برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش کامپیوتر برای کودکان

پیمایش برنامه

در طول زندگی همه ما می دانیم که برنامه های رایانه ای آموزش کامپیوتر برای کودکان ، سیستم عامل های اینترنت و برنامه ها همه ناوبری متفاوتی دارند. دخترم از طریق بازی های آکادمی LeapFrog در حال یادگیری نحوه حرکت در صفحه اصلی پلت فرم آکادمی LeapFrog و نحوه کارکرد پیمایش به طور متفاوت در هر ماژول است. این ممکن است خیلی اساسی به نظر برسد اما باید به یاد داشته باشید که کودکان خردسال نمی دانند چگونه این کارهای ساده را در برنامه انجام دهند. گفته شد ، آنها سریع یاد می گیرند. او قادر خواهد بود همین ایده ها و اصول ناوبری را برای هر برنامه ای که هرگز دوباره استفاده خواهد کرد ، اعمال کند.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای  آموزش کامپیوتر برای کودکان یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

در آکادمی LeapFrog ، فرزندان شما می توانند از میان دسته کتابهای الکترونیکی ، بازی ها ، پازل ها ، فیلم ها ، موسیقی ، هنر و حتی موارد دلخواه خود که ذخیره کرده اند انتخاب کنند. سپس در هر یک از این مناطق می توانند خواندن و نوشتن ، ریاضیات  آموزش کامپیوتر برای کودکان ، علوم و جهان ، خلاقیت ، احساسات و سلامتی و حل مشکلات را انتخاب کنند. این یک پیمایش به اندازه کافی آسان است اما لایه های زیادی برای آن دارد تا بتواند بارها و بارها به کشف و یادگیری نحوه کار کردن بازی ها و برنامه های مختلف ادامه دهد.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

انتخاب ابزار

در بازی های آموزش کامپیوتر برای کودکان  ماژول های خاصی وجود دارد که در آن شما باید ابزارهای مختلفی را انتخاب کنید تا چیزی اتفاق بیفتد. ماژول Art به ذهن شما خطور می کند زیرا هر بار که می خواهید از رنگی جدید استفاده کنید باید آن را انتخاب کنید تا بتوانید آن را روی "کاغذ" اعمال کنید.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

 

تایپ اساسی

بازیهای رایانه ای زیادی وجود دارد که برای آموزش برخی آموزش کامپیوتر برای کودکان از مهارتهای اساسی تایپ کردن به کودکان واقعا خردسال طراحی شده است - جایی که باید دستان خود را روی صفحه کلید قرار دهید و نوار فاصله و ENTER چه کاری انجام می دهد. این مهارت های خارق العاده ای است که کودکان می توانند زود هنگام بدانند ، به ویژه اینکه برخی از دوره های نوشتن در مدارس را تمام می کنند.

 

10 مهارت کامپیوتری که بچه ها می توانند از بازی های  بچه رایانه ای یاد بگیرند - The Everyday Mom Life

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد