برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کلاس های تابستانی

ماتریس ساده 8-x-8 64 LED imagiCharm را می توان کلاس های تابستانی برای نمایش هزاران طرح مختلف مانند ایموجی ها، حیوانات خانگی دیجیتال، صورت ها و گل ها کدگذاری کرد.

کد نویسی بر اساس زبان قدرتمند پایتون است که یک ابزار سطح حرفه ای است اما محبوب است زیرا یادگیری آن پیچیده نیست. این جزء اصلی برنامه درسی آموزشی علوم کامپیوتر است.کاربران برنامه های کاربردی دنیای واقعی و در نتیجه امکانات برنامه نویسی را یاد خواهند گرفت.

این شرکت می بیند که کاربران imagiCharm را به کوله پشتی، جاکلیدی و کت وصل می کنند. بچه‌ها همچنین می‌توانند طرح‌ها و تکنیک‌های کدنویسی خود را در یک جامعه درون‌برنامه به نمایش بگذارند.

فراتر از شخصی سازی imagiCharm، اپلیکیشن imagiLabs به کلاس های تابستانی دختران کمک می کند تا اصول کدنویسی پایتون را از طریق آموزش های تعاملی یاد بگیرند.

1x1 پیکسلDJI RoboMaster S1 – یک اسباب‌بازی کدنویسی از برند معروف هواپیماهای بدون سرنشینDJI Robomaster S1499 دلارسن: 14+

RoboMaster S1 اولین ربات در نوع خود از DJI است، و اگرچه ممکن است مانند اکثر محصولات DJI پرواز نکند، اما یک ربات جذاب است که به کودکان کمک می کند کدنویسی را یاد بگیرند – و همچنین بازی با آن به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است.

در ظاهر ممکن است شبیه یک خودروی RC استاندارد به نظر برسد که با چرخ‌های مکانیومی و شش موتور 100 واتی براشلس کامل شده است، اما چیزهای بسیار بیشتری در آن وجود دارد. تمرکز خلاقانه‌ای وجود دارد، و زمانی شروع می‌شود که کلاس های تابستانی جعبه را باز می‌کنید و S1 را در 107 قطعه آماده برای ساخت پیدا می‌کنید.

RoboMaster S1 پس از کنار هم قرار گرفتن، به لطف مجموعه ای از 31 حسگر داخلی و دوربین تثبیت شده HD FPV 1080p قادر به دیدن، حس و شنیدن دنیای اطراف خود خواهد بود. کاری که با آن سنسورها انجام می دهید کاملاً به شما بستگی دارد، زیرا اکثر عملکردها باید به صورت دستی از طریق Python یا Scratch 3.0 کدگذاری شوند. این یک تجربه یادگیری لمسی‌تر از کلاس‌های کدنویسی مبتنی بر نرم‌افزار در بازار است که هنگام ایرانیان سایبر برنامه‌نویسی ربات، بازخورد فوری دنیای واقعی را ارائه می‌دهد.

می‌توانید RoboMaster S1 را طوری برنامه‌ریزی کنید که انسان‌ها را بشناسد و دنبال کند، نشانه‌ها را بخواند و حرکات را با دنبال کردن آموزش‌های درون‌برنامه‌ای مختلف تشخیص دهد، به شما این امکان را می‌دهد که با ربات خود خلاق شوید، اما این به عملکرد از پیش تعریف‌شده محدود نمی‌شود.

می‌توانید S1 را طوری برنامه‌ریزی کنید که از درب اتاق خوابتان محافظت کند، یک قوطی کوکاکولا برای شما تهیه کند یا حتی یک آهنگ بخواند - این به شما بستگی دارد و چه چیزی را کدگذاری می‌کنید. کدنویس‌ها و قلاب‌زنان مطمئن می‌توانند کلاس های تابستانی کیت DIY اختیاری را انتخاب کنند که به شما امکان می‌دهد عملکردهای اضافی - مانند یک بازوی قابل افزایش - را برای ربات خود برنامه‌ریزی کنید.

گذشته از کدنویسی، S1 دسترسی به طیف وسیعی از بازی‌ها را فراهم می‌کند – برخی بازی‌های چندنفره، و به زودی بازی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا با سایر واحدهای S1 روبه‌رو شوید. این می تواند به عنوان راهی برای نشان دادن مهارت های جدید رمزگذاری شده خود برای جلوگیری از شلیک گلوله های دریافتی و برتری بر حریف، یا فقط راهی برای از بین بردن قدرت زمانی که به اندازه کافی برای آن روز کدنویسی کرده اید، استفاده شود.

مطمئناً ارزان ترین گزینه در نمودار ما نیست، اماRoboMaster S1 ترکیبی عالی از سرگرمی و آموزش را ارائه می دهد - سرگرمی آموزشی، اگر بخواهید - و کنترل آن نیز بسیار سرگرم کننده است.

1x1 پیکسلArtie 3000 و Artie Max - هنر را با کدنویسی ترکیب کنیدArtie 300069.99 دلارسن: 7+

STEM (ریاضیات مهندسی فناوری علوم) عالی است، اما برخی از کودکان به طور طبیعی خلاقیت هنری بیشتری دارند، بنابراین مخفف جدید در شهر STEAM است که هنر را به ترکیب آموزشی اضافه می کند.

Artie 3000، از Educational Insights، یک اسباب بازی کلاس تابستانی سرگرم کننده ربات کدنویس است که سطحی از خلاقیت هنری را به یادگیری STEM اضافه می کند - که برای سنین 7 سال به بالا طراحی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد