برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش کامپیوتر برای کودکان

مهارتهای زندگی  مهارت حل مسئله  آموزش کامپیوتر برای کودکان تقریباً همه بازی های آنلاین و حتی بازی های ویدیویی حل مسئله را آموزش می دهند - چه برای حل و یا تکمیل یک معما نیاز به پیمایش در یک منظره داشته باشید یا هدف نهایی مانند نجات یک شاهزاده خانم را در ذهن داشته باشید. همه کودکان برای دستیابی به نتیجه نهایی که معمولاً برنده است ، باید به فکر بهترین راه های ممکن برای تکمیل این بازی ها باشند.

 

آکادمی LeapFrog در هر بخش مورد علاقه ماژول هایی را برای آموزش کامپیوتر برای کودکان حل مسئله اختصاص داده است. شما می توانید تفاوت بین عکس ها را پیدا کنید و یا حتی به سمت اشیایی که به شما در رسیدن به هدف شما کمک می کند ، یک اشکال پلی پیچ خورده شلیک کنید.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

رقابت و بازی جوانمردانه

رقابت مطمئناً یکی از جنبه هایی است که بازی های آنلاین و آموزش کامپیوتر برای کودکان دوره های آموزش آنلاین می توانند ارتقا دهند و برای بچه ها خوب است که درک کنند یک رقابت سالم چگونه است. در بسیاری از مواقع باید به کودکان خردسال یاد داد که چگونه یک برنده خوب باشند و بازی ها نه تنها می توانند رقابت را فراهم کنند بلکه به یادگیری واکنش های مناسب نیز کمک می کنند. همین بازی ها اغلب ایده بازی جوانمردانه را نیز ارتقا می دهند. این قوانین و مرزها برای کمک به همه برای کمک به همه در یادگیری ، بازی و بازی منصفانه وجود دارد.

تصمیم گیری

هر زمان که شما یک بازی رایانه ای انجام می دهید تصمیماتی ایرانیان سایبر باید اتخاذ شود آموزش کامپیوتر برای کودکان و این چیزی است که بچه های جوان اغلب مجبور نیستند آن را انجام دهند. به عنوان مثال ، دخترم دوست دارد لباس های خودش را انتخاب کند و گاهی اوقات به او اجازه می دهم آن تصمیمات را بگیرد. بارهای دیگر او لباس هایی را انتخاب می کند که با هم مطابقت ندارند یا مربوط به فصل های نامناسب هستند و سپس من مجبور می شوم که در تصمیم گیری های بهتر به او کمک کنم. به عنوان یک مادر شما احتمالاً کسی هستید که در مورد همه وعده های غذایی و حتی احتمالاً فعالیت ها تصمیم می گیرد. با این حال ، هنگامی که کودکان در حال انجام یک بازی هستند که نوبت آموزش کامپیوتر برای کودکان به کنترل کامل آنها می رسد. آنها می توانند آنچه را که می خواهند بازی کنند انتخاب کنند و در بازی ها نیز تصمیم بگیرند.

 

تماشای گشت و گذار دخترم در دنیای آکادمی LeapFrog همیشه نوعی لذت محسوب می شود زیرا من دوست دارم وقتی او تصمیم می گیرد در مورد جایی که قرار است آینده برود تصمیم بگیرم او را تماشا کنم. از آنجا که در طول روز مدرسه با او نیستم ، احساس می کنم این واقعاً یکی از تنها فرصتهای تماشای تصمیمات مهم مغز او برای من است.مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از آموزش کامپیوتر برای کودکان بازی های رایانه ای یاد بگیرند -

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد