برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

مشاوره کودک و نوجوان

آنها همیشه رفلکس نوشیدنی ندارند حتی در هنگام تشنگی ، یا همیشه آب در دست ندارند

آنها اغلب مشاوره کودک و نوجوان در حال حرکت هستند (بازیها ، ورزشها ...) ، با این وجود فعالیت بدنی باعث کاهش آب می شود 1

نوزادان ، حتی بیشتر از کودکان ، به دلیل عوامل مختلف در معرض کم آبی هستند:

آنها به دلیل عدم بلوغ کلیه توانایی محدودی در دفع مایعات و تمرکز ادرار دارند

آنها احتمال کمتری در ابراز احساس تشنگی دارند ، اطرافیان آنها لزوما نمی دانند که چگونه پیام های تشنگی خود را رمزگشایی کنند ، که اغلب با گرسنگی اشتباه گرفته می شوند

متابولیسم انرژی آنها بالا است

بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که به خوبی هیدراته شده اند.

نیازهای خاص آب

در نوزادان تازه متولد شده ، از 0 تا 6 ماهگی ، نیاز آب به طور معمول با شیر مشاوره کودک و نوجوان مادر یا شیر خشک ، به استثنای گرمای شدید ، یا شروع تب یا اسهال در جایی که مصرف آب کم است ، تامین می شود.

در دوران کودکی ، نیاز آب به گروه سنی و جنسیت متفاوت است. به طور متوسط ​​20 تا 30 درصد آب مصرفی از طریق غذا و 70 تا 80 درصد از نوشیدنی ها تأمین می شود.

نقش کودکان و نوجوانان در پویایی اپیدمی کوید -19 یک س centralال اصلی است. چه خطراتی برای ابتلا به این بیماری و انتقال آن به عزیزانشان وجود دارد؟ مشاوره کودک و نوجوان پاسخ به ویژه هنگامی ایرانیان سایبر که مدارس ، کالج ها و دبیرستان ها در 2 نوامبر بازگشایی شدند ، یک تغییر مهم نسبت به اولین قفل است.

در مورد بروز بیماری چطور؟ در کل ، موارد اطفال سهم اندکی (از 1٪ به 5٪) از کل موارد Covid-19 در سراسر جهان را نشان می دهد ، آژانس امنیت بهداشت عمومی بهداشت عمومی فرانسه (SPF) در ماه آگوست گفت. یافته های به اشتراک گذاشته شده توسط گزارش مرکز اروپا برای پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) - ارگان اتحادیه اروپا - منتشر شده در ماه اوت. در فرانسه ، از اول مارس ، حدود 2000 کودک زیر 14 سال در بیمارستان بستری شده اند که کمتر از 1٪ کل بستری ها در بیمارستان است. طبق تاریخ اپیدمیولوژیک SPF ، از تاریخ 3 نوامبر ، 130 نفر در بیمارستان به دلیل این عفونت بستری بودند ، از جمله 21 نفر در مراقبت های ویژه. سه مرگ باید تأسف بخورد.

"جنگ جنبش"

"در حال حاضر یک اجماع گسترده وجود دارد که می گویند کودکان کمتر در معرض عفونت هستند مشاوره کودک و نوجوان ، یک بار آن را انتقال می دهند و از آنجا که منشا زنجیره انتقال نیستند" ، توضیح داد ، در 26 اکتبر ، دکتر اپیدمیولوژیست دانیل لوی-برول ، رئیس بخش واحد عفونتهای تنفسی با SPF ، در یک دوره اپیدمیولوژیک ، براساس درسهای انجام شده و تجربیات از کشورهای دیگر.

"ارقام ارائه شده توسط SPF و وزارت آموزش ملی این امکان را فراهم می کند که بازگشت به مدرسه با فرار همه گیر معلمان یا دانش آموزان ارتباط نداشته باشد" ، نشان دهنده سندی است مشاوره کودک و نوجوان که توسط این راهنمایی کودک و نوجوان شرکت به وزارتخانه ها ارسال شده است. Française de Paediatrie (SFP) ، که ما مشورت کردیم. طبق این داده ها ، در اواسط ماه اکتبر فقط 0.2٪ کلاسها تعطیل بودند که همه سطوح با هم ترکیب شده بودند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد