برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کلاس رباتیک کودکان

فن آوری های تعاملی اساسی برای Dow

 

از آنجا که کودکان خردسال در مهد کودک دخیل کلاس رباتیک کودکان هستند ، استفاده از فناوری پیشرفته به ویژه مهم است. فناوری های نوین بازی در مهد کودک ها شامل موارد زیر است:

 

"کار به عنوان یک زن و شوهر." این فرم به کودکان امکان می دهد مهارت های ارتباطی را توسعه دهند ، در انجام کارها با هم کار کنند.

"هوروود". به عنوان بخشی از این تمرین ، معلم با استفاده از این مبحث به کودکان می آموزد که کار را به نوبت انجام دهند. چنین فناوری هایی باید با دقت به پاسخ ها گوش فرا دهند تا مزاحم دوست شما نشوند.

"زنجیره" تصمیم ثابت برای هر یک از شرکت کنندگان را ارائه می دهد. برای رسیدن کلاس رباتیک کودکان به یک هدف واحد ، بچه ها باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و گزینه های مختلفی را برای حل وظایف ارائه دهند.

 

"چرخ کلاس رباتیک کودکان فلک" برای کارهای جفتی استفاده می شود. این به توسعه مهارت های همکاری ، پشتیبانی متقابل کمک می کند.

"درخت دانش". به عنوان بخشی از این تمرین ، معلم ورق های درختان را بر روی تصاویر ، وظایف و نمودارها آویزان می کند. کودکان به گروه ها تقسیم می شوند و وظایف را انجام می دهند. پس از آن ، یک کودک نتایج کار گروهی ایرانیان سایبر را نشان می دهد و آنها را تجزیه و تحلیل و ارزیابی می کند.

"دایره بزرگ". هدف فناوری یادگیری بازی در مهد کودک کمک به هر کودک در صحبت کردن ، رشد مهارت های ارتباطی کلاس رباتیک کودکان و نتیجه گیری است.

استفاده DW از فن آوری های تعاملی در آموزش و یادگیری ، وجود تجهیزات تعاملی را نشان می دهد.

 

در حال حاضر ، تجهیزات تعاملی برای آموزش پیش دبستانی توسط موسسه آموزشی فراهم می شود: نرم افزار تخصصی ، تابلوهای تعاملی ، جداول تعاملی ، پروژکتورها ، رایانه ها با طراحان الکترونیکی (رباتیک).

 

تابلوهای تعاملی

راه های استفاده از یک صفحه تعاملی در فعالیت کلاس رباتیک بچه ها های مشترک معلمان با کودکان در مهد کودک فقط با خیال محدود می شود.

 

آموزش کودکان خردسال با استفاده از تخته سفید تعاملی می تواند جذاب و هیجان انگیز کلاس رباتیک کودکان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد