برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش بازی سازی به کودکان

برای یادگیری اسکرچ نیازی آموزش بازی سازی به کودکان  به مهارت های کامپیوتری ندارید. شما منابع اینترنتی رایگان زیادی در اختیار دارید تا آن را با فرزندان یا دانش آموزان خود یاد بگیرید و لحظات سرگرم کننده و غنی را با آنها به اشتراک بگذارید.

برای شروع ساخت بازی های ویدئویی Scratch کافی است یک حساب Scratch ایجاد کرده و با رایانه یا رایانه لوحی خود وارد آدرس https://scratch.mit.edu/ شوید. "

راه ایده آل برای شروع برنامه نویسی با Scratch ساخت بازی ها و پروژه های کوچک است که در آن کودکان می توانند به خلاقیت خود اختیار دهند. در این راهنما ما نحوه توسعه یک بازی ویدئویی در Scratch را به عنوان راهی برای کودکان برای یادگیری آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه نویسی توضیح می دهیم ، زیرا آنها هم از ایجاد و هم بازی با آن لذت خواهند برد.

ما پیشنهاد می کنیم که ایجاد یک بازی ویدئویی را در سه مرحله سازماندهی کنیم تا کودکان عادات مفید برنامه ریزی و سازماندهی را هنگام توسعه یک پروژه ، که می تواند یک بازی ویدئویی یا هر نوع دیگری باشد ، به دست آورند. این تقسیم پروژه به مراحل و وظایف مبتنی بر تکنیک "تقسیم و تسخیر کنید" است ، که هدف آن کاهش پیچیدگی یک پروژه به کارهای کوچکتر است که به راحتی انجام می شود.

ما قصد داریم از یک بازی ویدئویی نمونه برای نشان دادن مراحل ایجاد آن استفاده کنیم که نام آن "نیکو حشرات را جمع می کند" است ، شاید اگر می خواهید قبل از خواندن آن کمی آن را بازی کنید ، اگر اینگونه است پیوند آن را فشار دهید.

1. مرحله اول ایجاد ایده بازی ویدیویی خواهد بود

در این مرحله به س questionsالات زیر پاسخ داده می شود: نام بازی ویدیویی چیست؟ ایده بازی ویدئویی از کجا می آید؟ هدف بازی های ویدئویی چیست؟  آموزش بازی سازی به کودکان چگونه در بازی های ویدئویی برنده و چگونه بازنده هستید؟ ایرانیان سایبر  به کسانی که قصد بازی با آن را دارند چه دستورالعملی می دهید؟ بازی ویدئویی در چه سناریویی اتفاق می افتد؟ چه شخصیت هایی در بازی ویدئویی ظاهر می شوند و هر کدام از آنها چه اقداماتی را انجام می دهند؟ از فرزندان یا دانش آموزان خود بپرسید که آیا ایده ای برای ساختن یک بازی ویدیویی دارند یا خیر و به آنها بگویید که این سوالات را تکمیل کنند.

برای ایجاد ایده بازی ویدئویی نمونه ، ما از طرح فصل "در مورد شکار ببر در حال سگ" از کتابی که من به نام "نیکو ، کارآگاه کوچک" نوشته ام ، الهام گرفته ایم. در این فصل یک گربه در محله وجود دارد ، به نام "Michifú" ، که برای دم کشیدن در باغ خانه نیکو استفاده می شود. ماموریت نیکو این است که گربه را از دفع مدفوع منصرف کند تا مادرش بتواند عصبانیت او را کنار بگذارد. می توانید از هر  آموزش بازی سازی به کودکان کجا ایده ای برای یک بازی ویدیویی دریافت کنید. من مطمئن هستم که فرزندان یا دانش آموزان شما با ایده های سرگرم کننده ای که به ذهنشان می رسد شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

وقتی به بچه های خود در حال بازی های ویدئویی نگاه می کنید ، ممکن است نگران باشید که آنها وقت و انرژی خود را به طور منفعلانه به صفحه خیره می کنند و دکمه ها را فشار می دهند. اما اگر زمان بازی آنها در واقع یک خروجی خلاق بود که تخیلات آنها را تقویت می کرد ، چه می شد؟ بیشتر و بیشتر بازی ها ، برنامه ها و وب سایت ها به کودکان در سنین کودکی اجازه می دهند تا هر چیزی را که فکر می کنند ایجاد کنند - و نیازی به زمان زیادی ندارد. حتی بهتر آموزش بازی سازی به کودکان  از این ، اکثر این ابزارها نیازی به برنامه نویسی ماهر یا متخصص کامپیوتر در طراحی و ایجاد تجربه های خلاقانه و سرگرم کننده ندارند.

 

این که آیا فرزندان شما از ایجاد عناصر سرگرم کننده جدید بازی ، ویرایش محتوای بازی موجود یا طراحی کامل بازی های خود از ابتدا لذت می برند ، این برنامه ها می توانند به نمایش ایده های آنها کمک کنند.

 

موارد سرگرم کننده ایجاد کنید

 

Blox 3D Junior ، 5 سالگی. اگرچه Blox 3D Junior به عنوان یک اسباب بازی مدل سازی در نظر گرفته می شود ، بازیکنان می توانند اشیاء سه بعدی پیکسله شده را به دلخواه ایجاد ، تخریب و متحرک کنند. انتخاب آموزش بازی سازی به کودکان  و درک عناصر طراحی آسان است ، و همه از بچه ها تا بزرگسالان از ایجاد و تجزیه موجودات دیجیتالی در عرض چند ثانیه لذت خواهند برد.

مناسب برای: کودکانی که به ساختن و شکستن مدلهای سه بعدی مانند Legos دیجیتال علاقه دارند.

خوب است بدانید: بازیکنان می توانند با ضربه زدن روی صفحه تبلت با یک انگشت آموزش بازی سازی به کودکان  ، مدل ها را کنترل کرده و آنها را بسازند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد