برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی نوجوانان

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

 

 بازیگوش و رایگان وب فرصت های بی شماری را برای کسب مهارت آموزش برنامه نویسی نوجوانان های اصلی برنامه نویسی به روشی بازیگوشانه و رایگان فراهم می کند. برنامه نویسی فقط مهارتی نیست که با توجه به عرضه روزافزون فن آوری مدرن ، در دنیای حرفه ای امروز بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد. برنامه نویسی همچنین مهارت های مختلفی را که در زمینه های مختلف زندگی مهم هستند ، مانند تفکر منطقی ، استفاده از مهارت های ریاضی ، توسعه و برنامه ریزی مراحل و توالی کار ، تحقیق مستقل از راه حل های ممکن ، بلکه کار در یک تیم نیز ارتقا می دهد. و پیگیری خطاهای مشورت. علاوه بر این ، برنامه ها و ابزارهای وب زیر بسیاری از کاربردهای خلاقانه را فعال می کنند.

 

دانش اولیه و شیوه های تفکر برنامه نویسی را بیاموزید

برنامه ها و ابزارهای ذکر شده در زیر بسیاری از مهارت های اساسی برنامه نویسی و همچنین روش های تفکر متناظر را به شما ارائه می دهند. تایپ کردن کد و دستورات به صورت خودکار معمولاً نمی تواند از آن صرف نظر شود. در عوض ، از بلوک های کد گرافیکی ساده استفاده می شود که می تواند مانند بلوک های ساختمانی بهم پیوسته و ترکیب شود. همه برنامه ها و وب سایت های ذکر شده مطالب رایگان یا ابزارهای وب را ارائه می دهند.

 

 در برخی موارد ، اشتراک های پولی یا انواع به روزرسانی نیز ارائه می شود. ایرانیان سایبر با این حال ، لزوماً نباید از اینها برای انتقال دانش پایه استفاده شود. از اکثریت آنها حتی می توان بدون ثبت نام یا نصب برنامه های مورد نیاز استفاده کرد. در بیشتر موارد ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر با اتصال اینترنت است. برای جزئیات بیشتر ، لطفاً به سایت ایرانیان سایبر رجوع کنید.

 

Scratch

 یک زبان برنامه نویسی رایگان است که توسط گروه کودکستان های مادام العمر در آزمایشگاه رسانه ای موسسه فناوری ماساچوست (MIT) برای کودکان و نوجوانان 8 سال به بالا ساخته شده است. حتی یک نسخه ساده تر در قالب برنامه Scratch Junior برای کودکان کوچکتر منتشر شده است. از اسکرچ می توان به صورت رایگان و بدون ثبت نام استفاده کرد. با کمک بلوک های کد گرافیکی ساده ویژگی آموزش برنامه نویسی ، می توانید انیمیشن ها ، داستان های تعاملی یا بازی های خود را برنامه ریزی کنید. یک نکته: خراش (در حال حاضر) با استفاده از Adobe Flash پخش می شود. با این حال ، از آنجایی که Adobe اعلام کرده است دیگر از سال 2020 Flash را توسعه و پشتیبانی نمی کند ، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد عملکرد آینده Scratch وجود ندارد.

 

https://lehrerweb.wien/aktuell/single/news/programmieren-fuer-kinder-und-teenager-spielerisch-und-kostenlos/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد