برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش کامپیوتر کودکان

بپرسید آیا شما هم می توانید بازی کنید. پدر و مادر بودن به این معنی نیست که نمی توانید در این سرگرمی شرکت کنید. بگذارید فرزندتان بازی را به شما "آموزش" دهد.

 سعی کنید برنامه هایی را پیدا کنید که به کودک امکان تصمیم گیری و آزمایش چیزهای جدید مانند انتخاب گرافیک پس زمینه و شخصیت ها را می دهد.به کودک خود اجازه ندهید آموزش کامپیوتر کودکان به هیچ سایت بازی که قبلاً آن را بررسی و تأیید نکرده اید ، دسترسی پیدا کند.

مالکیت و استفاده از رایانه در سالهای اخیر به سرعت در حال افزایش است. با این حال ، آموزش های آگاهی بخشی در مورد استفاده صحیح از رایانه شامل نمی شود.

 

اینترنت از نظر دسترسی به اطلاعات یک سیستم بسیار مفید است. با این حال ، به دلیل تبلیغات و وب سایت های بد در اینترنت ، کودکی که سعی در انجام تکالیف دارد

 ممکن است ناگهان خود را در سایت هایی با محتوای جنسی یا خشونت پیدا کند. در این صورت ، شما باید برای استفاده صحیح از اینترنت با فرزندان خود صحبت آموزش کامپیوتر کودکان کنید و مناسب بودن سایتهایی را که مرتباً بازدید می کنند

 بررسی کنید. اگر کودک شما در سنین جوانی است ، نباید اجازه دهید از آن به تنهایی استفاده کند ، باید برای استفاده صحیح در کنار او باشید.

 

وقتی خانواده ها برای فرزندان خود کامپیوتر و دسترسی به اینترنت خریداری می کنند ، نباید فکر کنند که وظایف آنها تمام شده آموزش کامپیوتر کودکان است. آنها باید یاد بگیرند که حداقل از اینترنت و رایانه چگونه استفاده کنند تا بتوانند "بازرسی" کنند تا از آنها در برابر امنیت محافظت کنند. خطرات اینترنت.

 

استفاده از کودکان دبستانی در اینترنت بسیار مهم است. بسیار مهم است که خصوصیات رشد کودک خود را در سنین 6 تا 13 سال بدانید و بر این اساس آنها را راهنمایی کنید.

 

کودک 6 ساله برای آموزش کامپیوتر کودکان کشف و کنجکاوی باز است. کودکان در این سن در پیروی از قوانین تعیین شده مشکل چندانی ندارند. استفاده از اینترنت یا کامپیوتر به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت ایده آل است برای کودک 6 ساله که مدرسه را شروع می کند.

 

در سن 7،8،9 سالگی علاقه به اینترنت و رایانه بسیار زیاد است. از آنجا که این کودک سنی تمایل به مخالفت دارد ، ممنوعیت ها توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. بنابراین بهتر است

 به جای اینکه مستقیماً تحریم کنید ، با صحبت کردن مجاب شوید. زمان ایده آل استفاده از اینترنت کودکان در این محدوده سنی بین 1.5-2 ساعت است.

 

           کودکان 10 ، 11 ، 12 ، 13 ساله اکنون دانش زیادی در مورد اینترنت و رایانه دارند. در این دوره روابط اجتماعی و دوستی از اهمیت بیشتری برخوردار است و سایت های چت و سایت های دوستی علاوه بر بازی آموزش کامپیوتر کودکان اهمیت پیدا می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد