برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برنامه‌ها  آموزش برنامه نویسی و بازی‌ها، پس از تکمیل توسعه، می‌توانند در پلی استور، فروشگاه برنامه اندروید، تنها در صورتی منتشر شوند که یک حساب توسعه‌دهنده داشته باشید و فقط در صورتی که آن را مرتبط کرده باشید. حساب Google خود، با هزینه 25 دلار: برای انجام این کار، فقط از صفحه ثبت نام در کنسول Google Play استفاده کنید.

پس از آن، می‌توانید فایل‌های APK برنامه‌ها و بازی‌های خود را در استور آپلود کنید و در این مرحله ابرداده‌ها، یعنی نسخه‌سازی و سیستم مورد نیاز را مدیریت کنید. بعداً می‌توانید از بخش تجاری مراقبت کنید، سپس در مورد عنوان، توضیحات، نماد و اسکرین‌شات‌ها تصمیم بگیرید که به برنامه پیوست کنید. برای جزئیات بیشتر، می توانید راهنمای رسمی ارائه شده توسط گوگل را مطالعه کنید.

نحوه برنامه نویسی برنامه های اندروید

با انجام توضیحات لازم در بالا، اجازه دهید به اصل موضوع بپردازیم و نحوه برنامه نویسی برنامه ها برای اندروید را ببینیم. در زیر منابع اصلی را که می توانید برای انجام عملیات مورد نظر استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد.  آموزش برنامه نویسی سرگرمی خوب!

آموزش برنامه نویسی با اندروید استودیو

اندروید استودیو

اولین راه حلی که می خواهم در مورد آن به شما بگویم Android Studio است، ابزار رسمی برای توسعه و آزمایش برنامه ها برای پلتفرم موبایل گوگل. این کاملا رایگان است، هم با ویندوز و هم با macOS سازگار است و همه چیزهایی را که برای ایجاد و آزمایش برنامه های سیستم عامل "ربات سبز" نیاز دارید را شامل می شود.

برای دانلود اندروید استودیو در کامپیوتر خود به وب سایت برنامه متصل شده و بر روی دکمه دانلود اندروید استودیو واقع در مرکز صفحه کلیک کنید. در فرم باز شده کادر کنار شرایط و ضوابط بالا را خوانده و موافقم علامت بزنید و روی دکمه آبی رنگ که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، فایل .exe به دست آمده را باز کنید و دروقتی پنجره باز  آموزش برنامه نویسی شد روی دکمه Yes کلیک کنید سپس سه بار پشت سر هم بر روی دکمه Next کلیک کنید و با کلیک بر روی دکمه Finish تنظیمات را کامل کنید.

از طرف دیگر، اگر از macOS استفاده می کنید، بسته .dmg به دست آمده را باز کنید، نماد Android Studio را به پوشه Mac Applications منتقل کنید، روی آن کلیک راست کرده و مورد Open را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید تا شروع به کار شود. با این حال، برنامه، محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل را بر روی برنامه‌های توسعه‌دهندگان غیرمجاز (عملیاتی که باید فقط در اولین شروع انجام شود) دور می‌زند.

در پنجره ای که اکنون مشاهده می کنید، صرف نظر از سیستم عامل مورد استفاده، روی دکمه های OK و Next (سه بار متوالی) کلیک کنید، منتظر بمانید تا دانلود اجزای لازم برای استفاده از اندروید استودیو تکمیل شود و دکمه Finish را فشار دهید. . شما خود را در مقابل صفحه اصلی برنامه خواهید دید.

بنابراین، برای ایجاد یک پروژه جدید، آموزش برنامه نویسی  گزینه Start a new Android Studio را انتخاب کنید، ماژولی را که از آن شروع کنید انتخاب کنید، نامی را به برنامه ای که می خواهید ایجاد کنید اختصاص دهید و نسخه SDK مورد نظر خود را انتخاب کنید. استفاده کنید . سپس روی دکمه Next کلیک کنید و مشخص کنید که از کدام یک از پایه های از پیش تعیین شده موجود می خواهید استفاده کنید، مقادیر را پیکربندی کنید (یا مقادیر پیش فرض را رها کنید) و در نهایت روی دکمه Finish کلیک کنید.

سپس با رفتن به توسعه برنامه خود یا با سفارشی سازی مدل انتخابی از طریق ویرایشگر برنامه ای که در این مرحله به شما پیشنهاد شده است، ادامه دهید: در سمت چپ ساختار و در سمت راست ویرایشگر واقعی وجود دارد، در حالی که در بالا دکمه ها وجود دارد. برای درج اشیا، چسباندن بخش هایی از کد و غیره و نوار منو

زمانی که صلاح می دانید، می توانید پروژه برنامه خود را با کلیک بر روی منوی File (بالا سمت چپ) و انتخاب مورد مناسب از میان دومی ذخیره کنید. برای همه جزئیات پرونده، پیشنهاد می کنم راهنمای کاربری اندروید استودیو ارائه شده  آموزش برنامه نویسی توسط گوگل را مطالعه کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید با Eclipse

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد