برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان

 

جاوا برای بچه ها سرگرم کننده است زیرا عمدتاً برای ساخت بازی  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان های ویدیویی و برنامه های تلفن همراه اندروید استفاده می شود. با این حال، یادگیری آن سخت تر است، زیرا به زبان تایپ شده ایستا متکی است که دارای متغیرهای زیادی است.

 

اگر فرزند شما می خواهد در یادگیری کدنویسی جاوا تلاش کند، توصیه می کنیم این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید. این یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان برای کسانی است که کمی تجربه بیشتر دارند.

 

ما در FunTech یک دوره تابستانی کدنویسی جاوا را با هدف نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  کودکان و نوجوانانی برگزار می کنیم که حوصله یادگیری نحو کدنویسی را دارند یا برای آن دسته از برنامه نویسان متوسط که می خواهند مجموعه مهارت های خود را تقویت کنند.

 

 

 

با FunTech جاوا را برای کودکان بیاموزید

شرکت در اردوی برنامه نویسی تابستانی FunTech یک گزینه عالی است که به بچه ها اجازه می دهد مستقیماً در جزئیات غوطه ور شوند و اشتیاق مادام العمر به فناوری ایجاد کنند.

 

در کنار دوستان جدید و مربیان باتجربه، آنها می توانند در نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  محیطی خلاقانه و بدون فشار، از آشنایی عملی با اصول جاوا لذت ببرند.

 

دوره های تابستانی کدنویس جاوا

این دوره تابستانی کدنویس جاوا به کودک شما کدنویسی، ویرایش و حل مسئله را به شیوه ای ساختاریافته و روشمند آموزش می دهد. هنگامی که فرزند شما بر ساختارهای کدنویسی اصلی تسلط پیدا کرد، ما تعداد زیادی تمرین و پروژه های عملی سرگرم کننده را برای سناریوهای مختلف به آنها ارائه می کنیم.

 

در نهایت، فرزند شما مهارت های جدید خود را با ایجاد پروژه های جالب مبتنی بر بازی برای بردن به خانه پیاده می کند.

 

راهنمای سنی: 11 تا 16 سال

روزها: دوشنبه تا جمعه، 0900 تا 1700 / یکشنبه مسکونی 1700 - جمعه 1700

مکان: چندین مکان در لندن، میلتون کینز، آکسفورد، ریدینگ و تونبریج

آیا می خواهید در مورد دوره های جاوا کدگذار ما برای کودکان اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

 

4: لوا

 

 

در حالی که کمی پیچیده تر از یک گزینه برنامه نویسی نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  بصری مانند موارد ذکر شده در بالا است، اما Lua هنوز یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری کودکان و نوجوانان است - به خصوص اگر آنها به بازی های ویدیویی و روباتیک علاقه مند هستند.

 

در واقع پلتفرم بازی مشهور جهانی Roblox توسط توسعه دهندگان Lua ساخته شده است و Adobe Photoshop، Warcraft و Angry Birds همگی از کد Lua استفاده می کنند.

 

Lua برای بچه هایی که ممکن است امکانات برنامه نویسی مانند Python را خسته کرده باشند، بسیار عالی است، اما همچنان به کدی نیاز دارند که برداشتن نسبتاً آسان باشد.

 

این نرم افزار که در اصل برای گسترش یا افزودن عملکرد نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  به سایر برنامه های نرم افزاری توسعه یافته است، می تواند به طور یکپارچه در کنار سایر کدها کار کند و دارای مجموعه ای از قوانین و عملیات ساده است.

 

برای سال 2019، FunTech یک دوره تعطیلات تابستانی کاملاً جدید ارائه می دهد که بر اساس موفقیت پلت فرم بازی سه بعدی محبوب Roblox است.

 

با FunTech Lua را برای کودکان بیاموزید

صنعت بازی طوفانی شده است و اکنون فرزند شما می تواند یاد بگیرد که چگونه یک متخصص Roblox شود.

 

تابستان امسال به جای اینکه به فرزندتان اجازه دهید در حال بازی های ویدیویی بنشیند، چرا آنها را به FunTech ارسال نکنید، جایی که می توانیم مهارت های دیجیتال و مفاهیم برنامه نویسی را به آنها آموزش دهیم تا آنها بتوانند بازی های خود را بسازند؟

 

دوره های تابستانی Roblox Game Maker

چه فرزند شما یک Roblox معمولی باشد و چه کاملا مبتدی، نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  آنها یاد خواهند گرفت که چگونه یک مسیر با موانع و بازی مسابقه کارتینگ را در طول یک هفته مفرح از آزمایش، خلاقیت و فیزیک دنیای واقعی ایجاد کنند.

 

نکته مهم در مورد این دوره این است که آنها همچنین مقدمه ای بر مفاهیم برنامه نویسی مانند Lua خواهند داشت که دارای متغیرهایی هستند که به هر زبانی که در آینده انتخاب می کنند قابل انتقال هستند. و در پایان یک هفته چالش برانگیز، فرزند شما در بازی مسابقه کارتونی خودش شرکت خواهد کرد.

 

راهنمای سنی: 9 تا 12 سال

روزها: دوشنبه تا جمعه، 0900 تا 1700 / یکشنبه مسکونی 1700 - جمعه 1700

مکان: چندین مکان در لندن، چستر، میلتون کینز، آکسفورد و ریدینگ

آیا می خواهید درباره دوره آموزشی Roblox Game Maker ما برای کودکان اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

 

دوره های برنامه نویسی FunTech برای کودکان

FunTech دوره های متنوعی را برای بچه ها با تمرکز ب نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ر برنامه نویسی ارائه می دهد. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، این موارد عبارتند از:

 

دوره های تابستانی رباتیک Lego Junior

اگر جعبه‌های لگو در خانه دارید و کودکی متعصب به ساخت و ساز دارید، پس این کمپ FunTech به کودک شما اجازه می‌دهد تا ربات خودش را بسازد، سفارشی‌سازی کند، کدنویسی کند و آزمایش کند!

 

فرزند شما یاد می‌گیرد که ربات‌های خود را برای انجام نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  انواع کارهای سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز کدنویسی کند و سپس در پایان هفته، در رویداد Grand Finale رقابت می‌کند.

 

راهنمای سنی: 7 تا 10 سال

روزها: دوشنبه تا جمعه، 0900 تا 1700 / یکشنبه مسکونی 1700 - جمعه 1700

مکان: چندین مکان در لندن و میلتون کینز

آیا می خواهید درباره دوره Lego Robotics Junior برای کودکان بیشتر بدانید؟

 

Code-a-bot: Robot Wars Summer Cours

ربات ها بر جهان حکومت خواهند کرد، پس بهتر نیست  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان بچه های ما یاد بگیرند که چگونه آنها را کنترل کنند؟ در این دوره تابستانی FunTech، فرزند شما یک ربات EV3 LEGO را طراحی و خواهد ساخت.

 

آنها با یادگیری استفاده از ابزارهای دستوری برای ساخت برنامه های پیچیده از جمله الگوریتم های مسیریابی و ناوبری ژیروسکوپی، روبات های خود  Programming software for children را در رویدادهایی مانند Maze Mapper و Cube Control آزمایش خواهند کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد