برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

چگونه مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ را کوتاه تر کنیم؟


چگونه در 6 ماه از ابتدا یک کدنویس شوید - بدون مدرک در علوم کامپیوتر

 

بیایید صادق باشیم - کدنویسی جالب است. برنامه نویسی تقریباً  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ در تمام جنبه های زندگی مدرن نقش دارد. کدنویس ها به عنوان معماران دنیای دیجیتال ما هستند، افرادی که تضمین می کنند که تجربیات آنلاین ما به خوبی اجرا می شود.

 

اگر به فکر وارد شدن به کدنویسی هستید، احتمالاً از قبل این را می دانید. احتمالاً می دانید که کدنویس ها در سراسر کشور تقاضای بالایی دارند و برای برداشتن گام بعدی هیجان زده هستند.

 

با این حال، اگر قبلاً در دانشگاه تحصیل کرده‌اید، شغلی  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ در رشته‌ای دیگر دارید یا صرفاً زمان لازم برای جستجوی یک مدرک چهار ساله معمولی را ندارید، ممکن است در مورد بهترین جهش شغلی مطمئن نباشید. اما نگران نباشید - برای تبدیل شدن به یک کدنویس نیازی به مدرک ندارید.

 

در این مقاله، برنامه‌نویسان، مسیرهای شغلی بالقوه و چگونگی تبدیل شدن به کدنویس بدون مدرک را پوشش خواهیم داد. ما همچنین مراحلی را که می‌توانید طی 6 ماه بدون مدرک کدنویس شوید، از جمله یادگیری در یک بوت‌کمپ کدنویسی، دنبال کردن خودآموزی و انجام پروژه‌های شخصی خود، دنبال می‌کنیم.

 

برای کشف گام‌های بعدی خود برای تغییر شغل در توسعه نرم‌افزار، ادامه مطلب را بخوانید!

 

5 مرحله برای تبدیل شدن به کدنویس در 6 ماه بدون مدرک

چه مدت طول می کشد تا یک کدنویس شوید؟ این نیازی به سالها آماده سازی ندارد مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ . اگر برنامه ریزی درستی داشته باشید و از آن پیروی کنید، این روند ممکن است تا شش ماه طول بکشد.

 

در نهایت، جدول زمانی خاصی که انتخاب می‌کنید به شما بستگی دارد - می‌توانید یک برنامه انتقال یک ساله تهیه کنید یا یک برنامه سه ماهه کوتاه‌تر را انتخاب کنید.

 

در زیر، ما تعدادی از مراحلی را که باید در حین انتقال به حرفه توسعه وب یا توسعه نرم‌افزار دنبال کنید، فهرست کرده‌ایم.

 

1. منابع آنلاین را کاوش کنید و بیشتر بیاموزید

به طور کلی، نحوه شروع سفر شغلی به سطح تجربه  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ و علاقه خاص شما بستگی دارد. کسانی که از قبل اصول برنامه نویسی را می دانند، ممکن است احساس راحتی کنند که بلافاصله وارد کلاس های رسمی شوند. با این حال، علاقمندان یا مبتدیان ممکن است ترجیح دهند مدتی را صرف کاوش در برخی اصول برنامه نویسی آنلاین کنند.

 

یکی از اولین قدم هایی که می توانید هنگام برنامه ریزی برای تغییر شغل خود بردارید، استفاده از منابع رایگان برنامه نویسی آنلاین است. منابع آنلاین بی‌شماری توصیه‌های شغلی ارزشمندی را ارائه می‌دهند، فرصت‌هایی را برای یادگیری مبتنی بر پروژه میزبانی می‌کنند و بینش‌های بیشتری در زمینه زیربنای نظری علوم رایانه ارائه می‌دهند.

 

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ می‌توانید سایت‌هایی مانند w3schools را برای منابع آموزشی رایگان کاوش کنید تا به شما کمک کند تا اصول برنامه‌نویسی را کنترل کنید.

 

یک توضیح سریع - این سایت های منبع برای تسهیل یک تغییر سریع  آموزش برنامه نویسی کودکان شغلی طراحی نشده اند. با این حال، آنها می توانند دروس و تمرین های کدنویسی ارزشمندی را در رابطه با زبان های پایه مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت به شما ارائه دهند.

 

2. آموزش خود را با یک بوت کمپ کد نویسی بیشتر کنید

اگر می‌خواهید در عرض سه تا شش ماه یک کدنویس شوید و تجربه برنامه‌نویسی، مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ توسعه وب یا مهندسی نرم‌افزار ندارید، می‌خواهید در یک بوت کمپ برنامه‌نویسی ثبت‌نام کنید.

 

بوت کمپ‌های کدنویسی برنامه‌های فشرده‌ای هستند که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند دانش پایه‌ای در فناوری‌های اصلی بسازند. برخلاف برنامه‌های علوم کامپیوتر دانشگاهی، بوت کمپ‌ها با تأکید زیادی بر مهارت‌های عملی و تجربه عملی که کارفرمایان هنگام استخدام برای موقعیت‌های آزاد به دنبال آن هستند، طراحی شده‌اند.

 

مهارت های آموزش داده شده در بوت کمپ می تواند شامل موارد زیر باشد اما محدود به آنها نیست:

 

HTML

CSS

جاوا اسکریپت

جی کوئری

MySQL

MongoDB

پایتون

جاوا

سی شارپ

این برنامه ها همچنین انعطاف پذیری را ارائه می دهند. بسته به سایر مسئولیت ها و در دسترس بودن، می توانید در یک بوت کمپ آنلاین مجازی به صورت تمام وقت یا پاره وقت شرکت کنید. بسیاری از بوت کمپ های برنامه نویسی را می توان در سه ماه (تمام وقت) یا شش ماه (پاره وقت) تکمیل کرد.

 

بوت کمپ یک برنامه خودآموز نیست. حتی اگر به صورت آنلاین  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ در یک بوت کمپ شرکت کنید، آموزش، آموزش و تعامل فردی از مربیان خود دریافت خواهید کرد، درست مثل اینکه در یک بوت کمپ برنامه نویسی حضوری شرکت می کنید. به‌عنوان یک ثبت‌نام، درگیر مطالعه متمرکز و پاسخگو خواهید بود، در طیف گسترده‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب مهارت کسب خواهید کرد و روی پروژه‌های فردی و گروهی کار خواهید کرد که در نهایت به عنوان هسته اصلی مجموعه شما عمل خواهند کرد.

 

تا پایان بوت کمپ، سطحی از راحتی، آشنایی و دانش کدنویسی خواهید داشت که به شما قدرت می‌دهد تا از روز اول کارتان به زمین بنشینید.

 

کارفرمایان هم این را می دانند. یکی از چیزهای مهم در مورد کدنویسی این است که این حرفه از کدنویسان با استعداد در همه سنین و زمینه های شغلی استقبال می کند. گواهی بوت کمپ ثابت می کند که یک نامزد دارای مهارت های قابل فروش است، به خوبی تحت یک جدول زمانی فشرده کار می کند و مایل است همه چیز خود را در تکالیف به کار گیرد.

 

داده‌ها این را تأیید می‌کنند: طبق یک نظرسنجی اخیر از HackerRank (PDF، 2.4MB)، 39.2 درصد از مدیران  How long does it take to learn Scratch programming? استخدامی مورد بررسی معتقدند که فارغ‌التحصیلان بوت‌کمپ به اندازه همتایان خود با تحصیلات معمولی واجد شرایط هستند و 33 درصد می‌گویند که یادگیرندگان بوت کمپ واجد شرایط‌تر هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد