برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش کامپیوتر کودکان

آموزش و پرورش کلید رشد سالم مردم و ملت آنها است. ارائه این به کودکان اطمینان حاصل خواهد کرد که نسل های آینده آنها می توانند به آینده آموزش کامپیوتر کودکان ای روشن تر نگاه کنند.

 

 برای دستیابی به این هدف ، ما در بنیاد Ri'ayah به دنبال کمک های شما هستیم ، که برای کمک به ما در تحقق این هدف شایسته ضروری است.

معلمان با کیفیت

هدف ما آموزش مربیانی است که می توانند به مناطق فقیر ، آسیب دیده و دور افتاده در لیبریا بروند و با والدین و سرپرستان کودکان همکاری کنند

 تا آنها را ترغیب به تحصیل کنند

 - معلمان واجد شرایط ، که می توانند نه تنها مدرسه آموزش کامپیوتر کودکان عالی ، بلکه دبیرستان را نیز تدریس کنند. موضوعات مدرسه برای آماده سازی دانش آموزان برای گذراندن آزمونهای ورودی دانشگاه و تجارت ، آنها را قادر می سازد تا اهداف شغلی مانند پرستاری و روزنامه نگاری ، مکانیک و کشاورزی را دنبال کنند.

 

 با تغذیه مناسب و مراقبت های بهداشتی در کنار یکدیگر ، ما جامعه ای را ایجاد خواهیم کرد که برای یادگیری ایمن است و انگیزه آن را دارد ایرانیان سایبر تا به سوی آینده ای موفق تلاش کند.

 

شما آموزش کامپیوتر کودکان می توانید کمک کنید

در بنیاد Ri’ayah ، هدف ما فراهم کردن ابزارها و فرصتهای آموزشی برای کودکان است که آنها را به فکر کردن و رهبران آینده مستقل تبدیل می کند.

آموزش و پرورش کلید آنها در ساختن یک فردای بهتر است. کمک های مالی شما به آنها کمک می کند تا دریچه ای برای آینده ای روشن تر بگشایند.

مبانی کامپیوتر

دوره های آموزشی کودکان در زمینه اصول کار با کامپیوتر نوعی آشنایی با فناوری آموزش کامپیوتر کودکان اطلاعات است. اصول سواد رایانه ای ، حداقل مهارت در کار با ویندوز ، برنامه های اداری Word ، Excel و Power Point به کودکان آموزش داده خواهد شد.

 

 "متخصصان فناوری اطلاعات" کامل در اینجا آموزش نمی بینند ، با این حال ، در واقع ، این حداقل توانایی های رایانه ای لازم برای یک فرد مدرن است.

 

توسعه آموزش رایانه کودکان و برنامه  نویسی

توسعه آموزش کامپیوتر کودکان دهندگان در ایجاد برنامه های رایانه ای ، برنامه ها ، بازی ها ، الگوریتم ها ، سایت ها و غیره مشغول هستند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد