برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

بهترین پروژه های تمرینی پایتون

در این آموزش Code With Tomi، یاد می گیرید که چگونه پروژه های تمرینی پایتون  برنامه ای بسازید که بتواند به هر پوشه ای در رایانه شما رفته و نام همه فایل ها را بر اساس شرایط تعیین شده در کد پایتون تغییر دهد.

 

برنامه آب و هوا پروژه پایتون

در این آموزش Code With Tomi، یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه ای بسازید که داده های کاربر را در یک مکان خاص جمع آوری می کند و جزئیات آب و هوای آن مکان ارائه شده پروژه های تمرینی پایتون را خروجی می دهد. این یک پروژه عالی برای شروع یادگیری نحوه دریافت داده از API است.

 

کد یک ربات Discord با پایتون - میزبانی رایگان در ابر

در این آموزش Beau Carnes، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ربات خود را بسازید که در Discord کار می کند، که پلتفرمی است که افراد می توانند دور هم جمع شوند و به صورت آنلاین چت کنند. این پروژه نحوه کار با Discord API و Replit IDE را به شما آموزش می دهد.

 

پس از انتشار این ویدیو، Replit نحوه ذخیره متغیرهای  پروژه های تمرینی پایتون محیط خود را در برنامه خود تغییر داد. لطفاً این آموزش را در مورد نحوه صحیح ذخیره متغیرهای محیطی در Replit بخوانید.

 

بازی مهاجمان فضایی پروژه پایتون

در این آموزش buildwithpython یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Pygame یک بازی مهاجمان فضایی بسازید. شما اصول اولیه زیادی را در توسعه بازی مانند حلقه های بازی، پروژه های تمرینی پایتون  تشخیص برخورد، رویدادهای فشار کلید و موارد دیگر یاد خواهید گرفت.

 

اگر تا اینجا مطالعه کردید، از نویسنده تشکر کنید تا به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. تشکر کن

 

آموزش کدنویسی رایگان برنامه درسی منبع با پروژه های تمرینی پایتون ز freeCodeCamp به بیش از 40000 نفر کمک کرده است تا به عنوان توسعه دهنده شغل پیدا کنند. شروع کنید

 

تبلیغات

 

freeCodeCamp یک سازمان خیریه 501(c)(3) معاف از مالیات است که توسط اهداکنندگان حمایت می شود (شماره شناسایی مالیاتی فدرال ایالات متحده: 82-0779546)

 

ماموریت ما: کمک به مردم برای یادگیری رایگان کدنویسی برنامه نویسی نوجوانان . پروژه های تمرینی پایتون  ما این کار را با ایجاد هزاران ویدیو، مقاله و درس کدنویسی تعاملی انجام می دهیم - همه به صورت رایگان در دسترس عموم هستند.

 

کمک‌های مالی به freeCodeCamp به طرح‌های آموزشی ما می‌رود  Python practice projects و به پرداخت هزینه سرورها، خدمات و کارکنان کمک می‌کند.

برش دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد