برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

آموزش برنامه نویسی کودکان

اشتراک گذاری بین همسالان: تشویق به همکاری  آموزش صفر  آموزش برنامه نویسی کودکان تا صد نرم افزار اسکرچ  اسکرچ جونیور و به اشتراک گذاری و کمک به کودکان در یادگیری ساختن چیزی از کار دیگران. برنامه نویسی نباید یک اسکرچ جونیور فعالیت انفرادی باشد.

پرشور باشید: به کودکان اجازه دهید تا آموزش صفر تا صد نرم افزار اسکرچ روی اسکرچ جونیور پروژه هایی مطابق با علایق خود کار کنند. تعهد آنها بیشتر و پایدارتر و یادگیری آنها ثابت خواهد بود.

بازی: کودکان را تشویق کنید تا از آموزش صفر تا صد نرم افزار اسکرچ طریق اسکرچ جونیور بازی آزمایش کنند. چیزهای جدید را امتحان کنید، ریسک کنید، محدودیت ها را آزمایش کنید، از اشتباهات درس بگیرید.

با در نظر گرفتن این چهار P - اصطلاحات اسکرچ جونیور آموزش صفر تا صد نرم افزار اسکرچ  انگلیسی همه با P شروع می شوند: پروژه ها، همتایان، اشتیاق، بازی - مربیان و سایر افراد علاقه مند استفاده کامل از پتانسیل برنامه نویسی  آموزش برنامه نویسی کودکان را به عنوان شکل جدیدی از سواد و بیان خود تضمین خواهند کرد. آموزش صفر تا صد نرم افزار اسکرچ کرچ برای آموزش تعاملی، فراگیر و محرک

Scratch برای آموزش تعاملی، فراگیر و محرک

در عصر دیجیتال جدید که در آن زندگی می‌کنیم، آموزش نقش مهم‌تر و مهم‌تری برای زندگی جوانان دارد. مدرسه، به ویژه، وظیفه آموزش همگام شدن با زمان و تکنولوژی را بر عهده دارد، به همین دلیل، داشتن آموزش معلمان کافی و مهمتر از همه، گنجاندن فن آوری هایی که دانش آموزان با آن وارد می شوند، مهم است. در سنین بسیار پایین تماس بگیرید. آموزش استفاده صحیح از وسایل ارتباطی جدید و وسایل "هوشمند" روزافزون ضروری است تا برده تکنولوژی نشوید، بلکه از آن به شیوه ای مناسب استفاده کنید. بنابراین، می‌توانید و باید نرم‌افزاری مانند Scracth را در آموزش قرار دهید، که امکان تعامل بیشتر دانش‌آموزان را فراهم می‌کند و علاقه واقعی به یادگیری آموزش برنامه نویسی کودکان  را در آنها برمی‌انگیزد.

 

با در نظر گرفتن اصول یک تدریس مبتنی بر نظریه سازه انگاری، که در آن دانش آموز قهرمان فعال یادگیری است و معلم آموزشی را ترویج می کند که تمام نیازهای دانش آموز را در بر می گیرد، بنابراین به او اجازه می دهد تمام پتانسیل خود را بیان کند، استفاده از Scratch در این زمینه. تدریس بسیار محرک است Scratch نرم افزاری است که در MIT طراحی شده است تا به دانش آموزان اجازه دهد تا به برنامه نویسی به روشی ساده و سرگرم کننده نزدیک شوند، همچنین امکان توسعه مهارت های فکری مانند حل مسئله و تفکر محاسباتی را از طریق کدنویسی و زبان آن و همچنین توانایی برقراری ارتباط فراهم می کند. به منظور کار در یک تیم تا کنون سه نسخه توسعه داده شده است: Scratch 1.4، Scratch 2.0 و Scratch 3.0، همچنین نسخه Junior برای کودکان 5 سال به بالا نیز وجود دارد.

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که ب آموزش برنامه نویسی کودکان ه کاربران امکان می دهد از طریق وب سایت رسمی www.scratch.mit.edu هم به صورت آفلاین کار کنند و هم با استفاده از پروژه های دیگر کاربران و ترکیب مجدد آنها با ایجاد پروژه شخصی خود کار کنند. Scratch از یک زبان برنامه نویسی استفاده می کند که شامل استفاده از بلوک ها می شود. اینها، اگر در ترتیب درست بین آنها قرار داده شوند، امکان توسعه بازی های تعاملی، انیمیشن ها، روایت ها و موارد دیگر را فراهم می کنند. در داخل نرم افزار سه بخش وجود دارد: بخش اول که شامل تمام "فرمان ها" یا "اسکریپت ها" (وضعیت ها، کنترل، حرکت، ظاهر و غیره) است، همچنین شما امکان ایجاد دستورات سفارشی را دارید، در آنجا بخشی وجود دارد. اختصاص داده شده به "لباس ها" که در آن امکان ایجاد، وارد کردن یا تغییر اسپریت وجود دارد، بخش سوم به "صدا" اختصاص دارد که در آن امکان درج یا وارد کردن صداهایی از انواع مختلف وجود دارد. بخش دوم شامل ترکیبی از اسکریپت هایی است که به پروژه اجازه کار می دهد. بخش آخر شامل مرحله و تمام اسپرایت های استفاده شده است. "Stage" نوعی مرحله است که در آن بازی، روایت یا انیمیشن اتفاق می افتد. "Sprite" شیئی است که در داخل صحنه حرکت می کند و اقدامات برنامه ریزی شده قبلی را انجام می دهد.

امکان تغییر زبان نیز وجود دارد و به عنوان مثال می توانید با مراجعه به تنظیمات نرم افزار از انگلیسی به ایتالیایی سوئیچ کنید. زبان برنامه نویسی استفاده شده توسط Scratch فوری و تقریباً شهودی است، از بلوک های به هم پیوسته ای تشکیل شده است که با قرار گرفتن در ترتیب منطقی مناسب، امکان اجرای یک دستور خاص را فراهم می کند. وقتی در مورد "زبان های برنامه نویسی" می شنوید، تقریباً بلافاصله با  آموزش برنامه نویسی کودکان شخصیت مهندس کامپیوتر یا برنامه نویس مرتبط می شوید، افرادی که زبان کامپیوتر را می دانند و می دانند چگونه آن را برنامه ریزی کنند، مطمئناً شما به یک فرد معمولی فکر نمی کنید، چه برسد به اینکه به آن فکر کنید. یک کودک 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد