برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

چگونه-بازی-برنامه-نویسی-کودکان-را-عملی-کنیم

برای آموزش کدنویسی به کودکان

دانستن نحوه کدنویسی در آینده در بسیاری از زمینه ها بازی برنامه نویسی کودکان  و مشاغل مهم خواهد

کدنویسی می تواند حل مسئله، پشتکار و کار گروهی را به بچه ها بیاموزد.

بسیاری از برنامه ها و بازی ها به بچه ها یاد می دهند  بازی برنامه نویسی کودکان  بازی برنامه نویسی کودکان که چگونه از طریق بازی و خلاقیت کدنویسی کنند.

این برنامه ها و بازی ها برای بازه های سنی و بودجه های مختلف در دسترس هستند.

دوران کودکی زمان بسیار خوبی برای یادگیری نحوه کدنویسی است. بازی برنامه نویسی کودکان  کدنویسی می تواند به بچه ها کمک کند تا مهارت های حل مسئله را توسعه دهند و خلاقیت و تخیل را تشویق می کند. به علاوه، پایه خوبی برای یادگیری بیشتر اصول علوم کامپیوتر در آینده فراهم می کند.

 

البته، خواندن یک کتاب درسی 500 صفحه ای پر از متن سیاه و سفید کوچک و اسکریپت های برنامه نویسی احتمالاً جذاب ترین راه برای یادگیری کدنویسی برای بچه ها نیست. بازی برنامه نویسی کودکان  خوشبختانه، می‌توانید منابع زیادی را پیدا کنید که به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا درس‌های کدنویسی را متناسب با سن، هضم آسان و مهم‌تر از همه سرگرم‌کننده کنند.

 

چرا کدنویسی را به کودکان آموزش دهیم؟

با توجه به اداره آمار کار، پیش بینی می شود مشاغل STEM دو برابر سریعتر بازی برنامه نویسی کودکان  از میانگین نرخ رشد 5٪ از سال 2021-2031 رشد کنند. دانش برنامه نویسی می تواند بچه ها را با مهارت های قابل فروش برای این رشته در آینده مجهز کند. حتی بدون نگاه کردن به آینده 18 ساله، بچه ها باید به این دلایل اساسی کدنویسی را یاد بگیرند.

 

کدنویسی به بچه ها می آموزد که مسائل را حل کنند

به عنوان یک رشته، کدنویسی پر از چالش است. برنامه نویسی به بچه ها نیاز دارد که ا آموزشگاه آنلاین ز چندین زاویه به مشکلات نگاه کنند و راه حل های ممکن را ارائه دهند. تقویت مهارت های حل مسئله در سنین پایین می تواند پایه ای قوی برای رویارویی با چالش ها در زندگی روزمره ایجاد کند.

 

کدنویسی به کودکان تاب آوری می آموزد

وقتی بچه‌ها ذهنیت ثابتی پیدا می‌کنند، اغلب می‌خواهند وقتی  بازی برنامه نویسی کودکان همه چیز اشتباه می‌شود تسلیم شوند. و در کدنویسی مکرر همه چیز اشتباه می شود، که می تواند به بچه ها کمک کند تا با شکست ها کنار بیایند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه راه حل دیگری پیدا کنند و ادامه دهند.

 

این پشتکار به بچه ها می آموزد که شکست های کوچک نیازی به توقف پیشرفت آنها ندارند. در عوض، آنها فرصت‌هایی برای حل مشکلات به روش‌های خلاقانه و ایجاد ذهنیت رشد هستند.

 

برنامه نویسی می تواند به رشد خلاقیت کودکان کمک کند

وقتی نوبت به کدنویسی می‌شود، آسمان محدودیت دارد. بچه ها می توانند از تخیل خود برای ایجاد پروژه ها، تبدیل شدن به سازندگان و خالقان جهان و لذت بردن از تجربه استفاده کنند. اگرچه برنامه نویسی به شدت به ریاضیات و فناوری متکی است، اما می تواند به بچه ها کمک کند تا جنبه های خلاقانه و هنری خود را تقویت کنند.

 

کدنویسی می تواند کارآفرینی و کار گروهی را آموزش دهد

برنامه نویسی به افراد اجازه می دهد تا وب سایت ها، برنامه ها و بازی های خود را ایجاد کنند. برنامه های کدنویسی مانند Hopscotch به بچه ها این امکان را می دهد که برای استفاده از بازی های یکدیگر با سکه های مجازی به یکدیگر پول پرداخت کنند. بسیاری از پلتفرم‌های کدنویسی شامل ابزارهای مشارکتی هستند که بچه‌ها را با یکدیگر مرتبط می‌کند تا بتوانند با هم برنامه بسازند.

 

کدنویسی سرگرم کننده است

برنامه نویسی می تواند مهارت های مفید زیادی را به بچه ها بیاموزد. با این حال، در هسته خود، بسیاری از برنامه های برنامه نویسی برای کودکان به سادگی سرگرم کننده هستند. و چیزهای کمی برای دوران کودکی ضروری‌تر از تفریح و اجازه دادن به تخیل شما وجود دارد.

 

Bootcamp کدنویسی مناسب را برای خود پیدا کنید

10 منبع برای آموزش کدنویسی به کودکان

صنایع دستی کد پذیر

Codeable Crafts، یک برنامه رایگان برای دستگاه‌های اندروید و آی‌پد، کدنویسی را با جذاب کردن تخیل کودکان به آنها معرفی می‌کند. این برنامه به بچه ها اجازه می دهد تا برنامه نویسی را از طریق داستان سرایی تجربه کنند. بچه‌ها می‌توانند داستان‌های خود را متحرک کنند یا با استفاده از «بلوک‌های کدگذاری» ساده، انیمیشن‌هایی را به پیام‌های داستان اضافه کنند.

 

 

CodeCombat

CodeCombat یک رویکرد مبتنی بر بازی برای کدنویسی دارد و بازی برنامه نویسی کودکان  دوره‌هایی را برای کلاس‌های درس و بچه‌هایی که می‌خواهند خودشان کدنویسی کنند ارائه می‌دهد. دانش آموزان زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و جاوا اسکریپت را از طریق یک پلتفرم بازی که به طور مجازی توسط معلمان هدایت می شود، یاد می گیرند. بچه ها همچنین می توانند با پیوستن به یک لیگ رقابتی کدنویسی هوش مصنوعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

فراگیران می توانند در دوره های خود گام، کلاس تابستانی یا درس های خصوصی ثبت نام کنند. بیشتر دوره ها به صورت تک نفره برگزار می شوند، اما کلاس تابستانی شامل چهار دانشجو می شود. بچه‌ها می‌توانند اولین درس را رایگان بگذرانند، اما هزینه‌های درس‌های بیشتر از 55 دلار در هفته تا 399 دلار در ماه است.

 

 

کدموجی

Codemoji یک برنامه درسی کدنویسی را برای دانش آموزان کلاس های 1-8 ارائه می دهد. این برنامه HTML، CSS و جاوا اسکریپت را آموزش می دهد. بچه‌ها وب‌سایت‌های خود را می‌سازند و انیمیشن‌ها را در یک منطقه بازی مجازی تعیین‌شده ایجاد می‌کنند.

 

دانشجویان می توانند در دوره های مبتدی، متوسط و کارشناسی ثبت نام کنند. هدف Codemoji این است که برنامه های خود را هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز کند تا بچه ها نه خسته شوند و نه دلسرد شوند.

 

والدین می توانند فرزندان خود را در برنامه 15 دلاری در ماه یا 55 دلاری در سال ثبت نام کنند. این بسته ها هر دو شامل درس ها، پروژه ها و پشتیبانی مستقیم مشتری می شوند.

 

 

Code.org

Code.org، یک سازمان غیرانتفاعی، با هدف گسترش دسترسی Children's programming game  به آموزش کدنویسی برای دانش آموزان در سراسر جهان است. کمپین Hour of Code این گروه ادعا می کند که به بیش از یک میلیون دانش آموز خدمات ارائه کرده است. به علاوه، Code.org کلاس های علوم کامپیوتر را در مدارس سراسر ایالات متحده یکپارچه کرده است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد