برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کسب درآمد برای نوجوانان

و بسیاری از باشگاه های انبار کسب درآمد برای نوجوانان کارت های هدیه iTunes یا Google Play را با تخفیف می فروشند. به عنوان مثال ، Costco در حال حاضر کارت های هدیه iTunes را می فروشد ، در حالی که Sam’s Club کارت های هدیه کسب درآمد برای نوجوانانو  Google Play را ارائه می دهد.

 

تخفیف فروشگاه انبار برای این کارت های هدیه زیاد نیست - به طور کلی حدود 5٪ از آنچه ما دیده ایم. کسب درآمد برای نوجوانان هم ، این تاکتیک باعث کاهش هزینه یک هزینه تکراری می شود که به ندرت فروش می رود.

 

2. کارت های هدیه نتفلیکس با تخفیف را از طریق بازار خریداری کنید

روش دیگر برای خرید کارت های هدیه با تخفیف - عدم عضویت در کلوپ عمده فروشی - از طریق کسب درآمد برای نوجوانان کارت های هدیه است. اینها وب سایتهایی هستند که افرادی که کارت هدیه ناخواسته در آنها دارند ، آنها را با قیمت کمتر از ارزش اسمی خود به افرادی که معامله می کنند می فروشند.

 

نمونه هایی از بازارهای کارت های هدیه شامل Raise.com است.

 

به عنوان مثال اگر یک کارت هدیه با 10 درصد کسب درآمد برای نوجوانان تخفیف از ارزش اسمی آن خریداری کنید ، به طور موثر 10 درصد در هر چیزی که با آن کارت خریداری می کنید پس انداز می کنید - که ایرانیان سایبر  می تواند شامل صورتحساب Netflix شما باشد. وب سایت Netflix خاطرنشان می کند که می توانید هزینه اشتراک خود را با کارت هدیه Netflix پرداخت کنید.

 

با این تاکتیک ممکن است تخفیف عمیقی نداشته باشید ، اما کسب درآمد برای نوجوانانباز هم می توانید هزینه یک هزینه تکراری را کاهش دهید. و این نوع پس انداز زیرکی قابل تخفیف نیست.

 

چگونه بر تخم مرغ بازنشسته خود نظارت کنیم

چه بازنشستگی در گوشه گوشه باشد یا دهها سال دیگر ، چند نکته کسب درآمد برای نوجوانان ساده وجود دارد که به شما کمک می کند پس انداز خود را چاق کنید. این همان چیزی است که ما در پادکست این هفته درباره آن صحبت می کنیم.

 

چندی پیش ، برای بسیاری از آمریکایی ها  پول برای نوجوانان، بازنشستگی نسیم بود. این به این دلیل است که وقتی کارمندان بازنشسته می شوند ، کارفرمای شما به شما یک درآمد ماهانه تضمین شده برای زندگی می دهد - به طور خلاصه ، یک مستمری کسب درآمد برای نوجوانان. این ، همراه با تأمین اجتماعی ، به معنای بازنشستگی امن و مطمئن بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد