برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

چرا آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان مهم است


 

داشتن یک درک اولیه از برنامه نویسی  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان می تواند نگاه بچه ها به فناوری روزمره را تغییر دهد.

 

همچنین ممکن است چشمان آنها را به روی امکانات بی حد و حصری که دانش کدگذاری ارائه می دهد باز کند.

 

2: کدنویسی می تواند به فرزند شما مزیت رقابتی بدهد

تسلط بر مهارتی که بسیاری از همسالان آنها ممکن است نداشته باشند  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان می تواند به این معنی باشد که فرزند شما کاندیدای مطلوب تری برای کالج ها، دانشگاه ها، تجربیات کاری و مشاغل است.

 

کدنویسی در سال‌های اخیر به یک مهارت بسیار مورد توجه تبدیل شده است، و یک آمار Code.org نشان می‌دهد که فارغ‌التحصیلان علوم کامپیوتر این پتانسیل را دارند که تا ۴۰ درصد بیشتر از میانگین درآمد کسب کنند.

 

3: تقاضای زیادی برای برنامه نویسان کامپیوتر وجود دارد

آمار دیگری از Code.org نشان می دهد که 58 درصد مشاغل در زمینه STEM در زمینه محاسبات هستند. مشکل این است که تنها 10 درصد از فارغ التحصیلان برنامه های STEM در علوم کامپیوتر هستند.

 

این یک کمبود 48 درصدی در این زمینه است. برنامه نویسی به  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان رزندان شما فرصت بهتری برای قفل کردن یک حرفه پردرآمد می دهد.

 

4: راضی کننده و سرگرم کننده است!

برنامه نویسی کامپیوتر یک فعالیت مبتنی بر منطق است، اما در عین حال می تواند یک خروجی خلاقانه نیز باشد.

 

بسیاری از برنامه نویسان برای چالش ایجاد چیزی و پاداش دیدن نتایج زندگی می کنند.

 

از اصطلاحات درگیر یا این که کدنویسی خیلی پیچیده است آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  نترسید. با توجه به دستورالعمل های صحیح، یادگیری کدنویسی می تواند سرگرم کننده و آسان باشد.

 

نکته 4 مفید: ما در واقع دلایل بیشتری را توضیح داده‌ایم که چرا بچه‌ها باید کدنویسی را یاد بگیرند... اینجا را کلیک کنید تا 13 دلیلی که چرا باید این نوع یادگیری را تشویق کنید را ببینید.

 

چگونه کدنویسی را به بچه ها معرفی می کنید؟

اگر فرزندان شما علاقه خود را به یادگیری کدنویسی ابراز کرده اند، شما با این کار دلهره آور روبرو هستید که بفهمید از کجا و چگونه شروع کنید. کتاب‌ها، برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، ویدیوهای یوتیوب، دوره‌ها و انواع راه‌های مختلف وجود دارد.

 

بنابراین، شما کدام را انتخاب می کنید؟

 

ما معتقدیم که یک محیط آموزشی سرگرم کننده، امن آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  و ساختاریافته بهترین رویکرد است. در FunTech، ما اردوهای تابستانی ثبت شده در Ofsted را اجرا می کنیم که توسط معلمان برنامه نویسی خبره مدیریت می شوند. شما می توانید تمام امکانات را در بخش دوره های کدنویسی ما مشاهده کنید.

 

ما دوره هایی برای مبتدیان کامل در هر سنی داریم، به علاوه اردوهای پیشرفته تر برای کودکان تا سن 16 سالگی.

 

با این حال، قبل از شرکت فرزندتان در کمپ تابستانی FunTech، هیچ چیزی مانع از شروع کار در خانه نمی شود. در واقع، وقتی فرزند شما یک هفته را با ما به پایان می رساند، همیشه پروژه هایی به او داده می شود تا با خود به خانه ببرد تا در خانه ادامه دهد.

 

نحوه شروع کدنویسی (برای کودکان)

اولا، انجام بیش از حد سریع می تواند منجر به ناامیدی شود. آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  اگر می‌خواهید فرزندتان از کدنویسی نهایت استفاده را ببرد، می‌خواهید از آن لذت ببرد.

 

بهتر است به آرامی کدنویسی را شروع کنید، وقت بگذارید و در طول مسیر به اهداف کوچک برسید.

 

در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه معرفی برنامه نویسی به فرزندان خود به گونه ای است که آنها از آن لذت می برند و در آن عالی می شوند:

 

1: ابتدا آنها را با اصول اولیه آشنا کنید

اگر نتوانید مفاهیم اولیه را کاملاً درک کنید، تسلط بر چیزی آسان نیست. بهترین راه برای نشان دادن لذت برنامه نویسی به فرزندانتان، خواندن یا تماشای سبک است.

 

مقالات، کتاب‌ها یا حتی ویدیوهای یوتیوب را پیدا کنید که اصول کدنویسی را پوشش می‌دهند.

 

هنگامی که بچه ها ایده کلی کدنویسی را درک کنند،  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان می توانند آن را در چند جمله کوتاه برای دوستان و اقوام توضیح دهند. اگر با کدنویسی آشنا نیستید، ممکن است در نهایت چیزی را نیز یاد بگیرید.

 

2: کمی بیشتر بیاموزید

صحبت کردن با دیگران در مورد یک چیز جدید یک راه عالی برای کمک به آن است که در ذهن شما باقی بماند. فرزندان خود را تشویق کنید تا با دوستان خود در مورد موضوع چت کنند.

 

برای مثال، آنها ممکن است بتوانند آن را به آخرین بازی ویدیویی که در حال انجام آن هستند مرتبط کنند. فرزند شما می تواند توضیح دهد که چگونه بازی بدون کدنویسی وجود نخواهد داشت.

 

در مدرسه، آنها می توانند از معلم علوم خود بپرسند  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان که چگونه کدنویسی به قدرت روبات ها کمک می کند.

 

فرزندان شما ممکن است کسی را در حلقه روزمره خود نداشته باشند که علاقه مند به صحبت در مورد کدنویسی باشد. در این شرایط، شما باید کمی منشعب شوید. از یک موزه فناوری دیدن کنید یا از بچه ها بخواهید به یک باشگاه بعد از مدرسه که مربوط به کدنویسی است بپیوندند.

 

در اینجا، آنها می توانند بهتر در مورد کدنویسی بیاموزند و در مورد آن با سایر افرادی که به آن علاقه مند هستند نیز صحبت کنند.

 

3: چیز کوچکی را امتحان کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد هنگام یادگیری چیزهای جدید مرتکب می شوند این است که زیاده روی کنند. بچه‌های شما اخیراً یاد گرفته‌اند که چگونه کدنویسی ستون فقرات فیلم‌ها، روبات‌ها و بازی‌های ویدیویی است. آنها هیجان زده هستند و برای اطلاعات بیشتر آماده هستند، که عالی است.

 

با این حال، اولین پروژه آنها نباید طراحی بازی ماجراجویی جهان باز بعدی یا ربات نبرد باشد. در حالی که هر چیزی ممکن است، انتظارات آنها را در ابتدا واقع بینانه نگه دارید.

 

از فرزندانتان بخواهید در عوض با چیزهای کوچک شروع کنند.

 

به این ترتیب، آنها می توانند قبل از اینکه به طور کامل به کدنویسی وارد شوند، احساسی نسبت به کدنویسی پیدا کنند.

 

برنامه های یادگیری آنلاین مانند Scratch و همچنین برنامه های تلفن همراه مقدماتی مانند Move the Turtle، راه بسیار خوبی برای شروع هستند. ما در واقع در حال حاضر در کمپ تابستانی Scratch Coding خود رزرو می کنیم.

 

هر دوی این منابع راه را برای یادگیری کدنویسی هموا Programming training for teenagers ر می کنند و در عین حال امکان سرگرمی را نیز فراهم می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد