برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

دلایل مهم در اهمیت اجرای فواید برنامه نویسی برای کودکان


چرا یادگیری کدنویسی از سنین پایین اهمیت دارد؟

در دنیای امروز، کدنویسی یک مهارت ضروری برای هر کسی است که به دنبال کار است. فواید برنامه نویسی برای کودکان  روانشناسان دریافته اند که افراد در جوانی توانایی های شناختی بهتری دارند و سریعتر یاد می گیرند. کودکان در سنین پایین می توانند سریعتر یاد بگیرند، بنابراین شروع به یادگیری کدنویسی در مراحل اولیه مفید است. منطقی است که والدین فرزندان خود را از سنین پایین به یادگیری کدنویسی تشویق کنند تا مهارت های خود را تیز نگه دارند و شانس موفقیت آنها را در آینده افزایش دهند.

 

همچنین، والدین باید منابع مناسبی را برای یادگیری کدنویسی فرزندان خود تهیه کنند. فواید برنامه نویسی برای کودکان  درخواست از کودکان برای یادگیری کدنویسی با رمزگشایی زبان پیچیده کامپیوتری غیرممکن خواهد بود زیرا صبر و اشتیاق کودک برای یادگیری را از بین می برد. استودیوی Roblox می تواند فضای دیجیتالی زنده و زیبا را به آنها بدهد که در آن بازی های سرگرم کننده و آموزشی بستر یادگیری ایده آلی را ایجاد می کنند. علاوه بر این، مهارت های نرم اضافه شده مانند مدیریت زمان، تعیین اهداف و پشتکار نیز به رشد کلی شخصیت در کودک کمک زیادی می کند.

 

برای دانش آموزان: نحوه استفاده از Roblox به روشی سازنده

استودیوی Roblox به کودکان این امکان را می‌دهد تا پس از درک اصول کدنویسی، فواید برنامه نویسی برای کودکان  بازی‌های ویدیویی خود را طراحی کنند. کودک می تواند با ایجاد یک مسیر مانع یادگیری را به سطح بالاتری در بازی ارتقا دهد. زمان شروع این فعالیت و میزان سختی مسیر با مانع در اختیار بازیکن است. یک کودک می تواند در هر لحظه با فشار دادن علامت مثبت که بلافاصله پس از باز کردن استودیو ظاهر می شود، سفر برنامه نویسی خود را در Roblox آغاز کند. کودک همچنین می تواند الگوهای زیادی را پیدا کند که از بین آنها می تواند انتخاب کند و روند یادگیری را راحت تر می کند.

 

شروع شدن

راه اندازی و نصب حساب Roblox سریع و آسان است. Lua، زبان درون بازی، به طرز چشمگیری همه کاره است  فواید برنامه نویسی برای کودکان و به راحتی توسط کودکان یا مبتدیان قابل استفاده است. اگر بازیکنان در مورد کدنویسی یا عملیات گیج می شوند، می توانند به آموزش های آنلاین رایگان بسیاری مراجعه کنند. راه اندازی یک حساب رایگان Roblox و نصب آن بر روی رایانه شما فقط چند دقیقه طول می کشد. زبان درون بازی، Lua، بسیار قدرتمند و همه کاره است در حالی که هنوز برای کودکان خردسال و نوجوانان قابل دسترس است. این زبانی است که برخی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان مانند World of Warcraft را تقویت می‌کند و برای ایجاد سیستم‌های یکپارچه در سایر برنامه‌ها نیز مانند Adobe's Photoshop Lightroom استفاده می‌شود.

 

تعداد زیادی آموزش رایگان آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند تا به فرزندتان یاد دهید که چگونه کدنویسی کند فواید برنامه نویسی برای کودکان ، و فهمیدن چیزها با هم می تواند یک فعالیت پیوندی فوق العاده باشد که تمام خانواده از آن لذت می برند. همچنین می‌توانید یک دوره برنامه‌نویسی برای فرزندتان بخرید که تمام اصول اولیه Lua را در اختیار او قرار می‌دهد و تمرین‌های سرگرم‌کننده و تکالیفی را به او می‌دهد که واقعاً برای انجام دادن آن هیجان‌زده خواهند شد. کلاس های کدنویسی در هر سنی انگیزه و هیجان جدیدی را برای زبان آموزان فراهم می کند، به ویژه آنهایی که هنوز در حال جذب آموزش از راه دور یا آموزش در خانه هستند.

 

 

 

چرا یادگیری کدنویسی از طریق مسابقات می تواند هنجار جدیدی باشد؟

 

خلاصه: یکی از مزیت‌های اصلی مسابقات کدنویسی این است که به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند آموزش برنامه نویسی مقدماتی  تا ببینند در صورت انتخاب کدنویسی، آینده‌شان چگونه خواهد بود.

مسابقات یک راه سرگرم کننده برای یادگیری است

مسابقات روشی سرگرم کننده برای ایجاد انگیزه در کودکان برای یادگیری کدنویسی و ارائه پلتفرم هایی برای سنجش شایستگی های خود در سطح جهانی است. در چند سال گذشته، فناوری‌های نوظهور مانند علم داده، هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین پتانسیل خود را نشان داده‌اند. آنها در آینده هم بر مصرف کنندگان و هم بر مشاغل تأثیر خواهند داشت. از آنجایی که کدنویسی هسته اصلی فناوری های مدرن است، ممکن است روزی به مهارتی تبدیل شود که نه تنها در صنعت فناوری اطلاعات، بلکه در جاهای دیگر نیز مفید باشد.

 

اخیراً کدنویسی در بین کودکان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این امر باعث افزایش آگاهی از آموزش علوم کامپیوتر و ارزش آموزش کدنویسی در مدارس شده است. حتی سیاست ملی آموزش 2020 هند ارزش گنجاندن آموزش  فواید برنامه نویسی برای کودکانعلوم رایانه در برنامه درسی مدرسه را به رسمیت می شناسد که با آموزش کدنویسی در پایه های متوسط شروع می شود و بعداً به گنجاندن هوش مصنوعی ادامه می دهد.

 

مسابقات کدنویسی کودکان روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. با کمک غول‌های فناوری مانند HPE، Google و بسیاری دیگر که با مدارس و پلتفرم‌های کدنویسی کار می‌کنند، کودکان را تشویق کنید تا کدنویسی را در محدوده‌های سنی یاد بگیرند. این مسابقات یک راه سرگرم کننده برای تشویق بچه ها به یادگیری نحوه کدنویسی و ارائه یک پلت فرم جهانی برای ارزیابی توانایی هایشان است. این مسابقات در گروه‌های Benefits of programming for children  سنی برگزار می‌شود و می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا ذهنیت رشدی داشته باشند که در آن برنده شدن و باختن را مطلوب ارزیابی می‌کنند، بنابراین والدین باید فرزندان خود را تشویق کنند که شرکت کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد