برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

این هدف با آموزش دانش آموزان در موضوعات زیر محقق شد:

 دیالکتیک که به «هنر گفتار» معروف است. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان معلمان شاگردان خود را با آموزش دو سخنرانی درباره یک ایده و متقاعد کردن به آنها آموزش دادند.

ریاضیات، موضوعاتی که شامل سایر موضوعات نجومی، نجومی، نجومی و نجومی بود.

بگو: «هنر بیان». به لیز آموزش داده شد که بتواند از طریق کلمه مخاطب را متقاعد کند. آماده سازی جوانان برای کار

Y یک سال موفقیت آمیز از برنامه اشتغال تابستانی (SYEP) را به پایان رساند که از 771 جوان و بزرگسال جوان با قرار دادن آنها در محل های کاری که نه تنها می توانستند در تابستان درآمد اضافی کسب کنند، بلکه مهارت هایی را برای آماده شدن برای کار آینده خود توسعه دهند، حمایت کرد. امسال، اداره جوانان و توسعه جامعه (DYCD)، آژانس شرکتی شهر که به SYEP پرداخت می کند، تصمیم گرفت رویکرد جدیدی را با جوانان در این برنامه اتخاذ کند، جایی که 14 و 15 سال سنینی هستند که قبلاً تجربه آموزشی و عملی کسب کرده اند. به استقرار آنها در محل کار. این خوب است که به Y's بیشتر در مورد مدیریت SYEP خود فکر کنیم، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زیرا از پتانسیل بی پایانی که یک تجربه SYEP معنی دار می تواند برای جوانانی که با آنها کار می کنیم در صورت داشتن فرصت هایی برای یادگیری و رشد، فراهم کند، آگاه هستیم.

 

شرکت کنندگان برنامه جوانان ما بر اساس علایق شغلی خود در چهار مسیر قرار گرفتند: مراقبت های بهداشتی، FIND (علم، فناوری، هنر، فناوری، و ریاضی)، تجارت غذا، و تئاتر و هنرهای نمایشی. برای رسیدن به این هدف، ما با گروهی از سازمان‌های نوآور که برنامه درسی را ارائه کردند، کار کردیم. در تجارت مواد غذایی، ما با پروژه Insurgo، یک آژانس محلی که با مزارع محلی و فروشگاه های مواد غذایی تجاری همکاری می کند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تا غذاهای سالم را برای جامعه مقرون به صرفه کند، شریک شد. نوجوانان ما در مسیر STEAM با STEM Kids NYC کار کردند، آژانسی که با Y در سایر برنامه های ما کار کرد، و یک توسعه دهنده نرم افزار STEM Kids NYC را برای بهبود دسترسی به آموزش تاسیس کرد. STEAM برای کودکان محروم .. گروه تئاتر ایرانیان سایبر و هنرهای نمایشی با هم همکاری کردند. با برنامه تئاتر مردم، که شرکتی را در منهتن شمالی تأسیس کرد که بر ارائه نمایش برای مهاجران و سایر جوامع فراموش شده متمرکز است. برای مسیر صنعت مراقبت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان های بهداشتی، انتخاب شراکت با بیمارستان پرزبیتریان نیویورک (NYPH) است، که ما همچنین از طریق مرکز جوانان بالای شهر با آنها کار می کنیم.

 

در طول این شش هفته، شرکت‌کنندگان این فرصت را داشتند که به‌طور حرفه‌ای سایه بزنند، پروژه‌هایی را توسعه دهند که در هفته آخر جلسه آموزشی خود ارائه شده‌اند، انواع مختلف کار را بررسی کنند، و یاد بگیرند که چگونه از همان ابتدا به یکدیگر متصل شوند. افراد حرفه ای مانند وکیل یک شرکت غیرمالی و قاضی قانون اجرایی با جوانان ما در مورد مسیرهای شغلی خود برای به دست آوردن رهبری و چشم انداز قوی صحبت کردند. و مدیر فروش خود ما، مردی سابقه ای به آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان عنوان یک رهبر جامعه دارد و معلم دبیرستان که در آن زمان به او گفته شد که این مشاغل مشابه شغل فعلی آموزش برنامه نویسی او هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد