برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی

اگر روزی نتوانید در مدرسه شرکت کنید، کلاس را  آموزش برنامه نویسی از دست ندهید، بدون از دست دادن چیزی، دوره را از همان جایی که آخرین بار ترک کرده اید ادامه می دهید.

شما حداقل یا حداکثر زمان برای اتمام دوره ندارید، بنابراین می توانید با سرعت خود پیش بروید و مطمئن شوید که تمام محتوای دوره را به درستی یاد می گیرید.

اگر درسی برای شما واضح نیست، می توانید آن را هر چند بار که نیاز دارید تکرار کنید تا زمانی که همه دروس را به درستی جذب کنید، بدون اینکه به سرعت همکلاسی های خود وابسته باشید.

تمرینات خاصی برای بهبود بخش هایی از برنامه خواهید داشت که بیشتر به آن علاقه دارید.

این دوره برنامه نویسی اندروید را می توان از طریق بنیاد دولتی برای آموزش اشتغال (بنیاد سه جانبه سابق) برای کلیه کارگران ثبت نام شده در رژیم عمومی تامین اجتماعی یارانه پرداخت کرد. از طریق این پاداش، همه شرکت ها، صرف نظر از اندازه آنها، می توانند با استفاده از اعتبار سالانه ای که برای آموزش در اختیار دارند (حداقل 420 یورو برای هر شرکت) کارکنان خود را آموزش دهند.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید اینجا آموزش برنامه نویسی  را کلیک کنید یا مستقیماً با ما تماس بگیرید، خوشحال خواهیم شد که به شما توصیه کنیم. آیا شما به شدت مجذوب دنیای توسعه نرم افزار هستید؟ آیا می خواهید اولین برنامه اندروید خود را طراحی کنید اما هیچ تجربه ای با آن ندارید؟ خب بگو مشکل از کجاست هیچ کس از قبل متخصص به دنیا نیامده است.

اگر می‌خواهید برنامه‌نویسی برای اندروید را بیاموزید، می‌توانید فوراً همه چیزهایی را که برای ایجاد برنامه‌ها و بازی‌ها بر روی رایانه شخصی خود نیاز دارید دانلود کنید و از کتابچه‌های راهنمای جامع در این زمینه که به صورت آنلاین و به زبان ایتالیایی به صورت رایگان یافت می‌شود، مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه دهید و آموزش من را که به این موضوع اختصاص داده شده است بخوانید: به شما اطمینان می دهم که همه چیز بسیار ساده تر از آنچه تصور می کنید ظاهر می شود.

بدیهی است که انتظار نداشته باشید در اولین برنامه خود به برترین توسعه دهنده Play Store تبدیل شوید. در واقع، قبل از اینکه کاری شایسته انجام دهید، باید با خشم فراوان و شکست های بیشماری دست و پنجه نرم کنید، اما در نهایت ارزش آن را دارد و در نیت خود موفق خواهید شد، به شما  آموزش برنامه نویسی تضمین می کنم.

فهرست مطالباطلاعات اولیهنحوه برنامه نویسی برنامه های اندروید آموزش برنامه نویسی با اندروید استودیو آموزش برنامه نویسی اندروید با Eclipse نحوه برنامه نویسی با ویژوال استودیو آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت آنلاین آموزش برنامه نویسی بازی های اندرویداطلاعات اولیه عکس طلسم اندروید روی کامپیوتر

قبل از اینکه به اصل موضوع بپردازیم و به طور دقیق به نحوه برنامه نویسی برای اندروید بپردازیم، اطلاعات اولیه ای وجود دارد که وظیفه من است در اختیار شما قرار دهم.

بیایید از یک نقطه ثابت شروع کنیم: برای ایجاد برنامه‌ها و بازی‌ها برای اندروید (و همچنین برای هر پلتفرم دیگری، موبایل یا غیره)، دانستن زبان‌های برنامه‌نویسی یا حداقل درک کلی از آنها ضروری است تا بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. با تمرین در مورد سیستم عامل "ربات سبز"، محبوب ترین زبان ها جاوا و XML هستند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید به راهنمای من در مورد نحوه شروع برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی ، نحوه ایجاد یک برنامه و نحوه یادگیری جاوا مراجعه کنید.

گفته شد، برای برنامه‌نویسی برنامه‌ها و بازی‌ها، می‌توان از ابزارهای ویژه‌ای استفاده کرد که به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: SDK (مخفف کیت توسعه نرم‌افزار) و نرم‌افزار تجاری مستقل.

در مورد اول، در مورد اندروید، ما در مورد Android SDK صحبت می کنیم، که مجموعه ای از ابزارهایی است که توسط گوگل برای توسعه برنامه ها و بازی ها برای سیستم عامل خود در دسترس است. آنها به شما این امکان را می دهند که از پلتفرم مورد نظرشان، در این مورد اندروید، حداکثر استفاده را ببرید و تک تک جزئیات را مدیریت کنید، همچنین به شما امکان می دهد هر عملکرد را بهینه کنید و آزمایش های متعددی را انجام دهید.

از طرف دیگر نرم افزار تجاری مستقل توسط شرکت های شخص ثالث منتشر آموزش برنامه نویسی  می شود و به شما امکان می دهد محتوا را در یک محیط یکپارچه توسعه دهید. بله، با سطح نسبتاً پایینی از دشواری استفاده مشخص می شود و امکان ایجاد یک پروژه واحد را ارائه می دهد که می تواند در قالب های مختلف صادر شود، به عنوان یک بسته سازگار با چندین پلت فرم (بر اساس مجوز نگهداری).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد