برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کلاس های تابستانی

بچه ها کد طراحی می کنند - به سادگی از طریق کشیدن و کلاس های تابستانی  رها کردن، کنترل از راه دور، و اشاره و کلیک کردن - تا آرتی خطوطی را که می خواهند ترسیم کند.این ربات حتی توسط منسا آمریکایی تایید شده است.از مبتدیان (برنامه نویسی بلاک و سریع! بصری) به پیشرفته (پایتون و جاوا اسکریپت) می رسد.

هیچ اتصال اینترنتی لازم نیست زیرا Artie 3000 با سرور داخلی Wi-Fi خودش (مطمئن نیست چرا باید Artie باشد) ارائه می شود، اما برای کنترل Artie به تبلت، رایانه یا تلفن نیاز دارید. این بدان معناست که کلاس های درس و خانه ها می توانند چندین ربات Artie را به طور همزمان اجرا کنند

طرح‌ها، اشکال و بازی‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌ای وجود دارد، بنابراین مبتدیان می‌توانند از آن استفاده کنند و بلافاصله شروع به کدنویسی کنند.

در جعبه، ربات Artie 3000، چهار نشانگر قابل شستشو، کلاس های تابستانی راهنمای شروع سریع و سه کارت فعالیت دریافت می کنید. شما باید چهار باتری AA را اضافه کنید.

اسباب‌بازی جدید Artie Max با سه نشانگر داخلی قابل تعویض به جای نشانگر Artie رنگ اضافی اضافه می‌کند و همچنین زبان برنامه‌نویسی محبوب C++ را در کنار سایر زبان‌ها آموزش می‌دهد.1x1 پیکسل موچی - عالی برای کودکان 3-6 ساله ربات موچی189 دلارسن: 3-6

این بازی برنامه نویسی بدون صفحه نمایش سازگار با لگو برای کودکان 3 تا 6 ساله ایرانیان سایبر طراحی شده است. این به کودکان کمک می کند تا اصول برنامه نویسی را به روشی عملی و بدون افزایش زمان صفحه نمایش خود بیاموزند.

بازیکنان پازل هایی را برای تکمیل و مشکلاتی برای حل کردن دریافت می کنند. در واقع آنها الگوریتم ها و دنباله هایی را ایجاد می کنند و به موچی می گویند که کجا برود و چه کاری انجام دهد. وقتی به درستی انجام شود، بازخورد فوری دریافت می کنند.

بچه‌ها می‌توانند ماجراجویی خود را از کتابخانه داستان کلاس های تابستانی انتخاب کنند - کاوش در سیارات، رنگ‌ها، ABCs، درون سلول‌های گیاهی، بیوم‌های زمین و موارد دیگر.

ربات دارای لوازم جانبی از پیش ساخته شده است، یا می توانید لگو یا کاردستی خود را اضافه کنید تا موچی برای ماجراجویی آماده شود.

با وجود اینکه موچی مبتنی بر صفحه نمایش نیست، صدای تعاملی، حرکت، آهنگ ها و بازخورد بصری را ارائه می دهد.Botzees - کیت با پازل های واقعیت افزوده Botzees99 دلارسن: 4-9

Botzees یک کیت رباتیک کدنویسی دستی با پازل های واقعیت افزوده، برای کودکان 4 تا 9 ساله است. این کیت ترکیبی از خلاقیت، ساخت و ساز و کدنویسی است.

بچه‌ها می‌توانند شش Botzee از پیش طراحی شده را کلاس های تابستانی برنامه‌ریزی کنند یا از 130 بلوک رنگارنگ که به راحتی در دست می‌آیند، خود را بسازند.

مجهز به دو موتور، یک سنسور و اتصال بلوتوث، ربات ها می توانند با استفاده از برنامه رایگان (iOS و Android) حرکت کنند، درام بزنند، برقصند، صدا ایجاد کنند و روشن شوند.

بچه‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از بلوک‌های کد با قابلیت دنبال کردن، کشیدن و رها کردن، کدنویسی کنند.30 پازل تعاملی واقعیت افزوده به صورت بصری مفاهیم کدگذاری اساسی مانند توالی، حلقه زدن و کدگذاری شرطی را آموزش می دهند.

1x1 پیکسل کیت ماشین ربات هوشمند Elegoo – بهترین برای 13+Elegoo Smart Robot Cat Kit 3.084.99 دلارسن: 13+

این کیت ربات - برای سنین 13 سال به بالا - از یک برد آردوینو استفاده کلاس تابستانی می کند و به آموزش برنامه نویسی، مونتاژ الکترونیکی دستی و رباتیک کمک می کند. آردوینو یک فناوری منبع باز محبوب است که برای عملیات ورودی/خروجی و محاسبات کوچک عالی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد