برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش رباتیک مبتدی

زبان انگلیسی. ارسال شده توسط دانشگاه فناوری کوئینزلند قیمت: رایگان ، گواهینامه - 79 دلار. یادگیری ماشین ، هوش مصنوعی دوره مقدماتی هوش مصنوعی معرفی دوره آنلاین آموزش رباتیک مبتدی هوش مصنوعی دوره مقدماتی هوش مصنوعی

دوره "شبکه های عصبی" دوره آنلاین "شبکه های عصبی". به عنوان بخشی از این دوره ، دانش آموزان با مبانی نظری و عملی شبکه های عصبی مصنوعی آشنا می شوند. دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه از شبکه های عصبی برای حل طیف وسیعی از مشکلات در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنند.

دوره های یادگیری ماشین از دانشگاه واشنگتن مجموعه 6 دوره "یادگیری ماشین" از دانشگاه واشنگتن. تجربه عملی با یادگیری ماشین در پایان دوره اول آموزش رباتیک مبتدی ، نحوه پیش بینی قیمت خانه ، تجزیه و تحلیل احساسات کاربران و نحوه استفاده از روش های یادگیری ماشین در زمینه های مختلف را خواهید آموخت.

زمان: 6 هفته ، شروع شده در 25 دسامبر 2017 ، شما هنوز هم می توانید بپیوندید. زبان انگلیسی. نویسندگان: امیلی فاکس ، کارلوس گوسترین. قیمت: 2 885 ₽ در ماه ، دوره آزمایشی رایگان است.  دوره یادگیری ماشین از دانشگاه استنفورد

دوره آنلاین "یادگیری ماشین" از دانشگاه استنفورد. در این دوره ، با م الگوریتم های یادگیری ماشین آشنا می شوید ، در کاربرد عملی آنها تجربه کسب می کنید ، نه تنها مبانی نظری یادگیری ماشین ، بلکه دانش عملی را نیز یاد می گیرید ، با بهترین شیوه های نوآورانه دره سیلیکون در زمینه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی آموزش رباتیک مبتدی این دوره مقدمه ای گسترده برای یادگیری ماشین ، داده کاوی و تکنیک های آماری برای تشخیص الگو ارائه می دهد.

زمان: 7 هفته ، شروع شده در 25 دسامبر 2017 ، شما هنوز هم می توانید بپیوندید. زبان انگلیسی. نویسنده: اندرو نگ. قیمت: رایگاندوره یادگیری ماشین در  درجه مهندسی یادگیری ماشین آنلاین نانو. این برنامه به شما می آموزد که چگونه مهندس ایرانیان سایبر یادگیری ماشین شوید ، از پیش بینی استفاده کنیدررمدل های فنی در زمینه هایی مانند امور مالی ، مراقبت های بهداشتی ، آموزشی و غیره.

مدت زمان: 6 ماهزبان انگلیسی. نویسندگان: آرپان چاکرابورتی ، دیوید جوینر ، لوئیس سرانو ، سباستین ترون ، وینسنت وانوک ، کتی مالون. قیمت: آموزش پرداخت می شود ، 2 جلسه رایگان وجود دارد. مکاترونیک و رباتیک دوره آنلاین "نوآوری در صنعت: آموزش رباتیک مبتدی مکاترونیک و روباتیک" یک دوره از دانشگاه تومسک است که برای دانشجویان تخصص های فنی و هر کسی که علاقه مند به رباتیک است طراحی شده است.

این دوره به شما کمک می کند تا مسیر مشخصی را انتخاب کرده و مطالعه کنید: مطالعه ساختار و سینماتیک ربات ها ، درایوهای ربات ها ، کنترل و برنامه نویسی ، سازماندهی تولید روباتیک ، طراحی قطعات ساخت کامپیوتر در دستگاه های

و غیره. فیزیک و ریاضیاتبرنامه: یادگیری اصول رباتیک و مکانیک مطالعه عملکرد مکانیسم ها و قطعات الکترونیکی مونتاژ روبات ها در موضوعات مختلف (از خانگی تا تخصصی) ایجاد و حفاظت از پروژه خود شمایادگیری اصول برنامه نویسی

برنامه نویسی تاسیسات روباتیک بر اساس پلت  شرکت در مسابقات رباتیک در پایان هر واحد دانشجویی ، دانش آموز گواهینامه دریافت می کند کلاسها پشتکار و توجه را آموزش می دهند ، به کودک می آموزند آموزش رباتیک مبتدی که در کار خلاق باشد و دانش به دست آمده را در عمل به کار گیرد.

این دوره دانش عمیقی از برنامه نویسی در محیط E ، درک اصول اساسی رباتیک و دانش مکانیک را ارائه می دهد. کلاسها به صورت گروهی تا 6 نفر برگزار می شود. ادوروبوت ها مجموعه ای از آموزش های ویدئویی در زمینه رباتیک بر اساس سازنده. دوره آموزشی برای مبتدیان طراحی شده است و نیازی به دانش ورودی خاصی ندارد. نویسنده یک معلم رباتیک اولگ آموزش رباتیک مبتدی گورنوف است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد