برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کار در فروشگاه‌های آنلاین یکی دیگر از شغل ‌های اینترنتی برای نوجوانان است.

بعلاوه، از آنجایی که یک بار دوره آموزشی را ایجاد می کنید و مطالب مشابه را بارها و بارها می فروشید، این یک کسب و کار با درآمد غیرفعال عالی است.

 

9. یک خبرنامه در Substack منتشر کنید

Substack شبیه به پلتفرم های وبلاگ نویسی یا انتشار شغل های اینترنتی برای نوجوانان مانند Medium است، اما به طور خاص بر ارائه محتوا از طریق ایمیل متمرکز است.

 

وقتی مطلب جدیدی منتشر می کنید، افراد می توانند برای دریافت به روز شغل های اینترنتی برای نوجوانان رسانی مشترک شوند. می توانید خبرنامه خود را به صورت رایگان ارائه دهید، یا اگر می خواهید مقداری درآمد داشته باشید، هزینه اشتراک ماهیانه را دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید برخی از پست ها را به صورت رایگان منتشر کنید و برخی دیگر را انتخاب کنید تا فقط برای مشترکین پولی قابل دسترسی باشند.

 

مردم از Substack برای انتشار همه چیز از کمیک گرفته تا محتوای مالی استفاده می کنند، بنابراین گزینه ها واقعا نامحدود هستند.

 

نویسندگان 90٪ از درآمد دریافت شده توسط Substack را منهای هزینه های کارت اعتباری نگه می دارند. در اینجا جدولی وجود دارد که نشان می دهد بر اساس قیمت اشتراک و تعداد مشترکان فعال، شغل های اینترنتی برای نوجوانان چقدر می توانید در ماه درآمد کسب کنید (این قبل از کارمزد کارت اعتباری است که معمولاً بین 2-3٪ است.

 

هزینه اشتراک 50 مشترک 100 مشترک 250 مشترک

5 دلار در ماه 225 دلار 450 دلار 1125 دلار

7 دلار در ماه 315 دلار 630 دلار 1,575 دلار

10 دلار در ماه 450 دلار 900 دلار 2250 دلار

البته، اگر بتوانید مشترکین بیشتری به دست آورید یا هزینه ماهانه بالاتری دریافت کنید، درآمد همچنان افزایش می یابد.

 

برای موفقیت، باید محتوایی ارائه دهید که افراد را علاقه مند کند و بیشتر ب شغل های اینترنتی برای نوجوانان خواهد. به عنوان مثال، می توانید اخبار یا رویدادهای جاری را برای یک موضوع یا مخاطب خاص پوشش دهید.

 

انتشار یک خبرنامه در Substack می تواند یک کار آنلاین خوب برای نوجوانان باشد (برای ایجاد یک حساب کاربری باید حداقل 16 سال داشته باشید) زیرا این کار انعطاف پذیر است و می توانید خبرنامه خود را در مورد موضوع مورد نظر خود ایجاد کنید.

 

همچنین برای ایجاد کسب و کاری که با شما رشد می کند ایده آل است. تا زمانی که مشترکینی دارید که به پرداخت هزینه ماهانه ادامه می دهند، به کسب درآمد ادامه خواهید داد. این یک کسب و کار است شغل های اینترنتی برای نوجوانان که می توانید به صورت پاره وقت در کالج یا زمانی که کار خود را شروع می کنید به آن ادامه دهید.

 

چند ایده که می توانید پوشش دهید:

 

خبرنامه در مورد رویدادهای محلی و موضوعات مورد علاقه.

یک ایمیل هفتگی که رویدادهای دبیرستان شما را خلاصه می کند (آن را نسخه شغل های اینترنتی برای نوجوانان دیجیتالی یک روزنامه مدرسه در نظر بگیرید).

اخبار بازی های ویدیویی (نسخه های آینده، بررسی ها، راهنمای هدیه و غیره).

علاوه بر هزینه‌های اشتراک، می‌توانید از راه‌های دیگری مانند بازاریابی وابسته و حمایت‌های مالی از خبرنامه Substack خود نیز کسب درآمد کنید. در واقع، ممکن است برای رشد سریعتر مخاطبان خود، محتوای رایگان را بدون هزینه اشتراک منتشر کنید و سپس با این روش های دیگر از آن درآمد کسب کنید.

10. فروش لباس در Poshmark و Depop

نوجوانانی که به مد و لباس علاقه دارند ممکن است بخواهند با فروش آنلاین لباس کسب درآمد کنند. Poshmark و Depop دو پلتفرم محبوب هستند، اما می‌توانید در eBay و Mercari نیز بفروشید، یا با استفاده از Facebook Marketplace و سایت‌های دیگر مانند Craigslist به مردم منطقه خود بفروشید.

 

برخی از این پلتفرم‌ها به شما نیاز دارند که 18 سال یا بیشتر شغل های اینترنتی برای نوجوانان داشته باشید یا از طریق PayPal پول دریافت کنید، بنابراین ممکن است برای راه‌اندازی به کمک والدین نیاز داشته باشید.

 

بهترین راه برای شروع و کسب تجربه، فروش برخی از لباس های قدیمی خود است که دیگر نمی پوشید. به این ترتیب شما پولی را برای موجودی خرج نمی کنید و می توانید تقریباً بدون آموزش برنامه نویسی ریسک تجربه کمی کسب کنید.

 

هنگامی که ایده ای در مورد اینکه اقلام به چه قیمتی احتمالاً به فروش می رسند، دارید، می توانید به دنبال اقلام ارزان قیمت در فروشگاه های ارزان قیمت و فروش های بسته بگردید. البته، شما نمی خواهید بیش از حد پرداخت کنید زیرا برای کسب سود باید بتوانید کالا را با قیمت بالاتری بفروشید. باید به اطراف نگاه کنید و فقط اقلامی را بخرید که مطمئن هستید قیمت کمتری دارند.

 

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در مورد راه اندازی یک کسب و کار چروک کردن لباس در نظر داشته باشید:

 

هزینه های حمل و نقل را از قبل تعیین کنید تا پول خود را از دست ندهید.

قفسه های ترخیص را نادیده نگیرید. ممکن است بتوانید برخی از اقلام جدید را خریداری کنید که بتوانید آنها را برای کسب سود مجدد بفروشید.

عکس های عالی بگیرید عکس های شما یکی از مهم ترین عوا شغل های اینترنتی برای نوجوانان مل برای فروش خواهد بود.

فهرست های خود را با گنجاندن تمام کلمات کلیدی و عباراتی که افراد ممکن است برای جستجوی مورد استفاده کنند، بهینه کنید.

یک چیز خوب در مورد فروش آنلاین لباس این است که می توان تقریباً بلافاصله شروع به کسب درآمد کرد. قبل از شروع کسب درآمد، نیازی به صرف ماه ها برای ایجاد یک کسب و کار ندارید. همچنین، بسیاری از نوجوانان با روندهای فعلی مد آشنا هستند، بنابراین ممکن است بتوانید به راحتی اقلامی را که قیمت کمتری دارند شناسایی کنید.

 

11. بچه های معلم از طریق چت تصویری

به عنوان یک نوجوان، شما این فرصت را دارید که به دانش آموزان جوان تری که به راهنمایی یا کمک در مورد یک موضوع خاص نیاز دارند آموزش دهید. در حالی که پلتفرم‌های تدریس آنلاین زیادی وجود دارد، همه آنها باید ۱۸ سال سن داشته باشید (و در بسیاری از موارد، به مدرک نیاز دارید). با این حال، این بدان معنا نیست ک شغل های اینترنتی برای نوجوانان ه هیچ فرصت تدریس خصوصی وجود ندارد.

 

به جای استفاده از یک پلتفرم موجود که معلمان را با دانش‌آموزان مطابقت می‌دهد،Internet jobs for teenagers

 می‌توانید با پیدا کردن مشتریان خود به‌عنوان یک معلم خصوصی کسب درآمد کنید. می توانید آموزش را به صورت حضوری انجام دهید، یا از زوم، اسکایپ، یا سایر خدمات کنفرانس ویدیویی برای برگزاری جلسات آموزشی به صورت مجازی استفاده کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد