برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

ریاضی در برنامه نویسی1

برنامه نویسی ریاضی پیشرفت ریاضی در برنامه نویسی  های مهمی را در کل کارایی ، تضمین کیفیت و کاهش هزینه سالانه (TAC) فرآیندهای صنعتی متعدد و همچنین حل بسیاری از مشکلات مدیریت زنجیره تامین نشان داده است. گونزالز-سیلوا و هرناندز (1996) بیان می کنند که در بخش سلامت مهندسان پزشکی (BE) وظیفه دارند که تأمین مالی و ایجاد پروتکل هایی برای نگهداری دوره ای پیشگیرانه (PM) و جایگزینی تجهیزات پزشکی را تشویق کنند. تکنیک های بهینه سازی مدیریت صحیح و کارآمد بیمارستانها و مراکز تصویربرداری پزشکی (H & MIC) را ارتقا می بخشد. امروزه ، برنامه و برنامه PM کارآمد برای نگهداری تجهیزات و تجهیزات پزشکی (MED) بسیار مهم است. در مکزیک ، راه حل های ابتکاری هنوز در بسیاری از بخش های کار مورد پسند است. فقدان اطلاعات ریاضی در برنامه نویسی  و انتشار تکنیک های بهینه سازی در شرکت های کوچک به دلیل درک آنها به عنوان هزینه های بزرگ و غیر ضروری است. خدمات PM معمولاً توسط سه بازیگر مختلف در H & MIC ارائه و انجام می شود:

 

ارائه دهنده یا تولید کننده MED ها ، زمانی که ضمانت نامه دستگاه هنوز معتبر است.

 

شرکتهای مستقل (برون سپاری) برای این ریاضی در برنامه نویسی  سرویس خاص استخدام شده اند.

 

گروه مهندسی پزشکی پزشکی بیمارستان یا مرکز.

 

این مقاله یک مطالعه موردی از یک شرکت برون سپاری است ، دومین گزینه در لیست بالا. شرکت برون سپاری خدماتی را برای نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی MED ها در سیزده H & MIC ارائه می دهد. با این حال ، این شرکت فاقد پروتکل هایی ریاضی در برنامه نویسی برای برنامه ریزی بهینه است که زمان و هزینه های مربوط به انجام PM را به حداقل برساند. قبل از انجام مطالعه بهینه سازی ایرانیان سایبر ، این شرکت مسیرهای خود را تنها با ملاحظات ابتکاری تعیین می کرد.

 

به طور کلی ، هزینه کل سالانه برای تهیه PM از سه جزء تشکیل شده است:

 

حمل و نقل (استفاده از خودرو و سوخت)

 

حقوق و دستمزد (که بستگی به تعداد مهندسان در جاده دارد)

 

قطعات (تعویض قطعات دستگاه ها)

 

دو جزء اول بستگی مستقیم به فاصله بین H & MIC ها دارد. ریاضی در برنامه نویسی  این مطالعه با هدف به حداقل رساندن هزینه افزایش سفارشات PM انجام می شود. هزینه تابعی از زمان سفر (فاصله/سرعت متوسط) و زمان افزایش سفارش است. برنامه بهینه برای MP واقعی در کارهای بعدی ارائه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد