برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ماینکرافت چیست و اهمیت آن


بیایید برنامه ریزی ماینکرافت را در Makecode یاد بگیریم.

منابع آنلاین زیادی وجود دارند که اصول اولیه کدنویسی را از طریق ماینکرافت آموزش می دهند. در اینجا، ما بر روی یک برنامه رایگان و کاملاً قابل اعتماد از طریق نیروگاه فناوری مایکروسافت تمرکز خواهیم کرد. Makecode مایکروسافت یک وب‌سایت رایگان عالی برای فرزند شما است تا آموزش‌هایی درباره نحوه استفاده از  برنامه نویسی ماینکرافت  رابط کاربری و نحوه شروع ایجاد پروژه‌ها را تماشا کند. این به فرزند شما اجازه می دهد تا بسته به سطح راحتی خود، سه راه مختلف از طریق بلوک ها، شبیه سازها یا کدهای خام برنامه ریزی کند. ما آموزش برج گدازه را به عنوان یک گزینه بسیار جالب برای شروع و همچنین دنباله گل توصیه می کنیم. این آموزش ها جذاب هستند و انعطاف پذیری را برای کودک شما در امتحان زبان های برنامه نویسی مختلف ارائه می دهند. علاوه بر این، همچنین به بچه‌ها انگیزه می‌دهد تا از طریق اقتصاد الماس (شبیه به ماینکرافت) به یادگیری ادامه دهند که می‌توانند از آن برای باز کردن ویژگی‌های بیشتر استفاده کنند.

 

ماینکرافت: Education Edition

راه بزرگ دیگری که ماینکرافت به کودکان کمک می کند تا کدنویسی را  برنامه نویسی ماینکرافت یاد بگیرند، ماینکرافت: Education Edition است.

 

Education Edition نسخه ای از ماینکرافت است که به طور خاص برای استفاده در تنظیمات مدرسه ایجاد شده است. به این ترتیب، دارای ویژگی هایی است که به معلمان کمک می کند تا کلاس های درس خود را مدیریت کنند، مانند توانایی محدود کردن جایی که دانش آموزان می توانند بروند یا آنچه را که می توانند در بازی تغییر دهند. دارای موارد ویژه ای است که برای تسهیل یادداشت برداری در هنگام انجام تکالیف طراحی شده است و تعداد  برنامه نویسی ماینکرافت زیادی نقشه آموزش آنلاین برنامه نویسی  وجود دارد که معلمان برای آموزش موضوعات جالب در یک محیط مجازی ایجاد کرده اند.

 

در حالی که نقشه های ساخته شده برای آموزش کد وجود دارد، خود پلتفرم برای کدنویسی هدف گذاری نشده است. به جای آموزش یک موضوع خاص، به عنوان فضای کلاس مجازی عمل می کند که برای آموزش هر موضوعی استفاده می شود.

 

نسخه Education نیز در دسترس محدود است. این فقط برای مدارس و  برنامه نویسی ماینکرافت سازمان‌هایی است که می‌توانند ثابت کنند که از آن برای پیشبرد آموزش گروه‌های بزرگی از بچه‌ها استفاده می‌کنند.

 

افکار نهایی

اکنون که در مورد ماینکرافت، نحوه بازی کودکان با آن و اینکه چگونه فکر کودک شما را در مورد کدنویسی تغییر می دهد، یاد گرفتید، برنامه نویسی ماینکرافت را شروع کنید! توسعه علاقه به Minecraft programming برنامه نویسی و طراحی بازی در مراحل اولیه، در تقویت مهارت های حل مسئله و تفکر انتقادی برای زندگی مفید خواهد بود. با روندهای فعلی در فناوری، اکنون مهمتر از هر زمان دیگری به دست آوردن برتری است برنامه نویسی ماینکرافت  و چه کسی می داند که شاید فرزند شما تبدیل به Notch بعدی شود و ماینکرافت بعدی را رویاپردازی کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد