برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی ویژه نوجوانان

در این وبلاگ به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پرداخته می شود.

برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان


lse)، تصمیم گیری و اجرای مکرر بلوک های ک آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهد را فعال می کند. توابع بخش‌های کد قابل استفاده مجدد را محصور می‌کنند و ماژولار بودن و قابلیت نگهداری را ارتقا می‌دهند. فهرست ها، تاپل ها، مجموعه ها و فرهنگ لغت ها ساختارهای داده ای را برای سازماندهی و مدیریت مجموعه داده ها فراهم می کنند. در پایتون، خوانایی کد از طریق تورفتگی تاکید می شود، که به وضوح بلوک های کد تودرتو را متمایز می کند. با تسلط بر این مفاهیم اساسی، زبان آموزان می توانند با اطمینان به موضوعات آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  برنامه نویسی پیشرفته پایتون پیشرفت کنند و مهارت های خود را در طیف گسترده ای از برنامه ها به کار گیرند.

 

متغیر برای بچه ها

در پایتون، متغیرها مانند جعبه‌های برچسب‌گذاری شده‌ای آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  هستند که می‌توانند انواع مختلفی از اطلاعات مانند اعداد یا کلمات را در خود جای دهند، که می‌توانیم هر زمان که نیاز داشته باشیم در برنامه‌هایمان از آنها استفاده کرده و تغییر دهیم.

 

حلقه ها و الگوها

در پایتون، حلقه‌ها راهی برای انجام مکرر مجموعه‌ای از اقدامات است که ب آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ه ما امکان می‌دهد الگوها را ایجاد کنیم، وظایف را خودکار کنیم یا مجموعه‌هایی از داده‌ها را به طور کارآمدتر پردازش کنیم.

 

منطق شرطی

منطق شرطی در پایتون از دستورات «if»، «elif» و «else» آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  برای تصمیم‌گیری و اجرای بلوک‌های کد خاص بر اساس درست یا نادرست بودن شرایط خاص استفاده می‌کند.

 

حلقه های شرطی

حلقه‌های شرطی در پایتون، مانند حلقه «while»، تا زمانی که یک شرط مشخص درست باقی بماند، مکرراً یک بلوک از کد را اجرا می‌کنند و امکان تکرار کارآمد بر اساس یک معیار خاص را فراهم می‌کنند.

 

آیا بهترین دوره های پایتون برای کودکان هستند؟

تحقیقات نشان می‌دهد که دوره‌ها و فعالیت‌های گیمیفی که توسط شرکت‌هایی مانند Tynker ارائه می‌شوند، بهترین کار را دارند، زیرا وقتی بچه‌ها سرگرم سرگرمی هستند، انگیزه دارند پروژه‌ها را تا پایان کامل ببینند. علاوه بر این، آنها می توانند مفاهیم کلیدی کدگذاری را در طول مسیر مانند حلقه ها، شرطی ها و نحو انتخاب کنند.

 

 

به عنوان مثال: Tynker Python 101 را ارائه می دهد، یک آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده دوره تعاملی جذاب و مناسب برای خوانندگان در هر سنی. با حل پازل های حرکتی و یادگیری مفاهیم اصلی کدنویسی شروع کنید – قبل از اینکه متوجه شوید، بازی هایی مانند Snake، Frogger و Tetris (در دسترس همه کاربران Tynker) طراحی خواهید کرد.

 

بهترین راه برای یادگیری پایتون برای کودکان چیست؟

در اینجا چند انتخاب مختلف برای برنامه نویسی کودکان با زبان برنامه نویسی پایتون وجود دارد. همچنین دوره های آنلاین پایتون برای بچه ها را خواهید یافت:

 

Python.org - یک منبع عالی برای همه چیز پایتون.

Tynker - دوره‌ها و فعالیت‌های گیمی‌شده خودگام، بچه‌ها را تشویق آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده   می‌کند تا بازی‌های ویدیویی، هنر و وب‌سایت‌های خود را با پایتون ایجاد کنند.

Udemy – مجموعه ای از دوره ها، کلاس ها و بوت کمپ های پایتون.

Codecademy – دوره‌ها و انجمن‌های آنلاین پایتون.

CodeWizardsHQ – کلاس های کدنویسی آنلاین با یک مربی زنده.

ساعت پایتون – درس های رایگان پایتون و چالش های رشته ای از Trinket.

HackInScience – تمرینات رایگان پایتون.

پایتون واقعی – مقالات، پادکست ها، آموزش ها و ترفندها برای طرفداران پایتون.

راهنمای پایتون - اجرای کد پایتون خود را به صورت گام به گام تجسم کنید.

اختراع با پایتون – کتاب های پایتون رایگان برای مبتدیان.

فرزند شما عاشق کشف مزایای استفاده از پایتون خواهد بود و شما دوست خواهید داشت که مهارت‌های ارزشمند دنیای واقعی را بیاموزد که او را برای علوم کامپیوتر AP، کالج و شاید حتی یک حرفه خلاقانه پربار آماده می‌کند.

 

جستجوهای مرتبط

 

کد نویسی برای کودکان

 

بازی آنلاین پایتون

 

برنامه درسی تینکر را بررسی کنید و درباره الهام بخشیدن آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  به نسل بعدی برای تغییر جهان از طریق کد بیشتر بدانید.

 

برچسب‌ها: برنامه نویسی برای کودکان، برنامه نویسی برای کودکان، پایتون

این مقاله را به اشتراک بگذارید:

  10

 

درباره لومیت پاتل

لومیت پاتل مدیر ارشد رشد Tynker است که با 20 سال تجر آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده به به استارتاپ ها کمک می کند تا به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند. Lomit قبلاً نقش مهمی در افزایش مقیاس در استارت‌آپ‌ها، از جمله Roku (IPO)، TrustedID (خرید شده توسط Equifax)، Texture (خرید شده توسط Apple) و IMVU (برنامه بازی پردرآمد شماره 2) بازی کرده است. لومیت یک سخنران عمومی، نویسنده و مشاور است که در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز و تمجیدهای زیادی کسب کرده است، از جمله اینکه توسط لیفتوف به عنوان قهرمان موبایل شناخته شده است. کتاب هوش مصنوعی ناب لومیت بخشی از مجموعه پرفروش‌ترین «استارت‌آپ ناب» اریک ریس است.

پایتون برای کودکان، آموزش پایتون،

Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  کدنویسی پایتون، برنامه نویسی پایتون، پایتون دیتاساینس، کد پایتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد