذهن شما خطور کند ، درباره برخی گزینه های اضافی تحقیق کنید.

نکته شماره 4: تفاوت بین سیستم عامل های بلوک بصری و کدگذاری مبتنی بر متن را درک کنید.

 بسیاری از سیستم عامل های برنامه نویسی وجود دارد که ادعا می کنند به فرزندان شما "زبان های برنامه نویسی واقعی" را آموزش می دهند. با این حال ، بیشتر آنها در حال آموزش بسترهای نرم افزاری بلوک بصری خواهند بود. این معمولاً برای مبتدیان یا کودکان بین سنین 5-7 سال بهتر است ، بنابراین انتخاب یک مسیر "بد" یا "کمتر" نیست. به خاطر داشتن برنامه های مناسب برای گروه سنی فرزندتان (و بدین ترتیب می دانید که دقیقاً چه چیزهایی را یاد می گیرند) ، بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید.

سیستم عامل های بلوک بصری

ما دوره های برنامه نویسی drag and drop ، block بصری را به عنوان سه چرخه کدگذاری مشاهده می کنیم. آنها به گونه ای طراحی شده اند که سرگرم کننده و آسان باشند ، اما همچنین به گونه ای طراحی شده اند که از آنها بیشتر می شوید.

سیستم عامل هایی مانند Code.org ، Scratch ، Tynker و دیگران معتقدند که تایپ کردن نباید مانعی در آموزش علوم کامپیوتر شود. آنها احساس می کنند که بچه ها می توانند بسیاری از همان مفاهیم کدگذاری را از طریق رویکردی لمسی ، بصری تر ، بیاموزند. ما فکر می کنیم که این سیستم عامل ها می توانند برای یادگیرندگان جوان بسیار مفید باشند ، اما باید به عنوان پلی برای کدگذاری مبتنی بر متن عمل کنند.

کدگذاری مبتنی بر متن

برنامه هایی مانند CodaKid ، Codeacademy و آکادمی کان از زبان های برنامه نویسی واقعی و ابزار برنامه نویسی درجه حرفه ای استفاده می کنند. اما این دوره ها به گونه ای تدریس می شوند که دانش آموزان در سن 8 سالگی بتوانند آن را دنبال کنند و اوقات فراغت خود را یاد بگیرند.

مزیت این روش این است که دانش آموزان با ایجاد یک نرم افزار واقعی دانش کسب می کنند. من واقعاً معتقدم که این فرصت های زیادی را در آینده برای آنها ایجاد می کند.

خوب ، اکنون که 4 نکته را قبل از شروع فرزند خود با کد نویسی یادداشت کرده اید ، بیایید در برخی از سیستم عامل های رمزگذاری رایگان و پولی که برای شروع کار در اختیار شما قرار می گیرد غوطه ور شویم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد