برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کسب درآمد در مدرسه: راهنمای جامع برای دانش‌آموزان



چگونه بدون سرمایه گذاری برای دانشجویان به صورت آنلاین درآمد کسب کنیم؟

نحوه کسب درآمد اینترنتی برای دانشجویان

منبع: pexels

دانشجو بودن اغلب مرحله بسیار مهمی در زندگی یک فرد است. کسب درآمد در مدرسه  با این حال، تحصیل یک شغل تمام وقت است و بنابراین دانشجویانی که به دنبال کسب درآمد اندکی هستند، شروع به جستجوی مشاغل پاره وقت می کنند که تأثیری بر تحصیل آنها نداشته باشد.

 

نگرانی های دیگر برای دانش آموزان این است که چگونه بدون سرمایه گذاری کلان به صورت آنلاین درآمد کسب کنند، یا شغلی بیابند که به حداقل تجربه نیاز دارد.

 

و این خبر خوب است. در واقع تعدادی شغل پاره وقت آنلاین برای دانشجویان وجود دارد که می توانند در خانه کسب درآمد کنند.

 

بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین به عنوان دانشجو چیست؟

1. فروش بیمه به عنوان POSP

تبدیل شدن به یک POSP یا Point of Salesperson و فروش بیمه می تواند یک شغل نیمه وقت پردرآمد برای دانشجویان باشد. POSP یک نماینده بیمه است که با یک شرکت بیمه کار می کند تا محصولات بیمه خود را به صورت آنلاین بفروشد.

 

الزامات چیست؟ - شما باید بالای 18 سال سن داشته باشید و باید کلاس 10 را تکمیل کرده باشید. همچنین باید یک آموزش اجباری 15 ساعته ارائه شده توسط IRDAI را تکمیل کنید.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟ - درآمد شما به تعداد سیاست هایی که می فروشید بستگی دارد. بنابراین، هرچه سیاست های بیشتری بفروشید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

آیا می توانید این کار را ادامه دهید؟ - بله، اگر استعداد فروش دارید، می توانید این کار را بعداً به صورت تمام وقت ادامه دهید.

در اینجا درباره مراحل، الزامات و مقررات تبدیل شدن به یک نماینده POSP اطلاعات کسب درآمد در مدرسه  بیشتری کسب کنید.

 

2. فریلنسری را شروع کنید

اگر شما فردی هستید که در نوشتن، برنامه نویسی، ویرایش، عکاسی، طراحی یا هر مهارت دیگری مهارت دارید، می توانید به عنوان یک فریلنسر به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. شما فقط باید خود را به عنوان یک فریلنسر در پورتال هایی مانند Upwork، Fiverr یا Truelancer ثبت نام کنید. سپس می توانید بازاریابی مهارت های خود را برای مشتریان بالقوه شروع کنید.

 

الزامات چیست؟ - تا زمانی که مهارت قابل فروش دارید، می توانید در یک پورتال فریلنسری کسب درآمد در مدرسه  ثبت نام کنید، هرچند ممکن است هزینه کمی نیاز باشد.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟ - درآمد شما بر اساس نوع کاری که ارائه می دهید و مقدار کاری که ایرانیان سایبر برای انجام دادن دارید خواهد بود.

آیا می توانید این کار را ادامه دهید؟ - بله، بر اساس نوع کاری که ارائه می دهید، می توانید  کسب درآمد در مدرسه به صورت تمام وقت به عنوان فریلنسر به کار خود ادامه دهید.

 

3. آموزش آنلاین را شروع کنید

دانش‌آموزان دائماً در حال یادگیری چیزهای جدید هستند، بنابراین یکی از راه‌های آسان برای کسب درآمد آنلاین، به اشتراک گذاشتن بخشی از این دانش است. چه بخواهید به کودکان مدرسه ای آموزش دهید یا دوره هایی را برای بزرگسالانی که می خواهند چیز جدیدی یاد بگیرند ارائه دهید، تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به یک اتصال اینترنتی سریع است.

 

می‌توانید با یک پلتفرم آموزش مجازی مانند Udemy، SkillShare یا Coursera ثبت نام کنید یا به سادگی در رسانه‌های اجتماعی به دوستان و حلقه‌های خویشاوند مراجعه کنید تا کلاس‌های تدریس آنلاین خود را پخش کنید.

 

الزامات چیست؟ - سرمایه گذاری پولی بسیار کمی وجود دارد، اگرچه باید برخی از مهارت های آموزشی را تقویت کنید.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟ - بر اساس سطح تخصص و موضوع موضوع، می توانید تا 200 تا 500 روپیه در ساعت درآمد کسب کنید.

آیا می توانید این کار را ادامه دهید؟ - در حالی که تدریس خصوصی ممکن است یک شغل تمام وقت قابل دوام نباشد، می توانید این کار را به صورت پاره وقت ادامه دهید یا اگر برای همین کار استعداد دارید، به شغل کسب درآمد در مدرسه  تدریس در حوزه تحصیلی خود نگاه کنید.

 

4. مشاغل ورودی داده را پیدا کنید

گزینه دیگری برای دانشجویانی که به دنبال کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه گذاری هستند، مشاغل ورود اطلاعات است. از آنجایی که انعطاف پذیری را ارائه می دهد، می تواند گزینه خوبی برای کار پاره وقت باشد.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک وب سایت قابل اعتماد مانند Freelancer، Data Plus، Axion Data Entry Services یا Guru ثبت نام کنید و می توانید شروع به پذیرش مشاغل ورود داده از شرکت های سراسر جهان کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که قبل از انتقال جزئیات حساب خود، مشروعیت آنها را بررسی کنید.

 

الزامات چیست؟ - شما نیاز به دسترسی به کامپیوتر و همچنین دانش کاری خوب از اکسل و سایر ابزارهای مایکروسافت دارید.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟ - با شغل ورود اطلاعات، می توانید 300 روپیه تا 1500 روپیه در ساعت درآمد کسب کنید.

آیا می توانید این کار را ادامه دهید؟ - کارهای ورود اطلاعات معمولا به صورت کسب درآمد در مدرسه  پاره وقت انجام می شود.

5. برنامه ها و وب سایت های تست بتا

از آنجایی که این روزها تقریباً هر دانش آموزی به تلفن هوشمند یا رایانه دسترسی دارد، یکی از گزینه های خوب برای کسب درآمد پاره وقت برای دانش آموزان، آزمایش برنامه ها و وب سایت ها است. زمانی که شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یک اپلیکیشن یا وب‌سایت جدید ایجاد می‌کنند، کاربرانی را استخدام می‌کنند تا کاری را که «تست بتا» نامیده می‌شود، انجام دهند. شما فقط باید سایت ها یا برنامه های آنها را آزمایش کنید و تجربه کاربری خود را گزارش دهید، و کسب درآمد در مدرسه  هر گونه اشکال یا مشکلی را شناسایی کنید، قبل از اینکه آنها به صورت عمومی در دسترس عموم قرار گیرند.

 

می توانید برای انجام این کارها در سایت هایی مانند BetaTesting، Tester Work، Test.io یا TryMyUI ثبت نام کنید.

 

الزامات چیست؟ - به دانش خاصی نیاز ندارید، اما بر اساس محصولی که در حال آزمایش هستید، ممکن است نیاز به سیستم عامل اندروید، iOS یا ویندوز به روز داشته باشید.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟ - بسته به فرآیند آزمایش بتا و تجربه شما در این فرآیند، می توانید حدود 1000 روپیه تا 3000 روپیه درآمد کسب کنید.

آیا می توانید این کار را ادامه دهید؟ - تست اپلیکیشن و وبسایت معمولا بهEarn money in school صورت پاره کسب درآمد در مدرسه  وقت انجام می شود، اما اگر تجربه برنامه نویسی یا توسعه نرم افزار دارید، می توانید از

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد