برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی کودکان

هیچ رازی نیست که فناوری جزئی برنامه نویسی کودکان جدایی ناپذیر از زندگی ما است. بسیاری از والدین متوجه می شوند که کودکان مدرن خیلی زود شروع به استفاده از وسایل الکترونیکی می کنند و کار با کامپیوتر را خیلی راحت یاد می گیرند.

 

با این حال ، حتی اگر کودک وقت زیادی را در کامپیوتر بگذراند این بدان معنا نیست  برنامه نویسی کودکان که او از آن به نفع خود استفاده می کند. استفاده از رایانه و استفاده صحیح از رایانه موارد مختلفی است و مورد اول لزوماً به معنای مورد دوم نیست.

 

دوره های رایانه ای این مشکل را حل می کنند - پس از گذراندن دوره های خوب ، کودک شما حداقل سواد کامپیوتر را افزایش می دهد ، علاوه بر این ، او برای مدرسه آمادگی بیشتری خواهد داشت و حتی دانش اولیه را برای یک حرفه آینده دریافت می کند ، زیرا امروزه تقریباً هیچ تخصصی بدون کامپیوتر کامل نیست.

و اگر کودک شما می داند چگونه از کامپیوتر به درستی استفاده برنامه نویسی کودکان  کند ، این به او کمک می کند تا نه تنها در مدرسه بهتر عمل کند ، بلکه وقتی بزرگ شد درآمد خوبی کسب کند.

 

کاهش خطر اعتیاد به رایانه

 

هیچ رازی نیست که امروزه بسیاری از بزرگسالان و نوجوانان به کامپیوتر و سایر وسایل معتاد می شوند. وظیفه والدین این است که هر کاری ممکن است انجام دهند تا محیط مجازی جایگزین واقعیت نشود.

 

و هر چقدر هم متناقض به نظر برسد ، یکی از راه های جلوگیری از اعتیاد به برنامه نویسی کودکان رایانه این است که از همان کودکی به کودک بیاموزید چه فرصت ها و جهاتی در دنیای فناوری اطلاعات وجود دارد (از جمله با کمک رباتیک ،ایرانیان سایبر  مدل سازی ، دوره های رایانه و آموزش برای کودکان).

 

صرفه جویی در وقت والدین

 

فن آوری های مدرن خیلی سریع در حال پیشرفت هستند و اگر والدین متخصص فناوری اطلاعات نباشند ، ممکن است خودشان ندانند که در مورد استفاده از وسایل الکترونیکی چه چیزی را به کودک آموزش دهند. با فرستادن دانشجویی برای آموزش توسط متخصصان ، این مشکل را حل خواهید کرد - و می توانید نفس راحتی بکشید.

 

    رمز موفقیت آینده

 

مخفی نیست که کار در زمینه فناوری اطلاعات یکی از امیدبخش ترین هاست ، هم از نظر درآمد و هم از نظر چشم انداز.  برنامه نویسی کودکان به عنوان مثال ، متوسط ​​حقوق یک برنامه نویس در اوکراین بیش از 1000 دلار است و برای برخی از موقعیت ها به سه هزار دلار یا بیشتر می رسد. ناگفته نماند که برنامه نویسان و متخصصان فناوری اطلاعات اوکراینی در خارج از کشور تقاضا دارند و در صورت تمایل می توانند برنامه نویسی کودکان  در هر کشور توسعه یافته کار پیدا کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد