برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

زبان برنامه نویسی سی شارپ

زمان تغییر می کند - چرا C # را انتخاب کنید

در سناریوهای بیشتر و بیشتر ، می توانید از C # برای برنامه نویسی استفاده کنید. ما سخت تلاش می کنیم تا تغییری ایجاد کنیم. C # یک زبان برنامه نویسی اصلی بسیار مهم در ویندوز است ، اما در عین حال ، ما هنوز در سایر سیستم عامل ها بسیار نابالغ هستیم. حداقل اکثر سیستم عامل ها این کار را می کنند. اکنون C # یکی از زبان های برنامه نویسی موجود در همه سیستم عامل ها است که بسیار الهام بخش است ، اما ما در عین حال کمی لجباز هستیم. بعلاوه ، انواع مختلفی از زبان های جدید در این سیستم عامل ها ظاهر شده اند. این ما را مشتاقانه امیدوار می کند که زبان ما در سیستم عامل های دیگر نیز قابل استفاده باشد.

 

ما بارها زبان خود را تکامل داده ایم. کامپایلر اساسی و فناوری IDE (با نام پروژه Roslyn) که C # را پیاده سازی می کند ، یک سناریو منحصر به فرد را برای برنامه نویسی C # امکان پذیر می کند. یکی از مزایای آن این است که ما هسته C # را از ویندوز و ویژوال استودیو سلب کرده ایم ، این بدان معناست که C # به راحتی در سایر IDE ها قابل استفاده است. برای نوشتن کد C # می توانید از IDE یا ویرایشگر مورد علاقه خود استفاده کنید.

 

ما C # را از یک فناوری کاملاً اختصاصی به یک فناوری کاملاً متن باز تبدیل کرده ایم. این بدان معنی است که همه می توانند کدی در C # داشته باشند و البته افراد زیادی در این پروژه شرکت کرده اند. ما اکنون در حال برقراری ارتباط با انجمن هستیم و اکنون C # بسیار سریع در حال پیشرفت است. زیرا اکنون این بیشتر شبیه یک پروژه مشترک است تا "هر آنچه مایکروسافت می گوید". این بسیار هیجان انگیز است. اکنون تغییر زبان در عرض سه سال دیگر نسلی نیست. "این نتیجه کار سخت ماست ، و امیدوارم مورد پسند شما واقع شود." ما اکنون هر روز در مورد مسیرهای آینده با جامعه بحث می کنیم. ما می توانیم در هر زمان و هر مکان در اینترنت و Github بازخورد بگیریم. بنابراین ، کیفیت طراحی زبان ما بیشتر و بالاتر می شود.

بیایید با هر مورد در C # شروع کنیم و آنها را یکی یکی معرفی کنیم.

همه جا C # -Xamarin

زامارین قبلاً یک شرکت مستقل بود. ما آنها را شش ماه پیش خریداری کردیم. این یک فناوری است که از C # برای ساخت برنامه های چند پلتفرمی برای ساخت برنامه های بومی Android و iOS استفاده می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا از یک زبان و کد منبع یکسان برای ساخت بیشتر اجزای برنامه استفاده کنید ، بنابراین می توانید برای انواع مختلف سیستم عامل های تلفن همراه برنامه بنویسید.

این در iOS و Android کار می کند ، و همچنین می تواند در Mac استفاده شود. به هر حال ، ویندوز نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این می تواند رابط کاربر محلی با کیفیت بالا ایجاد کند. بسیاری از برنامه های بزرگ هستند که از این فناوری استفاده می کنند زیرا می تواند حجم برنامه نویسی را فقط در این سیستم عامل ها بسیار کاهش دهد. همچنین به شما امکان می دهد از همان زبان backend مانند Java استفاده کنید ، اما Swift و Objective-C هنوز پشتیبانی نمی شوند. با تعداد سیستم عامل های پشتیبانی شده برنده می شود و زبان بسیار خوبی برای اجرای برنامه ها است.

این پروژه مبتنی بر پروژه Mono است که یک پروژه منبع باز است که توسط کارکنانی که سالها پیش مایکروسافت را ترک کرده اند ، اجرا شده و متعهد شده است که بتواند از C # در سیستم عامل های دیگر استفاده کند. اگرچه برخی از ما در مایکروسافت ساکت ایستاده ایم ، اما آنها توانایی بالقوه C # کراس پلتفرم را پیش روی خود دیدند و این پروژه عالی کراس پلت فرم را درک کردند. Xamarin بر این اساس متولد شده است. بسیاری از برنامه هایی که در فروشگاه های برنامه های iOS و Android مشاهده می کنید ، مبتنی بر C # هستند ، یا از Xamarin یا Unity استفاده می کنند ، که باید موتور اصلی بازی در صنعت باشد.

همه جا C # - Unity

Unity نیز یک پروژه مبتنی بر Mono است و موتور بازی 2D و 3D آن با C # نوشته شده است. بسیاری از بازی ها با C # نوشته شده اند.

https://academy.realm.io/cn/posts/goto-mads-torgersen-why-take-another-look-at-c-sharp/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد