برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برای کودکان درک این دستورالعمل ها آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای نمایش عادلانه و محترمانه است.

 

همانطور که کودکان شروع به انجام ورزش های جوانان می کنند، آنها شروع به یادگیری اصول نگرش برای کودکان می کنند. البته این دلیل خوبی برای ورود جوانان به ورزش های گروهی است.

 

برای بازیکنان مبتدی، زدن شوت های بزرگ با یک تیم تهاجمی بعد از بازی ممکن است شاهکار کوچکی نباشد، بهترین چیز نیست. اما زمان ها مانند زمین زدن برای بازی واقعی است.

 

با جوانان ما در مورد این 10 موضوع اصلی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان این ورزش از سنین 5 و 6 سالگی صحبت کنید و گفتگو را همانطور که پیش می آید و همچنین بازی رقابتی ادامه دهید.

 

1. با قوانین شروع کنید.

آنها آنجا هستند تا مطمئن شوند که بازی منصفانه و سرگرم کننده است و از بازیکنان (و رئیسان) به خوبی مراقبت می کنند. بنابراین شکستن اینها علاوه بر فریب می تواند خطرناک باشد. همچنین، برندگانی که تقلب را دریافت کردند، در برنده شدن بزرگ آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مهارت خاصی نداشتند.

 

2. بازیکن تیم.

شرکت در یک انجمن به معنای داشتن قلب خوب است و فکر نکردن به اینکه قوانین و سیاست ها در مورد شما صدق نمی کند. این همچنین به معنای به اشتراک گذاشتن فضا است، بنابراین دستبند و شکوه را نگیرید. یک مربی خوب قطعا باید فرصت هایی را برای بازیکنان فراهم کند ایرانیان سایبر تا در کنار یکدیگر به نفع تیم کار کنند.

 

3. یک دوست خوب

اگر دوستی بمیرد، اشتباه است، غم انگیز است. هرگز هیچ یک از اعضای جامعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را به خاطر از دست دادن یک بازی، دادن علامت یا اشتباه متهم یا توهین نکنید.

 

وقتی به عنوان یک تیم موفق می شوید، به عنوان یک تیم بازنده می شوید.

 

4. اشتباهات خود را بپذیرید.

اگر شما کسی هستید که تابلو را می شکند، بدون تلاش برای اظهار نظر اصلاحی یا تغییر اطلاعات به دیگران، مسئولیت را بپذیرید. داوطلب در یادگیری از اشتباهات مهارت دارد (و اگر معلم در تصحیح اشتباهات مهارت داشته باشد، به لحظات یادگیری روی می آورد).

 

5. از اطلاعات شکسته خودداری کنید.

صحبت کردن درباره شما و دوستانتان (حتی اگر نمی توانید آنها را بشنوید) برای آنها، بازی مورد علاقه شما و همچنین برای شما محترم است. این هم چیز بدی است. پس کلمات را خوب نگه دارید، آنها را برای خود نگه دارید.

 

آگهی

6. بگویید «متشکرم».

شما سزاوار این هستید که از معلم خود برای تمام زمانی که به گروه شما می دهد تشکر کنید. و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان همینطور مشاوران دیگر، از جمله دستیاران معلم، حامیان مالی، نامزدها و سایر مدیران.

 

7. از رهبران بخواهید که بازی ها را بهتر کنند.

هنگامی که والدین، برادران و خواهران، سایر اقوام و دوستان آموزش برنامه نویسی برای تماشای بازی شما می آیند، باید مطمئن شوند که از این نگاه لذت می برید. به آنها یادآوری کنید که اطلاعات (برای نامزدهای هر دو تیم، مربیان و مدیران) را مثبت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و دقیق نگه دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد