برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

هر آنچه که باید در مورد برنامه نویسی مهد کودک بدانیم؟



 

معرفی دنیای کدنویسی به ذهن های جوان می تواند کاری برنامه نویسی مهد کودک  دلهره آور به نظر برسد. اما سفر برنامه نویسی برای مهدکودک ها و بچه های کوچک را می توان با کشف و سرگرمی پر کرد. تصور کنید چقدر جذاب و با ارزش برای فرزند شما خواهد بود که داستان های تعاملی خود را هدایت کند یا ربات ها را کنترل کند! از پلتفرم‌ها، کلاس‌ها و برنامه‌های نوآورانه که کدنویسی را قابل دسترس می‌کنند تا بازی‌های آفلاین که یادگیری را به بازی تبدیل می‌کنند برنامه نویسی مهد کودک، قلمرو برنامه‌نویسی مهدکودک مملو از فرصت‌های هیجان‌انگیز است. بنابراین امروز برخی از این راه‌های باورنکردنی برای معرفی کدنویسی به مهدکودک‌ها و کودکان را بررسی می‌کنیم: دنیایی که پیکسل‌ها و پازل‌ها در آن به هم می‌رسند و زمان صفحه نمایش به زمان ارزشمندی برای یادگیری تبدیل می‌شود!

 

بچه های کوچک چه زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرند؟

کدنویسی بلاک برای بچه های جوانی که شروع به یادگیری نحوه کدنویسی می کنند  برنامه نویسی مهد کودک عالی است. در این نوع برنامه، بچه ها می توانند بلوک های دیجیتال رنگارنگ را بکشند و رها کنند تا ترکیب های مختلفی از کد ایجاد کنند که انیمیشن ها و بازی ها را زنده کند. این نوع زبان به بچه ها این امکان را می دهد که بدون نیاز به تایپ کردن، مهارت های اساسی کدنویسی را بیاموزند. این مهم است زیرا اغلب تایپ کردن می تواند منجر  آموزش آنلاین برنامه نویسی به خطاهای بیشتر شود و از اجرای کامل کد جلوگیری کند.

 

 

رایج ترین زبان کدگذاری بلوکی که کدنویسان برنامه نویسی مهد کودک جدید در این سن می آموزند ScratchJr است. ScratchJr توسط آزمایشگاه رسانه MIT به طور خاص برای کودکان 5-7 ساله طراحی شده است تا راهی برای شروع برنامه نویسی شود. اگر فرزند شما از بازی Minecraft در iPad خود یا تماشای YouTube در تلفن خود لذت می برد، ScratchJr می تواند راهی عالی برای آشنایی او با کدنویسی باشد. برای شروع، می توانید ScratchJr را در اپ استور و گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید. فقط برنامه ScratchJr را در دستگاه خود دانلود کنید. برنامه را اجرا کنید. و روی آیکون Home کلیک کنید تا پروژه جدیدی شروع شود.

 

در اینجا درباره ScratchJr بیشتر بیاموزید و به دانش آموز خود کمک کنید برنامه نویسی مهد کودک تا در چند پروژه سرگرم کننده ScratchJr تلاش کند. برای راهنمایی مستقیم متخصص، مهدکودک خود را در کلاس سرگرم کننده Scratch Junior که توسط متخصصان Google، Stanford و MIT طراحی شده است ثبت نام کنید.

 

 

وب‌سایت‌های کدنویسی برای مهدکودک‌ها و پلتفرم‌های کودکان کوچک را کشف کنید

آیا می‌دانستید که بیش از 90 درصد والدین مورد بررسی گزارش می‌دهند که علم کامپیوتر برنامه نویسی مهد کودک فکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله فرزندشان را بهبود می‌بخشد؟ امروز یک روز عالی برای شروع یادگیری کدنویسی است. از کلاس‌های برنامه‌نویسی رایگان که توسط متخصصان برگزار می‌شود تا ماجراجویی‌های برنامه‌های بازی‌سازی شده، پلتفرم‌هایی را که یادگیری کدنویسی را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز برای مهدکودک‌ها  Kindergarten programming و بچه‌های کوچک تبدیل می‌کنند، معرفی خواهیم کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد