برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی صفر تا صد

 ملاقات ها فوق العاده ارزشمند است. در آغاز رسیدن به نقطه ای آموزش برنامه نویسی صفر تا صد که از حضور در آنها احساس راحتی کنم بسیار ترسناک بود. اما یک بار این کار را کردم ، فهمیدم که تعداد زیادی توسعه دهنده مانند من وجود دارند.
16- اجتناب از درگیری های ادغام باعث خوشحالی شما می شود. درگیری های ادغام آزار دهنده است. بنابراین وقتی فهمیدم که می توانم پیش از یک هم تیمی یک ویژگی مخفیانه آموزش برنامه نویسی صفر تا صد پیدا کنم تا او به جای من مجبور شود با اینها کنار بیاید ، خیلی هیجان زده شدم.

17. پذیرفتن چیزی که نمی دانید اشکالی ندارد. وقتی اولین کار برنامه نویسی خود را انجام می دهید ، ممکن است تمایل داشته باشید "آن را جعل کنید تا اینکه آن را درست کنید".  آموزش برنامه نویسی صفر تا صدنکن هیچ کس انتظار ندارد شما بلافاصله همه چیز را بدانید. 

18- 10000 ساعت طول نمی کشد تا بتوانید به خوبی کار کنید. در حقیقت ، شما باید به اندازه کافی خوب باشید تا بدانید چگونه می توانید خود را اصلاح کنید و در صورت بروز مشکلات دوباره به مسیر درست خود برگردید. این زمان به مراتب کمتر از 10 هزار ساعت طول می کشد.

19. صبح می خواهید بیدار شوید و به کد فکر کنید. و وقتی آموزش برنامه نویسی صفر تا صداین اتفاق می افتد ، خیلی جالب است. 

20. اشتباه کردن در اشتباه است. من یک بار اشتباه کردم که برای شرکتم 10 هزار دلار هزینه داشت. در این فرآیند ، من مهمترین درس حرفه برنامه نویسی خود را آموختم.

21. الگوریتم مانند یافتن نام در دفترچه تلفن است. الگوریتم ها آموزش برنامه نویسی صفر تا صد یک رویکرد گام به گام هستند که در آن مرحله دقیقاً یک مرحله وجود دارد. یک راه ساده تر برای فکر کردن در مورد این ، استراتژی است که می خواهید برای پیدا کردن یک نام خاص در دفترچه تلفن استفاده کنید.

22. شما هرگز احساس نمی کنید که آماده برنامه ریزی تمام وقت هستید. سندرم ایمپوستر واقعی است. سعی کنید به یاد داشته باشید که دانستن همه چیز طبیعی ایرانیان سایبر است. مهمترین چیز این است که درک کنید می توانید مواردی را که نمی دانید کشف کنید.

23. برنامه نویسان هرگز یادگیری را متوقف نمی کنند. فن آوری های  آموزش برنامه نویسی صفر تا صدجدید به طور مداوم ظاهر می شوند ، بنابراین برنامه نویسان موفق ، کسانی هستند که به یادگیری و توسعه کار خود به طور مداوم ادامه می دهند. 

24. کامپیوتر را وادار کنید که مانند یک انسان فکر کند. افراد زیادی آموزش کدنویسی صفر تا صد این تصور را دارند که شما باید مانند یک کامپیوتر فکر کنید. در واقع برعکس است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد