برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش کامپیوتر کودکان

 عدم یادگیری مهارت های رایانه ای می تواند توانایی دانش آموز برای ورود به دانشگاه یا استخدام پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان آموزش کامپیوتر کودکان را با مشکل روبرو کند.

 اگرچه لازم نیست که آموزش علوم کامپیوتر گسترده باشد ، اما باید به دانش آموزان یاد داده شود که می توانند تکالیف را با رایانه انجام دهند یا آنها را برای استفاده در محیط کار آماده کنند.

 

درباره اجزای رایانه توضیح دهید. اصطلاحات مناسب اجزایی مانند ماوس ، صفحه کلید و مانیتور را به دانش آموزان آموزش دهید 

، زیرا ممکن است همه کودکان با آنها آشنا نباشند. این نحوه روشن کردن رایانه و همچنین نحوه دوبار کلیک ماوس برای باز کردن اسناد و برنامه ها را نشان آموزش کامپیوتر کودکان می دهد.

 

شبکه جهانی وب را به آنها نشان دهید. نحوه گشت و گذار در اینترنت و مشاهده صفحات وب را به دانش آموزان می آموزد و به آنها نحوه راه ایرانیان سایبر اندازی مرورگر وب را نشان می دهد.

 این روش نحوه تایپ کردن آدرس وب خاص و همچنین استفاده از موتورهای جستجوی بزرگ مانند Google و Bing برای یافتن وب سایت ها را نشان می دهد. برای مسدود کردن وب سایت های نامناسب ، کنترل والدین را فعال کنید.

 

مهارت آموزش کامپیوتر کودکان های صفحه کلید را بیاموزید. دروس تایپ را ارائه می دهد که با حروف پشت سر هم شروع می شوند و به کل کلمات و عبارات منتقل می شوند.

 به دانش آموزانی که از مهارت تایپ خود اطمینان بیشتری دارند اعداد و نمادها را اضافه کنید. دانش آموزان را تشویق کنید که میزان خطای خود را کاهش دهند

 و در عین حال سرعت خود را با بازی ها و مسابقات بین کودکان افزایش دهند.

یک تکه کاغذ چاپگر را بالای دست دانش آموز قرار دهید تا عادت کند هنگام تایپ کردن به جای صفحه کلید ، به صفحه کامپیوتر نگاه کند.

 

یک نمای کلی از یک برنامه اضافی ارائه می دهد. برنامه های متنوعی که برای استفاده در رایانه در دسترس هستند را به دانش آموزان نشان آموزش کامپیوتر کودکان دهید.

 آموزش یک آموزش رایانه کودکان برنامه پردازش کلمه به آنها امکان می دهد اسناد و مدارکی بنویسند و بعداً برای کار در مدرسه به آن نیاز خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد