برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برخی از پروژه های انجام شده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان توسط شرکت کنندگان به آنها کمک کرد تا مهارت های خود را توسعه دهند که به آنها در یافتن شغل در آینده و مسیر شغلی آنها در طولانی مدت کمک می کند. به عنوان مثال کد اساسی، توسعه بازی های مجازی و جشن ها، ساخت اپلیکیشن موبایل، طراحی وب سایت. ، ضبط صدا، طراحی گرافیکی، آموزش کمپوست سازی و ایجاد پلان ها و مدل های کف خانه در مسکن مقرون به صرفه. شرکت کنندگان SYEP ما در Food Business Path یک تجربه غذاخوری برای خانواده ها و سایر افراد جامعه علاقه مند ایجاد کردند که به آنها این فرصت را داد تا مشاغلی را که می خواستند توسعه دهند و در ایجاد طرح کسب و کار برای این منظور شرکت کردند. بیشتر این برنامه ها با موضوعات عدالت اجتماعی، مانند تغییرات آب و هوا، حقوق غذا، قلدری، و ایده های ضد مهاجر، مانند این وب سایت ضد قلدری که آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان توسط یک گروه ایجاد شده است، سروکار دارند.

 

در اینجا در Y، ما به اهمیت کارکنان خود در توسعه و تأثیر همه بر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  برنامه هایی که ایجاد می کنیم متعهد هستیم. تنها نگه داشتن جوانان در خیابان در حالی که در حال کسب درآمد هستند نیست. فرصت های توسعه شغلی را برای آنها فراهم می کند تا بتوانند به پتانسیل کامل خود دست یابند. به گفته مارتین یافه، مدیر ارشد برنامه ما، که به جوانان در مسیر شغلی مراقبت های بهداشتی گفت، بسیاری از جوانان عمو یا پدربزرگ ایرانیان سایبر و مادربزرگ خود را ندارند که اولین شغل خود را به آنها بدهند یا فرصت شروع کار را داشته باشند. ارائه شده توسط SYEP. او همچنین اشاره کرد که چگونه مادرا فینیکس ما که از مدیر گروه مدرسه پاره وقت به مدیر SYEP-Young People منتقل می‌شود، تعهد ما را به رشد در دفترمان، نه تنها برای شرکت‌کنندگان، بلکه برای کارکنان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ما نیز نشان می‌دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SYEP ما و اینکه چگونه می توانید شغل خود را ترک کنید یا برای یک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جلسه آموزشی تابستان آینده درخواست دهید، اینجا را کلیک کنید. انتخاب یک دانشگاه، یک محل تخصص - گام مهمی در زندگی هر ورودی است. در منطقه Tver، بسیاری از مدارس تحصیلات تکمیلی و موسسات آموزش متوسطه تخصصی ذهن خود را بر روی دانشگاه ایالتی Tver بسته اند، که طیف گسترده ای از مهارت ها را ارائه می دهد. یکی از دپارتمان ها یک سازمان یاد گرفته - تدریس است. او یکی از اعضای دانشگاه است. معلمان، مربیان، پزشکان و مربیان آینده حقوق آموزشی TSU را تولید می کنند. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان فارغ التحصیلان آموزش برنامه نویسی کارمند سریع ترین و دارای رتبه بندی بهترین شغل در بازار هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد