برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

موفقیت دخترهای نوجوان از طریق کد نویسی

 

دختران با Tynker سازنده می شوند

 

Tynker به دلیل سرگرمی و رویکرد آسان و همچنین انواع پروژه ها و ابزارهای موجود برای برانگیختن علایق گسترده و خلاقانه آنها ، یک پلتفرم محبوب کدگذاری برای دختران است. دختران میلیون ها پروژه Tynker مانند کارت تبریک ، موزیک ویدئو ، کارتون طنز ، داستان دیجیتال ، بازی مسابقه ، ابزار طراحی ، سازندگان موسیقی ، بازی های کلاسیک بازی ، پلتفرمر ، طرح هندسی ، مود و پوسته Minecraft و پروژه های نمایشگاه علمی ایجاد کرده اند.

 

بگذارید از چند نفر که از "ساخت" با Tynker لذت برده اند ، بشنویم.

 

کارلی - "من Tynker را دوست دارم زیرا شما می توانید هر آنچه را که می خواهید بسازید. شما می توانید یک بازی ویدیویی یا یک ویدیوی رقصنده بسازید. من همیشه سعی می کنم چیزهای جدید بسازم تا بتوانم به دوستانم نشان دهم. "

 

Emma-"واقعاً سرگرم کننده است که می بینید چه کاری می توانید انجام دهید. با Tynker می توانید یک بازی بسازید و اگر موردی را که دوست ندارید در آن پیدا کنید می توانید آن را تغییر دهید و به همان شکلی که دوست دارید بسازید. "

 

Kaela - "من Tynker را دوست دارم زیرا شما باید از تخیل خود برای ساختن چیزهای عالی استفاده کنید. این مانند کشیدن و نقاشی و نوشتن است که همه در یک ترکیب شده اند. "

 

کوین - "وقتی Tynker کار می کنم ، بسیار سرگرم کننده است. استرس ندارم ، اما می دانم که چیزی یاد می گیرم. "

 

هیلی - "Tynker بسیار سریعتر و ساده تر است. من یک بار یک بازی به زبان دیگری ساختم و حدود 3 روز طول کشید. در Tynker حدود 30 دقیقه طول می کشد تا یک بازی خوب انجام شود. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد