برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

 

برنامه نویسی در مورد توسعه یا برنامه نویسی رایانه از طریق  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران یک فرآیند خلاقانه است که رایانه را برای انجام اقدامات مختلف راهنمایی می کند. این امر از طریق کدها یا برخی دستورالعمل‌های حیاتی برای رایانه به‌دست می‌آید تا به روشی ترجیحی عمل کند. به سادگی، کدها مجموعه ای از ورودی ها، کنش ها، خروجی ها و واکنش ها هستند. در این عصر دیجیتال، مهارت های کدنویسی برای افراد در بیشتر صنایع بسیار ضروری است. مطالعات مختلف نشان داده‌اند که کودکانی که از ابتدای تحصیل می‌دانند چگونه کدنویسی کنند، در طول کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  تحصیل عملکرد بهتری دارند. چنین دانش‌آموزانی ترجیح می‌دهند در دانشگاه و همچنین شغل خود به حوزه STEM بروند.

 

بهترین سن برای یادگیری کدنویسی برای بچه ها چه سنی است؟

هر کودکی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. آنها می توانند چیزهای مختلفی را با نرخ ها و روش های مختلف اتخاذ کنند. کارشناسان معتقدند که کودکان باید کدنویسی را در سنین پایین بیاموزند. کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  طبق گفته MIT، بهترین سن برای کودکان برای شروع یادگیری زبان‌های کدنویسی مانند Scratch Jr از سن 5 تا 7 سالگی است. افراد اغلب از طریق بازی‌های منطقی مختلف که به شبیه‌سازی مهارت کدنویسی کمک می‌کنند، به این امر دست می‌یابند. پس از مدتی، می توانید به تمرینات سخت تر بروید. همچنین دوره های برنامه نویسی مختلفی در دسترس هستند که از یک رویکرد مبتنی بر تحقیق پیروی می کنند و ثابت کرده اند که مهارت های دنیای واقعی را آموزش کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران می دهند که می تواند به طور موثر کودک شما را درگیر کند. در Classover، ما به بچه‌ها کمک می‌کنیم تا با ارائه بهترین تجربه کدنویسی آنلاین در کلاس، مهارت‌های کدنویسی خود را توسعه دهند. اجازه دهید کودک شما را با اصول برنامه نویسی آشنا کنیم. با خیال راحت کلاس های آزمایشی رایگان ما را امتحان کنید، از اینکه بچه  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانهای شما در کمتر از 1 ساعت چقدر می توانند یاد بگیرند شگفت زده خواهید شد.

کدنویسی در عصر دیجیتال یادگیری اساسی در نظر گرفته می شود. بنابراین شناخت فناوری و کار با آن نیاز این عصر است. بچه ها باید یاد بگیرند که چگونه کدنویسی کنند زیرا:

 

در حل مشکل کمک می کند

کودکان با یادگیری اصول برنامه نویسی و با درک کامپیوتر، کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران نحوه کار را درک خواهند کرد. آنها همچنین سودمندی ریاضی را در حل منطقی مسائل یاد خواهند گرفت. به همین دلیل است که آموزش کدنویسی به بچه ها مهم است تا آنها این مهارت های حل مسئله را در دوران جوانی بیاموزند.

 

به رشد تاب آوری کودکان کمک می کند

از طریق کدنویسی، کودکان یاد می گیرند که پس از هر شکست، به کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران بهترین شکل ممکن برگردند. آنها یاد می گیرند که اشتباهات خود را بپذیرند و تسلیم نشوند، بلکه از اشتباه خود درس می گیرند. آنها همچنین می توانند یاد بگیرند که شکست بخشی از حرکت رو به جلو است زیرا به عنوان یک فرصت یادگیری عمل می کند. این بهترین دلیلی است که چرا کودکان باید کدنویسی را بیاموزند زیرا متوجه می شوند که "اشکال زدایی" کد نیمی از سرگرمی است، نه یک بار.

 

کدنویسی به کودکان یاد می دهد که چگونه فکر کنند

استیو جابز زمانی گفته بود که "کامپیوتر یک دوچرخه برای ذهن شماست".

 

برنامه نویسی کامپیوتر حول محور تایپ خطوط کد نمی چرخد، بلک کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانه بیشتر به توانایی تفکر شما مربوط می شود. یادگیری کدنویسی به فرزندان شما می آموزد که چگونه به طور مؤثر و متفاوت فکر کنند. این در مورد تفکر منطقی است، برنامه نویسان معمولا یک مشکل بزرگ را مشاهده می کنند و سپس آن را به قطعات کوچکتر تقسیم می کنند تا به طور موثر آن را حل کنند.

 

برنامه نویسی کامپیوتر آینده است

در این عصر در حال پیشرفت، کدنویسی یا برنامه نویسی به عنوان یک مهارت مهم در نظر گرفته می شود، زیرا مشاغل مختلف، نه فقط بخش فناوری، به کدهای رایانه ای متکی هستند. اگر کودک کدنویسی را بیاموزد، در آینده فرصت‌های شغلی بیشتری در بخش بهداشت، بخش فناوری، امور مالی، خرده‌فروشی یا موارد دیگر برای او خواهد داشت. به همین دلیل است که کودکان باید یاد بگیرند که چگونه کدنویسی کنند.

 

بهترین سن برای یادگیری کدنویسی برای بچه ها

 

بچه ها چگونه باید کدنویسی را شروع کنند

اگر در ابتدا خیلی سریع انجام دهید، فرزندان شما ناامید خواهند شد. کل فرآیند باید سرگرم کننده باشد. بنابراین، توصیه می شود آهسته شروع کنید، چیزها را با زمان یاد بگیرید و کارهای کوچک را در طول مسیر انجام دهید. شما باید کدنویسی را به روش زیر به فرزندان خود معرفی کنید:

 

ابتدا آنها را با اصول اولیه آشنا کنید

 

درک مفهوم اساسی برای تسلط بر آن مهم است. شما می توانید با کمی مشاهده یا خواندن کدنویسی را به فرزندان خود معرفی کنید. کتاب ها و مقالات مختلف همه مفاهیم کدگذاری را پوشش می دهند. اگر فرزند شما چیزهایی را از طریق ویدیو و گوش دادن یاد می گیرد، مطالب زیادی در YouTube وجود دارد.

 

یک چیز کوچک را امتحان کنید

 

بچه‌های شما هیجان‌زده و آماده کسب اطلاعات بیشتر هستند، زیرا می‌دانند که کدنویسی منشأ ربات‌ها، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های مختلف است. تخصیص یک چیز دشوار به راحتی آنها را ناامید می کند. اولین پروژه آنها نباید یک بازی ماجراجویی جهان باز باشد. با آنها با چیزی کوچک شروع کنید. این بهترین راه برای هیجان زده و درگیر نگه داشتن آنها قبل از اینکه به طور کامل وارد دنیای برنامه نویسی شوند، است.

 

به سمت چیزی بزرگتر حرکت کنید

 

همانطور که آنها اصول اولیه را یاد می گیرند، می توانند به سمت چیزهای بهتر حرکت کنند. گام بعدی نباید عکسبرداری برای ستاره ها باشد. فقط به چیزهایی که برای آنها آشنا است بچسبید. Children's programming class in Tehran  گام های کودک را بردارید و بر درک همه چیز تمرکز کنید. این به آنها کمک می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد