برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی کودکان

جاوا اسکریپت زبان پیشرفته تری برنامه نویسی کودکان برای کودکان است. این یک زبان برنامه نویسی رویه ای شی گرا است. جاوا اسکریپت برای برنامه های جلویی یا سرویس گیرنده است و اقدامات آن بر روی رایانه کاربر انجام می شود. از آنجایی که این زبان محبوب است، امکان پیاده سازی آن بر روی انواع مرورگرهای اینترنتی وجود دارد.

جاوا اسکریپت برای ایجاد برنامه های کاربردی وب پیچیده و تعاملی عالی است. و بنابراین، برای بچه‌هایی که می‌خواهند توسعه و طراحی اپلیکیشن و وب را دنبال کنند، مناسب است. پس از یادگیری Scratch، زبان های مشابه مانند Javascriptباید زبان برنامه نویسی بعدی کودکان برای یادگیری باشد.

جاوا

به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای کودکان، جاوا کمی پیشرفته تر از جاوا اسکریپت است. این زبان را به بهترین زبان برنامه نویسی برای دانش آموزان دبیرستانی تبدیل می کند. جاوا بسیار محبوب است و هر روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. مهمتر از همه، بیش از 90 درصد از شرکت های Fortune 500 از جاوا استفاده می کنند.

بنابراین، تحصیلات و فرصت های شغلی برنامه نویسی کودکان دانش آموز پس از یادگیری جاوا بهبود می یابد. توسعه مهارت های کدنویسی آنها در کالج و کسب تخصص و مدرک در علوم کامپیوتر به آنها کمک می کند تا از مزایای بیشتری بهره مند شوند.

به عنوان یک زبان تایپ شده ایستا، دانش آموز باید یک نوع متغیر را مشخص کند. به دلیل این ماهیت، برنامه های ساخته شده با جاوا پایدارتر هستند، می توان آنها را گسترش داد و به راحتی نگهداری کرد. این برای کودکان در سطح متوسط ​​برای طراحی موتورهای بازی، برنامه‌های اندروید و محیط‌های بک‌اند عالی است.

Minecraft یکی از این بازی ها است که بچه ها می توانند با استفاده از ایرانیان سایبر جاوا یاد بگیرند. به لطف Minecraft، آموزش این زبان کد برای بچه ها آسان و سرگرم کننده است. اگر فرزند شما امتحان AP علوم کامپیوتر می دهد، مطمئن شوید که یک دوره جاوا را انجام می دهد!

HTML + CSS

مخفف HTML HyperText Markup Language است. یک زبان برنامه نویسی که توسط تیم برنرز لی در دهه 1990 توسعه یافت. از آن زمان، به طور عمده در حال توسعه است. اساسا، HTML یک کد پنهان است و یک پل برنامه نویسی کودکان ارتباطی بر روی وب جهانی با نام مستعار www می سازد.

HTML توسط برنامه نویس با استفاده از برچسب ها به متن کار می کند. پس از آن، آنها یک صفحه وب ایجاد می کنند تا آن را با ساختارها و گرافیک ها تنظیم کنند.

به طور مرتبط، HTML شامل سه جنبه است: عنوان اصلی، پاراگراف، و لیست گلوله. در حالی که برای اجرای آن به نرم افزار خاصی نیاز نیست، HTML برای طراحی یک صفحه وب با استفاده از notepad در ویندوز یا TextEdit در صورتی که برنامه نویسی کودکان در مک هستید استفاده می شود.

از آنجایی که استفاده از آن آسان است، بچه ها می توانند این زبان کد را برای طراحی وب سایت ها در یک لحظه انتخاب کنند.

CSS مکمل HTML است زیرا برای استایل دادن به اجزای وب سایت های HTML استفاده می شود. چه حاشیه و رنگ فونت، عرض و ارتفاع، تصاویر و ویدئوها، پس‌زمینه، خطوط و موقعیت‌یابی، طرح‌های چیدمان، و انواع جنبه‌های بصری – CSS این کار را انجام می‌دهد!

به دلیل این ساختار، کودکان باید HTML و CSS را به طور برنامه نویسی کودکان مشترک یاد بگیرند. CSS همچنین به ذهن‌های جوان قدرت می‌دهد تا خلاق باشند و وب‌سایتی زیبا طراحی کنند که ترافیک بیشتری را جمع‌آوری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد