برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

مشاوره برای کودک و نوجوان

همچنین بخوانید "موج دوم اینجاست و خشونت بار است": هشدار دولت در کمتر از یک هفته پس از تشکیل مجدد برنامه

رابرت مشاوره کودک و نوجوان کوهن ، متخصص بیماری های عفونی کودکان در بیمارستان بین جمعی کرتیل ، معاون رئیس SFP ، یکی دیگر از عناصر "میزان مثبت برای افراد زیر 15 سال کمتر از 10٪ است ، در حالی که در جمعیت عمومی تقریباً به 20٪ می رسد". . نویسنده یک مطالعه اطمینان بخش در تابستان امسال ، او مایل است این کار را با توجه به سرعت جدید گردش ویروس تکرار کند. رابرت کوهن می گوید: "شما باید سازگار شوید ، این یک جنگ تحرک است ، نه یک جنگ خندق."

شما 72.33٪ از این مقاله را برای خواندن دارید. بقیه فقط برای مشترکان است.

پیشگیری از استعمال دخانیات در کودکان و نوجوانان: تمرین و توصیه های سیاستی

استعمال دخانیات همچنان مهمترین دلیل قابل پیشگیری مرگ در سراسر مشاوره کودک و نوجوان جهان است. در واقع ، سالانه تقریباً شش میلیون نفر جان خود را از دست می دهد. (1) در سال 2013 ، 14.6 درصد کانادایی های بالای 15 سال (تقریباً 4.2 میلیون نفر) سیگاری های فعال بودند. حدود 15٪ از کودکان کانادایی در خانه در معرض دود دست دوم قرار دارند. (2)

در کانادا ، از اوایل دهه 1990 میزان سیگار کشیدن در همه گروه های سنی به طور مداوم کاهش یافته است ، اما به نظر می رسد اکنون در حال کاهش است. سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض دود سیگار شخص ثالث ایرانیان سایبر همچنان مهمترین نگرانی های بهداشت ملی است. سیگار کشیدن هر ساله بیش از 37000 کانادایی را به کام مرگ می کشاند ، شش برابر بیشتر از تصادفات اتومبیل ، خودکشی ، قتل و ایدز در مجموع. با محبوبیت روزافزون سیگارهای الکترونیکی (Vaping) ، اعتیاد مشاوره کودک و نوجوان به نیکوتین همچنان یک موضوع مهم و موضعی است. در این رابطه ، به مقاله موقعیت CPS سیگارهای الکترونیکی مراجعه کنید: آیا ما سیگار کشیدن را در حالت عمومی طبیعی می کنیم؟ 

در این بیانیه موضع بحث در مورد راهکارهای جلوگیری از استعمال دخانیات در کودکان و نوجوانان و در مورد مداخلات ممکن است در محیط مراقبت های بهداشتی ارائه شود. رویکردهای مربوط به مدیریت ترک سیگار در نوجوانان در بخش عملی "راهکارهای ارتقا سیگار در نوجوانان" بحث شده است ، که در این شماره نیز منتشر شده است.

قابل اعتماد و متخصص:

اهمیت: نگرانی های شخصی مشاوره کودک و نوجوان و نگرانی های بهداشت عمومی

کاملاً مشهور است که استعمال سیگار خطر ابتلا به بیماری های مختلف و مشکلات سلامتی از جمله ریه ، مثانه ، روده بزرگ ، مری ، کلیه ، حنجره ، دهان ، گلو و سایر سرطان ها ، عفونت های تنفسی ، دیابت و بیماری عروق کرونر قلب را افزایش می دهد. میزان خطر متناسب با تعداد پاکت های سیگار دودی (3) و با تجمع اثرات سمی بر رگ های خونی کوچک ، که به ریزش مو ، ایجاد چین و چروک و خطر ابتلا به اختلال راهنمایی کودک و نوجوان نعوظ کمک می کند ، افزایش می یابد. (4) اثرات منفی در مورد سیگار کشیدن در دوران بارداری در بیانیه موضع CPS در مورد استفاده از دخانیات و سو People استفاده مشاوره کودک و نوجوان در بین افراد بومی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد